Resume from June 14, 2021

Валерия

Руководитель отдела продаж, начальник объектов, помощник руководителя, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
27 years
City of residence:
Vinnytsia
Ready to work:
Odesa, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Руководитель отдела продаж

from 09.2018 to now (5 years 8 months)
ЧП ВО « Елна-Сервіс», винница (продаж)

•Формування команди та управління відділом продажу, розробка стратегії та планування діяльності відділу;
•Управління відділом: щоденна постановка цілей, завдання персоналу, вимоги про відображення про пророблену роботу;
•Організація повного циклу продажу продукції на території України та закордон ;
• Підготовка та укладання контрактів із зарубіжними партнерами на поставку продукції;
• Підготовка пакету документів в сертифікаційні органи і ТПП для отримання дозвільних документів (СЕС, декларації, сертифікати відповідності)
• Підготовка відвантажувальних та інших супровідних документів;
•Складання, узгодження та підписання контрактів, контроль їх виконання;
•Ведення бази існуючих клієнтів та активний пошук нових клієнтів;
•Контроль за заборгованістю;
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами;
•Надання звіту перед керівництвом за виконану відділом роботу;
• Формування плану на виробництво;
• Моніторинг цін конкурентів;

Additional information

Юхимова Валерія Миколаївна
Дата народження : 20 листопада 1996 р.
Адреса: м. Вінниця
Тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:

•2017- 2019- Київський університет ринкових відносин. Напрямок – Економіст . Магістратура
•2014 - 2018 - Київський університет ринкових відносин. . Напрямок – Правознавтиво . Бакалавр
• 2012 -2017 - Вінницький обласний гуманітарно педагогічний коледж – вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. Бакалавр
•2010- 2012- Вінницький обласний комунальний ліцей
•2002- 2010 – СЗШО№ 32

Досвід роботи:
• Вчитель з дисциплін англійська мова та зарубіжна література у школах м.Вінниця , СЗШО № 32, СЗШО № 17, СЗШО № 23 ( проходження практики )
•2014-2015 - Член Вінницької Міської Ради , голова соціального комітету, помічник депутата.;
•2015- 2016 – вчитель англійської мови в освітньому центрі для дітей та дорослих HUB SCHOOL
•2016– 2017- ТОВ «ЕКО-ЕКСПРЕС»:
-Секретар
-Адміністратор об`єктів ( клінінг)
-Помічник керівника клінінгового напрямку

•2017 – 2018 – ТОВ «БК «ІНТЕРСІТІ» (будівельно-монтажні роботи )
-Начальник дільниці, прораб ;
- 2018-2019 – ЧП ВО « Елна-Сервіс»
Керівник відділу продажу.

Службові обов’язки:
•Організація проведення виховної години у першокласників
•Проведення уроків іноземної мови
•Проведення уроків зарубіжної літератури
•Організація місцевого самоврядування
•Проведення заходів у дитячих будинках, інтернатах, госпіталях.
•Волонтерська робота
•Організація роботи офісу
•Ведення вхідної та вихідної кореспонденції
•Замовлення концелярії, води та інших витратних матеріалів
•Спілкування з клієнтами
•Організація роботи на об`єктів
•Підбір персоналу
•Замовлення необхідних витратних матеріалів
•Контроль використання витратних матеріалів
•Контроль якості надання послуг
•Введення табелю працівників
•Введення переговорів із замовником
•Підписання актів виконаних робіт
•Виконання доручень керівництва
•Контроль замовлення поставок хімії , витратних матеріалів на об’єкти
•Складання звітності для керівництва
•Складання зарплатних відомостей
•Контроль роботи менеджерів на об’єктах
•Активна робота по залученню клієнтів;
•Підготовка комерційних пропозицій, укладання договорів;
•Здійснення моніторингу спеціалізованих сайтів по оголошенню державних і комерційних конкурсів, тендерів, електронних торгів та розширення бази тендерів;
•Організація виконання монтажних робіт згідно проектної документації
•Забезпечення дільниці всіма необхідними матеріалами в тому числі згідно проекту специфікації
•Контроль використання матеріалів
•Ведення технічної документації , а також табелю обліку використання робочого часу
•Взаємодія зі службою замовника
•Взаємодія з Тех наглядом
•Взаємодія з комунальними підприємствами( погодження виконання робіт згідно проектної документації )
•Здача результату роботи замовнику та контролюючим органам
•Підписання актів виконаних робіт
•Виконання доручень керівництва;
•Рішення нестандартних ситуацій
•Формування команди та управління відділом продажу, розробка стратегії та планування діяльності відділу;
•Управління відділом: щоденна постановка цілей, завдання персоналу, вимоги про відображення про пророблену роботу;
•Організація повного циклу продажу продукції на території України та закордон ;
• Підготовка та укладання контрактів із зарубіжними партнерами на поставку продукції;
• Підготовка пакету документів в сертифікаційні органи і ТПП для отримання дозвільних документів(узгодження, оформлення експортних договорів, інвойсів, специфікацій;) .
• Підготовка відвантажувальних та інших супровідних документів;
•Складання, узгодження та підписання контрактів, контроль їх виконання;
•Ведення бази існуючих клієнтів та активний пошук нових клієнтів;
•Контроль за заборгованістю;
•Проведення переговорів з потенційними клієнтами;
•Надання звіту перед керівництвом за виконану відділом роботу;
• Формування плану на виробництво;
• Моніторинг цін конкурентів;
•Ведення документообігу по експорту.
•Робота з транспортними компаніями (замовлення, відстеження автотранспорту).
•пошук клієнтів, побудова взаємин, проведення переговорів та ділової переписки;

Вміння:
•Наявність водійського посвідчення категорії «В» та стаж водіння;
•Знання ПК:
oMicrosoft Office (Word, Excel, Outlook)

•Володіння мовами:
oРосійська
oУкраїнська
oАнглійська

Особисті якості:
•Бажання та здатність до навчання
•Порядність, дисциплінованість;
•Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
•Організаторські здібності;
•Відповідальність, оперативність;
•Креативність, ініціативність, схильність до швидкого навчання;
•Вміння працювати в команді.
•Стресостійкість
•Комунікабельність
•Вміння залагоджувати конфлікти

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: