Resume from March 15, 2022

Юлія

Керівник відділу, менеджер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
26 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of Quality Assurance / Quality Control Dept. & Compliance Officer

from 03.2019 to 07.2021 (2 years 4 months)
Аутсорсингова компанія "D & Z Networks", Одеса (партнерство з американською фармацевтичною компанією)

Як Керівник Відділу Контролю Якості:
1) Розробка Системи Забезпечення Якості в фармацевтичній компанії від початку до кінця. Налаштування процесу QA/QC, що включає:
- розробка та запровадження специфічної процедури/техніки контролю якості, яка відповідає природі відповідної стадії фармацевтичного процесу
- документування процедури/техніки контролю якості в SOP
- назначення працівника та проведення тренінгу з нової QA/QC задачі
- ознайомлення з результатами перевірки якості та їх направлення до відповідального Департаменту, у разі необхідності - до Вищого Керівництва
2) Розробка нових методів контролю якості - відповідальність за прийняття наступних рішень:
* які програмні системи слід використовувати для контролю якості
* які зразки даних необхідно дослідити
* з якою періодичністю потрібно здійснювати QC перевірку (щодня / щотижня / щомісяця)
* де (у якій формі) слід зберігати результати QC перевірки
* який відділ чи працівник несе відповідальність за виправлення помилок / неточностей
3) Моніторинг усіх QA/QC процесів/перевірок, що виконуються командою, для забезпечення їх ефективності, точності та своєчасності
4) Звітування для Вищого Керівництва (CEO and COO), щомісячно та щоденно, стосовно:
- результатів QA/QC перевірок
- зміни рівня ризику в результаті роботи QA/QC
- рівня ефективності роботи QA/QC команди
5) Представлення на щомісячному засіданні Ради Директорів комплексного Звіту з Контролю Якості (QA/QC Report) діяльності всіх (10) департаментів фармацевтичної компанії з (а) детальним аналізом розбіжностей, прогалин та ризиків; (б) оцінкою швидкості усунення помилок; (c) визначенням ступеня зміни рівня ризику в порівнянні з попередніми місяцями.
Звітування, пов’язані з виконанням вищевказаних повноважень, оформлені у вигляді електронних таблиць Excel, графіків та презентацій.


Як Менеджер/Керівник команди:
1) Керівництво та менторство командою з 8 чоловік
2) Співпраця з іншими департаментами
3) Проведення інтерв’ю та тренінгів для нового персоналу Відділу Контролю Якості
4) Відповідальність за забезпечення дисципліни у Відділі Контролю Якості


As Compliance Officer:
1) Операції з базами даних, перевірка документів на відповідність вимогам Федерального законодавства та законодавства Штату, а також вимогам, встановленим Insurance Manual
2) Підготовка документів (доставки, білінг, фінансові) для аудитів від страхових або інших компаній/офіційних установ відповідно до законів штату Нью-Йорк, включаючи збір або оформлення документів
3) Ділова переписка з представниками страхових та інших компаній/офіційних установ
4) Звітування Вищому Керівництву про Статус Аудиту (Open/Closed) та План дій щодо аудиту на стадії його підготування; Ведення статистики аудитів
5) Моніторинг важливих змін у федеральному, законодавстві штату та вимогах Insurance Manual у фармацевтичній промисловості

Молодший Юрист в сфері міжнародного права

from 08.2018 to 03.2019 (7 months)
Правовий Холдинг "Привілей", Одеса (Юриспруденція)

- Підготовка документів для створення ЮО та відкриття рахунку в банку за кордоном;
- Юридичний супровід партнерських відносин;
- Співпраця з іноземними консультантами, реєстраційними та податковими органами стосовно питань діяльності іноземних компаній;
- Підготовка довідкових матеріалів стосовно юридичного супроводу компаній у різних юрисдикціях;
- Інформаційна підтримка колег стосовно загальної інформації про юрисдикції, зміни в законодавстві, строки, процедури;
- Моніторинг іноземного законодавства;
- Консультування з різних питань Міжнародного Права

Team Supervisor

from 05.2017 to 09.2017 (4 months)
Cedar Point Amusement Park, Сандаскі, штат Огайо (США) (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відповідальність за належну роботу всього закладу (кафе);
- Розподіл обов’язків і задач між працівниками (команда з 8 людей);
- Ротація позицій працівників для забезпечення ефективної роботи;
- Вирішення надзвичайних та непередбачуваних проблем.

Помічник нотаріуса

from 11.2016 to 03.2017 (4 months)
Приватний Нотаріус, Шепетівка (Юриспруденція)

- Робота зі спадковими справами;
- Підготовка та збирання необхідних документів (напр., заповіт, свідоцтво про смерть, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб і т.д.);
- Безпосередня участь у консультаціях з клієнтами стосовно питань спадкування;
- Виконання доручень нотаріуса.

Education

Національний Університет “Одеська юридична академія”

Mіжнародно-Правових Відносин - TEMPUS, Одесса
Higher, from 2014 to 2020 (6 years)

Additional education and certificates

Основи гештальт-терапії. Перша ступінь

2020-2021, 1 рік

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Outlook Express MS Access Opera Mozilla Firefox Водіння авто Управлінські навички Google Chrome Веб-браузери Adobe Acrobat Reader Adobe Google Google Drive TeamViewer Dropbox AnyDesk Express

Language proficiencies

English — advanced

Additional information

Комунікативні навички
- відмінні комунікативні навички, як у письмовій, так і в усній формі
- навички уважного слухача
- відмінне вміння знаходити спільну мову з колегами та клієнтами


Аналітичні навички
- глибока зацікавленість в здійсненні досліджень та аналізу
- відмінні навички пошуку та вирішення проблем
- здатність оперувати великими обсягами даних


Інтерактивні навички
- орієнтованість на деталі та якість, надзвичайно точний та - прискіпливий підхід до деталей
- орієнтованість на потреби споживача
- високоорганізованість
- навики згуртування колективу та вміння бути командним гравцем
здатність виконувати багатозадачні роботи та дотримуватись графіку проектів, строків їх здачі
- здатність зберігати спокій в умовах стресу та в період невизначеності


Професійні навички
- досвід створення, інтерпретації та аналізу загальних технічних процедур, аналітичних звітів та посібників з процедур
- обізнаність та багатий досвід роботи з численними методологіями та інструментами


Лідерські навички
- управлінські навички (відповідальність за компетентний розподіл обов’язків між працівниками)
- лідерські якості (відповідальність за команду із 8 чоловік)
- навички організування командної роботи (відповідальність за ротацію позицій членів команди для ефективної роботи)


Сертифікат IELTS (Academic) підтверджує володіння англійською мовою на рівні В2 (6.5).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: