- PRO
Олена
Асистент керівника, 25 000 UAH
- Considering positions:
- Асистент керівника, Секретар, помічник
- Employment type:
- full-time, part-time
- Age:
- 41 years
- City:
- Dnipro
Contact information
The job seeker has entered a email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5029479/
Work experience
Спеціаліст по роботі з доходами, діловод
from 02.2024 to now
(1 year 6 months)
Державна установа, Дніпро (Державні організації)
• Збільшення надходжень дохідної частини місцевого бюджету, розширення бази та кола платників місцевих податків
• Моніторинг об'єктів нерухомого майна з метою забезпечення повноти сплати місцевих податків
• Взаємодія з державними та місцевими органами для виконання поставлених завдань
• Підготовка аналітичних та інформаційних матеріалів за напрямом, участь у розробці та підготовці проектів розпоряджень/рішень
• Діловодство, організація розгляду звернень та запитів
• Ведення веб-сторінок, оприлюднення публічної інформації, відкритих даних
Менеджер з продажу
from 05.2023 to 01.2024
(8 months)
JesCosmetology, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Реалізація освітніх послуг з косметології, професійних препаратів, засобів, витратників
• Консультування й супровід клієнтів B2B/B2C (проведення презентацій, спілкування на семінарах, особисті зустрічі й перемовини, дзвінки, месенджери)
• Виконання плану продажу, аналіз плану/факту, розробка/перегляд стретегій продажу
• Розвиток клієнтської бази, пошук підходів та методів підвищення лояльності клієнтів
• Активна участь в організації івентів, семінарів і навчань
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок (тренінги, семінари, самоосвіта)
Керуючий адміністратор
from 05.2022 to 05.2023
(1 year)
ТОВ Клінінг Лайф, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
•Адміністрування: координація роботи офісу, контроль дисципліни й внутрішнього розпорядку; діловодство, комунікація й розрахунки з постачальниками
•Рекрутинг: пошук/підбір персоналу, співбесіди, комунікація з майданчиками пошуку роботи
•Клієнт-менеджмент: прийом/обробка замовлень в CRM-системі, ведення та розвиток клієнтської бази, розрахунки
•Розвиток/просунення/реклама: розробка форм, підгтовка макетів POS-матеріалів, їх замовлення; візуалізація сайту; розміщення оголошень; комунікація з промоутерами, дизайнером, веб-розробником тощо
Начальник відділу збуту, помічник комерційного директора
from 01.2017 to 05.2022
(5 years 4 months)
ТОВ «APS Power Tehnology», Дніпро (Енергетика)
Начальник відділу збуту, з 09.2017 по 08.2022
•Супровід довгострокових угод в сегментах B2G/B2C/B2B з реалізації «альтернативної» теплоенергії
(переважно бюджетним установам + комерційним, населенню)
• Координація роботи відділу збуту, забезпечення реалізації/надходжень з 4-х філій в різних містах:
-угоди, тендерна документація, розрахунки, специфікації
-збір/обробка даних реалізації, виставлення рахунків, координація дотримання платіжної дисципліни, робота з «дебіторкою», облік/контроль повернення документів, контроль/аналіз виконання угод; аналіз відпуску/реалізації/оплати, розрахунки надлишково або недостатьно відпущеної/реалізованої продукці
-координація роботи абон. відділу (реалізація теплоенергії населенню)
•Формування бюджету в частині продажу/надходжень
•Звітність керівництву (виконання контрактів, плану збуту/надходжень)
Помічник комерційного директора, з 01.2017 по 09.2017
•Виконання доручень і завдань комерційного директора
- з постачання (первинний облік руху сировини, обмін первинкою, моніторинг/аналіз цін, комерційні пропозиції)
- зі збуту (виставлення/передача рахунків, контроль дотримання платіжної дисципліни, недопущення заборгованості) облік, упорядкування договорів із замовниками і постачальниками
•Координація та забезпечення роботи офісу, документообіг, кореспонденція
•Участь/допомога в розвитку нових проектів альтернативної енергнетики: пошук/консолідація інформації, підготовка/оформлення схем для презентацій
Економіст, бухгалтер, секретар тендерного комітету
from 02.2004 to 12.2015
(11 years 10 months)
Житлово-комунальне підприємство, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)
Економіст з планування, з 09.2010 по 12.2015
•Облік/розподіл фактичних витрат по житловим об'єктам, складання калькуляції та аналіз собівартості послуг, економічне обґрунтування тарифів; розгляд звернень та запитів з питань тарифів та послуг
Бухгалтер, секретар тендерного комітету, з 02.2004 по 09.2010
•консультація абонентів з нарахувань, оплати й заборгованості за послуги
•організаційне і документальне забезпечення діяльності тендерного комітету
Education
Дніпропетровська державна фінансова академія (ДДФА)
Фінанси і кредит, Дніпро
Higher, from 2010 to 2014 (4 years)
Придніпровський енергобудівний технікум (ПЕБТ)
Економіка підприємства, Дніпро
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (3 years)
Additional education and certificates
Курс "Сучасні технології бухгалтерського обліку та фінансової звітності"
10.2016 (3 месяца)
Майстер-класс "Тайм-менеджмент"
11.2016
Курс «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»
2017
Knowledge and skills
- MS Word
- MS Office
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- CRM
- Проведення презентацій
- Prozorro
- 1С
Language proficiencies
- Ukrainian — fluent
- Russian — fluent
- English — beginner
Additional information
•Успішний досвід роботи з контрагентами сегментів B2G/B2C/B2B; укладання/супровід угод, вибудовування й підтримка довгострокових відносин. Досвід роботи з "бюджетними" установами, участь в процедурах публічних закупівель, тендерна документація
•Практика ділового спілкування/листування, робота зі скаргами; тактичне вирішення проблемних питань, дотримання субординації та ділового етикету; дотримання корпоративної культури та цінностей
•Підхід до роботи, що поєднує структурованість, гнучкість і вміння виконувати кілька завдань одночасно
•MS Office / 1С (8.3) / Prozorro / CRM Remonline / схеми, презентації, макети для POS-матеріалів
•Досвід продуктивної роботи віддалено
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Менеджер з продажу, Адміністратор магазину
30 000 UAH
Dnipro
Higher education · Full-time, part-time
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 year 6 months
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 months
- PRO
Considering positions: Офіс-менеджер, Адміністратор
25 000 UAH
Dnipro
Higher education · Full-time, part-time
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 year 6 months
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 months
- PRO
Considering positions: Адміністратор, Офіс-менеджер
25 000 UAH
Dnipro
Higher education · Full-time, part-time
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 year 6 months
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 months
- PRO
25 000 UAH
Dnipro
Higher education · Full-time, part-time
- Спеціаліст по роботі з доходами, діловод, Державна установа, 1 year 6 months
- Менеджер з продажу, JesCosmetology, 8 months
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
Dnipro -
Асистент керівника
30000 UAH, Dnipro, Remote -
Керівник відділу, адміністратор, помічник керівника, менеджер
40000 UAH, Dnipro -
Офіс-менеджер
Dnipro -
Помічник керівника
Dnipro -
Офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Dnipro