Resume from September 12, 2018 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5013009

Бухгалтер, экономист, менеджер, 12 000 UAH

Employment:
Full-time.
City:
Donetsk

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Должность – бухгалтер.

from 09.2017 to now (6 years 9 months)
Оптовая торговля, дистрибуция, импорт – экспорт

Работа в программе 1С. Введение первичной документации (приходные, расходные накладные), обработка заявок на продукцию, формирование печать и выдача водителям расходной и сопроводительной документации, формирование юридических дел клиентов, ведение клиентской базы в программе 1С, акты сверки с поставщиками и покупателями. Бухгалтерский учет операций по ТМЦ приход товара, списание, проведение инвентаризации, установка цен и переоценка товара. Формирование финансового результата за период, кассовые операции, работа с кассовым аппаратом (РРО). Работа в системе «Клиент - Банк».

Education

Донецкий Национальный Университет экономики и торговли

Учетно–финансовый факультет, специальность – финансы, Донецк
Higher, from 2002 to 2007 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Пользователь Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer MS Access Opera Mozilla Firefox Банковское дело

Additional information

Личные качества: пунктуальна, ответственна, могу работать как самостоятельно, так и в команде, способна к быстрому обучению.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: