Resume from May 23, 2023 PRO

Інна

Фінансовий менеджер, аналітик, аудитор, ревізор, 70 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Консультант по запровадженню служби внутр.контролю та аудиту

from 07.2021 to now (2 years 10 months)
Фрілансер, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Фінансовий директор

from 10.2019 to 04.2021 (1 year 6 months)
Девелоперський холдинг Рубікон Груп, Львів (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Побудова та ведення управлінського обліку групи компаній: формування зведених реєстрів платежів, їх погодження у керівництва; нарахування, облік і виплата з/пл; здійснення часткової інкасації; облік та проведення розрахунків; співпраця з банками, контроль за надходженням коштів від покупців; розподіл та контроль грошових потоків між фірмами групи; кураторство роботи КІФу; формування бюджету групи компаній; зведення плану і факту витрат в розрізі статей; побудова фінансової моделі Компанії; керівництво бухгалтерією, участь у відновленні бухгалтерського обліку компаній групи за 2015-2020 роки; погодження договорів;

Керівник служби безпеки

from 09.2016 to 10.2019 (3 years 1 month)
ТОВ «ЖБК «Ваш Дім», ТОВ «Технопарк ЛЗТА» та ТОВ «БК «Прогрестехбуд», Львів (Construction, architecture, interior design)

Організація служби безпеки "з нуля" (відділ охорони, відділ фінансового контролю). Підбір та навчання персоналу (в підпорядкуванні більш ніж 40 працівників). Розробка нормативно-правових документів для регулювання бізнес-процесів. Співпраця з підрядними організаціями (від пошуку контрагентів до укладання договорів та контролю за їх виконнаням). Робота з постачальниками товарів, робіт і послуг, перевірка контрагентів на благонадійність, відстоювання інтересів Холдингу в співпраці з контрагентами, організація відео нагляду на будівельних майданчиках, підготовка тендерів на охоронні послуги та встановлення відео нагляду, систем СКД.
Запровадження системи зовнішнього приймання товарно-матеріальних цінностей. Розробка та запровадження Положення про перепускний та внутрішньо об’єктовий режим. Організація відділу охорони, досудове владнання багатьох конфліктних питань.

Начальник ревізійного відділу

from 09.2013 to 09.2016 (3 years)
ПАТ «Концерн Хлібпром», Львів (Food industry)

Здійснення реструктуризації та переформатування роботи ревізійного відділу. Проведення підбору та навчання якісних кадрів, які працюють злагодженою та дружною командою і досі (6чоловік, двоє з яких дистанційно в іншому регіоні), кураторство відділу оперативного реагування, проведення інвентаризацій, внутрішніх перевірок правильності та обґрунтованості здійснення витрат, повноту отриманих доходів від всіх видів діяльності, робота з протермінованою дебіторською заборгованістю, написання звітів про проведені перевірки, складання звітності відділу, складання бюджету відділу. Забезпечення досягнення високоефективних показників роботи відділу.
Розробка зрозумілої форми місячної звітності для всієї служби безпеки, написання якісних нормативних та регламентуючих документів для всього холдингу їх обкатка у виробничому процесі та вдале запровадження в роботу, що дозволило систематизувати роботу окремих ділянок виробництва, обліку, роботи служб та підрозділів. Недопущення значних фінансових втрат підприємства (в тому числі виявлення корупційних дій серед керівників середньої ланки). Організація роботи, інструктаж та координування роботи ревізорів. В загальному побудувала роботу відділу таким чином, що навіть у відсутність керівника (або його заміну) механізм працює без збоїв.

Начальник ревізійного відділу

from 01.2013 to 05.2013 (4 months)
Філія «Теплоелектроцентраль» ТОВ «ДВ Нафтогазовидобувна компанія», Чугуїв (Power industry)

Прийняття участі у побудові системи внутрішнього фінансового контролю, забезпечення превентивної роботи по недопущенню помилок у бухгалтерському та управлінському обліку підприємства, контроль за здійсненням списання цінностей, підготовка та супровід процесу передачі підприємства у концесію. Звітування керівництву про стан фінансово-господарської діяльності підприємства

Економіст

from 09.2011 to 01.2013 (1 year 4 months)
ДП "Теплоелектроцентраль-2 "Есхар", Чугуїв (Power industry)

Підготовка документації для проведення тендерів на закупівлю основної сировини та обладнання. Участь у засіданні тендерного комітету. Перевірка вже проведених тендерів, підготовка документів для перевірки контролюючими органами, робота та комунікація з контролюючими органами

Ревізор

from 09.2007 to 09.2011 (4 years)
Контрольно-ревізійне управління в Харківській області, Харків (Government organizations)

Пройдений шлях від звичайного ревізора контрольно-ревізійного відділу міста Харкова до провідного ревізору обласного апарату. Брала участь у складі ревізійних груп та очолювала ревізійні перевірки групи від трьох до п'яти чоловік. Виявлення під час перевірок значних фінансових порушень, забезпечення їх відшкодування, складання протоколів про адміністративне правопорушення, захист інтересів управління в судах. Проведення перевірок сумісно з правоохоронними органами та прокуратурою, участь у комплексних ревізіях окремих регіонів України.
Виявлення значних порушень по ділянкам, які підлягали перевіркам, доказовість порушень керівництву установ, які підлягали перевірці, здійснення якісного опису виявлених порушень. Систематизація звітності відділу, створення та організація електронної бази даних актів ревізій, додатків до них, тощо.

Education

Харківська національна академія міського господарства

Факультет післядипломної освіти, міське будівництво та господарство, Харків
Higher, from 2009 to 2012 (2 years 9 months)

Харківська національна академія міського господарства

Економічний факультет, економіка будівельного підприємства, Харків
Higher, from 2005 to 2009 (3 years 9 months)

Житлово-комунальний технікум Харківської національної академії міського господарства

Бухгалтерський облік і аудит, Харків
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (2 years 9 months)

Additional education and certificates

Курси 1С-Бухгалтерія

2011

Exel для фінансів

2020, 2 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Internet User 1C MS Outlook Client-Bank LIGA:ZAKON Парус YouControl Водіння автомобілю

Language proficiencies

  • English — average
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent
  • Polish — beginner

References

  • Проходова Лариса Петрівна

    Проходова Лариса Петрівна

    Головний бухгалтер, Філія «Теплоелектроцентраль» ТОВ «ДВ Нафтогазовидобувна компанія»

    Contact details are hidden
  • Гомонілова Алла Іванівна

    Гомонілова Алла Іванівна

    Начальник відділу, Контрольно-ревізійне управління в Харківській області

    Contact details are hidden
  • Караванський Леонід Георгійович

    Караванський Леонід Георгійович

    Операційний директор, ТОВ «ЖБК «Ваш Дім»

    Contact details are hidden

Additional information

Summary of Qualifications15 years’ experience as auditor and Economic control and security. I have the experience of building a department of internal security from scratch and management of a large number of employees.

Education:
2002-2005
Student Technical School of О. М. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, specialty accounting and auditing
2005-2009
Student О. М. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv
2009-2012
Student О. М. Beketov National University of Urban Economy in Kharkiv, specialty construction engineer

Professional Experience:

July 20211 – to the present
Freelancer, I provide advice on the introduction of financial control in enterprises

November 2019 – June 2021
CFO of the construction companies group BIC Rubicon Group LLC (Teplo Bud Expert LLC, Rubicon Invest LLC, Rubicon Group Service LLC). Construction and management accounting: formation and consolidated registers of payments, their approval by СЕО; accrual, accounting and payment of salary to all employees; make encashment; cooperation with banks, control over the receipt of funds from customers; distribution and control of cash flows between group companies; creating a budget of a group of companies; summary of the plan and the fact of expenses; building the financial model of the Company; management of accounting, participation in the restoration of accounting of the group companies for 2015-2020; approval of contracts; participation in management meetings; Execution of management assignments not related to previous responsibilities

September 2016 – June 2019
Head of Security Service of Construction holding LLC “Vash Dim”, LLC “Technopark LZTA” and LLC" BC "Progresstehbud". Organization from scratch holding Security Service (department of Guardians, department of financial control). Managing the service with more than 40 employees. Development of normative and regulatory documents for the regulation of business processes.

September 2013 – August 2016
Head of Audit Department of PJSC Concern Khlibprom. Has made the restructuring and reformatting of the audit department. Carried out the selection of employees in the team (9 person). Organized work, instructed and adjusted the work of the auditors. Ensured achievement of high performance indicators of the department

September 2011 – April 2013
Head of Control and Revision Department of the Branch "Teploelectrocentrals" LLC "DV Naftogasovydobuvna Company". Participated in the construction of the system of internal financial control. Provided support and control over the legality of the privatization process of the state enterprise

September 2007 – August 2011
Auditor of control and revision management in Kharkov region. Passed all positions from a junior auditor to a leading auditor. Participated as a member of the audit team and led the auditing teams from three to five auditors. During the inspections there were numerous financial infraction

Languages:
English – Intermediate Level
Ukrainian, Russian – perfect knowledge
Computer skills:
Windows, Microsoft Office, Internet browsers, accounting programs (1C7, 1C8), Client-Bank, League-Law, Youcontrol and others
If necessary, I can easily master other programs

Driving License Category B, driving experience 17 years
Hobby: Traveling, skiing, cooking and Psychology
Personal qualities:
Discipline, purposefulness, responsibility, sociability, initiative, punctuality, high ability to study, decency, ability to plan work, orientation to the result, ability to work in a team, readiness for business trips, absence of bad habits, open-minded, responsible and people-oriented, high personal standards and attention to detail, mathematical mindset.
Trustworthy team-player with mentorship background and know how attitude to building effective teams where each teammate supports each other to reach the common goal

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: