Resume from March 28, 2022

Владимир

Тестировщик ПО, QA-менеджер

Employment:
Full-time.
Age:
29 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

1. Освіта:
2010-2013 рр. Одеський автомобільно-дорожній коледж Одеського національного політехнічного університету.
Отримав диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
Спеціальність: бухгалтерський облік
Форма навчання: очна
2013-2017 рр. Одеський національний економічний університет
Диплом магістра c відзнакою.
Факультет: обліково-економічний
Спеціальність: облік і аудит
Напрямок: економічний аналіз.
Форма навчання: очна
У липні 2016 року закінчив навчання у Військовій академії.
Факультет: підготовка офіцерів запасу
Спеціальність: організація забезпечення матеріально-технічними засобами паливно-мастильних матеріалів.
1.1 Курси:
Лютий 2021-березень 2021 – пройшов практичні курси митних брокерів в Marine business school:
-Отримав навики роботи в MD office в режимі імпорт, транзит і експорт.
-Навчився працювати з товаро-транспортними і супровідними документами
-Розуміти базисні умови поставки згідно Інкотермс-2010.
-Пошук коду товарів за УКТЗЕД.
-Розрахунок митних платежів
Отримав сертифікат митного брокера.

2. Професійний досвід:
04.2021-теперішній час в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
Посада: помічник крюїнг-менеджера
Обов'язки: Заповнення підфлажних документів. Перевірка рівня володіння англійської мови у моряків. Взаємодія з морськими медичними центрами. Пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами.

04.2019-11.2020 в крюїнговій компанії «Danica crewing services»
Посада: account manager
Обов'язки: ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників.
Робота в CRM програмі компанії(FIS): наповнення бази моряків, заведення нових постачальників і клієнтів, фінансові операції, пов'язані з судами.
Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
Щомісяця складання звітів за видатками судновласника, для того щоб запросити у клієнта скоригований аванс на майбутній місяць. В даний час веду 13 суден в програмі Microsoft Dynamics Navision.
Формування балансу в розрізі суден, постачальників і клієнтів щоквартально.
Ведення ділової переписки з судновласниками і рішення різних проблем, що виникають в роботі.

01.2018-04.2019 в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
Посада: помічник крюїнг-менеджера
Обов'язки: пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами. Звірка анкети відповідно до прописок з послужної книги або паспорта моряка.

08.2017-01.2018 «Оксфорд Медікал-Одеса»
Посада: помічник головного бухгалтера.
Обов'язки: ведення касової книги, робота в клієнт-банку. Рознесення витрат і доходів в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, робота з первинною документацією, робота зі страховими компаніями.

04.2016-01.2017 КУ «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарського забезпечення».
Посада: провідний спеціаліст-бухгалтер
Обов'язки: робота з Казначейством, реєстрація юридичних зобов'язань, фінансових зобов'язань і оплата платіжних доручень.

3. Додаткова інформація
Знання ПК: Впевнений користувач ПК: Word, Excel, Power Point, Outlook, 1С 8.2 і 8.3 Підприємство, Microsoft Dynamics Navision.
Знання іноземних мов: Англійська мова: Intermediate.
Професійні навички :
•Знання бухгалтерських проводок, стандартів бухгалтерського
обліку, навички ведення касової книги, навички роботи з первинною документацією, хороші теоретичні знання економічних дисциплін. Робота в клієнт-банку, в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами.
•Ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics
Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, , вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників
•Аналіз своєї роботи шляхом складання видаткових таблиць,
формування балансів в розрізі суден, постачальників і клієнтів щомісячно і щоквартально.
•Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
•Ведення ділової переписки з іноземними клієнтами.
•Вироблений навик в пошуку моряків, уважність і посидючість.
•Робота з морськими документами.
•Робота з базою моряків і морськими сайтами для пошуку і залучення
нових кандидатів.

Особисті якості - відповідальний, комунікабельний і цілеспрямований молодий чоловік. Маю педантичний характер, намагаюся завжди виконувати роботу в строк, швидко навчаюся.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: