Олена
Фахівець з тендерів, помічник керівника (діловодство), 17 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 30 years
- City:
- Kharkiv
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/4936614
Work experience
Помічник начальника комерційного відділу
from 10.2018 to now
(5 years 7 months)
ТОВ "ІВП ТРІАДА", Харьков (Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів. Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.)
Робота з оргтехнікою - друкувати, копіювання, сканування документів.
Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів.
Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.
Моніторинг всіх стадій проходження торгів: відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу.
Узгодження умов тендерної документації з замовниками.
Узгодження і підписання із замовником договору.
Education
Донбаська Державна Машинобудівна Академія
Факультет Економіки та менеджменту ( Економіка підприємства ), Краматорск
Higher, from 2009 to 2015 (5 years 9 months)
2009 - 2012р. Дружківський технікум Донбаської Державної Машинобудівної Академії. Факультет Економіки та менеджменту (Економіка підприємства )
2012 – 2015р.Донбаська Державна Машинобудівна Академія
Факультет Економіки та менеджменту ( Економіка підприємства )
Knowledge and skills
Language proficiencies
Ukrainian — advanced
Additional information
Знання :
Знання банківського законодавства та нормативно-правових документів, вміння швидко знаходити, систематизувати та аналізувати нормативно-правову інформацію.
Робота з оргтехнікою - друкувати, копіювання, сканування документів.
Моніторинг тендерних майданчиків, пошук тендерів.
Підготовка пакету документації і завантаження на платформі Prozorro і безпосередню участь в електронному аукціоні.
Моніторинг всіх стадій проходження торгів: відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу.
Узгодження умов тендерної документації з замовниками.
Узгодження і підписання із замовником договору.
• Знання бухгалтерського обліку..
• Володіння українською мовою, російською мовою, англійською мовою (зі словником).
• Навички роботи з програмним забезпеченням (MS Office (Word, Excel, Outlook,Access) Бітрікс 24 Internet.
Іноземні мови:
Українська, Російська,англійська(зі словником)
Додаткова інформація:
Вік - 27 років
Сімейний стан – не одружена , дітей немає
Наявність закордонного паспорту.
Додатково про себе:
Цілеспрямованість, комунікабельність, відповідальність, сумлінність, дисциплінованість, оптимізм, здатність до швидкої адаптації і навчання, творчі здібності, аналітичний склад розуму, здатність до систематизації та структуризації інформації, велике бажання розвиватись в професійному напрямку, вміння працювати в команді, бажання вивчати все нове, отримувати різноманітну інформацію та вміло використовувати її.
Similar candidates
Секретарь-референт, офис-менеджер, помощник руководителя
16000 UAH, Kharkiv
Офис-менеджер, помощник-ассистент руководителя, администратор, делопроизводитель
20500 UAH, Kharkiv
Секретар-референт, адміністратор, офіс-менеджер
15000 UAH, Kharkiv
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, помічник керівника
Kharkiv
Старший контролер-ревізор, фахівець ВТК, помічник керівника
Kharkiv
Секретар, помічник керівника
25000 UAH, Kharkiv