Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 апреля 2024 PRO

Олена

Асистент керівника, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу

с 05.2023 по 01.2024 (8 месяцев)
Джес косметолоджи, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Продаж професійних засобів, препаратів і навчань для косметологів; консультування й супровід клієнтів B2B/B2C (переписки в месенджерах і акаунтах, дзвінки, спілкування на семінарах, особисті зустрічі й перемовини).

Продаж інформаційно-консультаційних послуг, (наповнення місць на заплановані семінари за розкладом):
- пропозиція навчань, консультування, запис, оформлення замовлення, розрахунок, підтримка зв'язку, нагадування, супровід в день навчання, спілкування з - виявлення інтересів та запис на наступні навчання
- допродажі в день семінару (препарати, витратники)

Продаж препаратів і витратників для косметологів:
- пропозиції і консультування з продукції згідно цільових груп, розсилка акцій, спеціальних пропозицій;
- обробка вхідних запитів та оформлення замовлень, розрахунок, передання даних в доставку;
- зустрічі в офісі та на виїзді (клініки, салони, кабінети)

Активна участь в організації івентів, семінарів і навчань.

Звітування керівництву щодо плану та факту виконання завдань.

Адміністратор, офіс-менеджер

с 08.2022 по 05.2023 (9 месяцев)
Клінінгова компанія, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністрування і координація роботи офісу:
- зустріч відвідувачів, документообіг, пошта;
- пошук/комунікація з постачальниками, укладання та супровід угод, обмін документами;
- діловодство, листування, розробка форм, анкет, прайсів, інструкцій, макетів POS-матеріалів
- забезпечення офісу: оренда, комунальні послуги, зв'язок, канцтовари, меблі, техніка, поліграфія, вода, тощо;
- поміч постачальнику у питаннях забезпечення (спецодяг, засоби, інвентар), внутрішній облік ТМЦ

Клієнт-менеджмент:
- консультування щодо послуг компанії, розсилка пропозицій,
- прийом/обробка замовлень в CRM-системі, наповнення і ведення клієнтської бази,
- первинна документація, розрахунки з клієнтами,
- комунікація з молодшим персоналом, організація і супровід робочого процесу в розробленому алгоритмі - від приймання замовлення до його виконання та розрахунку

Управління персоналом:
- пошук та підбір персоналу, організація співбесід, співпраця з майданчиками з пошуку роботи та Центром зайнятості,
- внутрішній інструктаж, організація дисципліни
- координація роботи молодшого персоналу, видача нарядів, контроль дисципліни

Участь у розвитку, просуненні та рекламі:
- пошук виконавців, моніторинг/аналіз цін, запит комерційних пропозицій
- замовлення POS-продукції, підготовка макетів та презентацій
- координація роботи дизайнера, веб-програміста, оператора, промоутера;
- публікація/розміщення оголошень

Помічник керівника

с 04.2022 по 08.2022 (4 месяца)
ПБП «Енерго-Імпекс», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація робочого часу керівника, догляд за дотриманням чистоти в кабінеті керівника; дзвінки, пошук необхідної інформації.
Підготовка/оформлення документів (проекти договорів, накази, листування, таблиці); копіювання, сканування документації.
Облік, упорядкування договорів із контрагентами, відстежування строків дії угод.
Адміністрування і координація роботи офісу, зустріч відвідувачів, документообіг, поштова кореспонденція
Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцелярських, господарчих товарів; забезпечення справності офісної техніки, пошук та організація ремонту та обслуговування)

Начальник відділу збуту, менеджер з договірної роботи і збуту

с 10.2017 по 05.2022 (4 года 7 месяцев)
ТОВ "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ" (ВФГ "КОНКОРД"), Дніпро (Енергетика)

Супровід довгострокових угод із реалізації теплової енергії, виробленої в приватних котельнях з альтернативних видів палива.
Спілкування із замовниками від укладання договору до повної оплати у сегментах B2G/B2C/B2B; переважна більшість замовників постійні, іноді нові (бюджетні та комерційні установи, населення).

Одночасне виконання функцій начальника відділу збуту (координація 3-х філій у м.Марганець, Покров, Запоріжжя) і менеджера з договірної роботи (безпосереднє спілкування з замовниками у м. Дніпро)
Успішне виконання наступних завдань:
- координація і забезпечення збуту теплової енергії та надходжень від реалізації;
- укладання договорів (85% тендерні, 10% комерційні, 5% населення)
- переговори, погодження проектів договорів, тендерна документація, додаткові угоди, специфікації, комерційні пропозиції;
- збір, консолідація, обробка даних реалізації (розрахунки та розподіл теплової енергії між споживачами/субспоживачами);
- внутрішній облік і аналіз відпуску/реалізації/оплати продукту (в Excel), контроль розрахунку за надлишково або недостатьно відпущену продукцію;
- організація і контроль своєчасного виставлення/передачі рахунків;
- забезпечення надходжень, координація дотримання платіжної дисципліни, контроль дебіторської заборгованості;
- облік/контроль повернення документів, аналіз/контроль виконання договорів;
- координація роботи спеціаліста по роботі з населенням (збут теплової енергії житловим будинкам, ОСББ).

Звітність керівництву по 4-м регіонам (укладання та виконання контрактів, план/факт збуту й надходжень)
Формування бюджету в частині продажу/надходжень.

Помічник комерційного директора, офіс-менеджер

с 01.2017 по 10.2017 (9 месяцев)
ТОВ "АПС ПАУЕР ТЕХНОЛОДЖИ" (ВФГ "КОНКОРД"), Дніпро (Енергетика)

Виконання доручень і завдань комерційного директора для забезпечення реалізації теплової енергії, виробленої в приватних котельнях з альтернативних видів палива:

зі збуту
- документообіг для укладання угод з реалізації (тендерна документація, договори, додаткові угоди); облік, сканування, упорядкування договорів із замовниками, контроль повернення документації;
- організація виставлення/передачі рахунків, координація дотримання платіжної дисципліни, контроль повернення актів, комунікація щодо недопущення/ліквідації заборгованості, взаємозвіряння

з постачання
- спілкування з постачальниками, моніторинг/аналіз цін, комерційні пропозиції;
- первинний облік руху сировини, контроль залишків на складах (в Excel)
- обмін первинною документацією, взаємодія з бухгалтеріями, взаємозвіряння;
- облік, упорядкування договорів з постачальниками, контроль повернення документації;
- закупівля ТМЦ та ЗІЗ, паливних талонів, тощо

Координація роботи офісу, здійснення документообігу, отримання/доставка кореспонденції (пошта,кур'єрська доставка з водієм), забезпечення життєдіяльності офісу

Участь та допомога у розвитку нових проектів: пошук та консолідація інформації, підготовка та оформлення схем для їх презентацій

Клієнт-менеджер управління експлуатації

с 12.2015 по 02.2016 (2 месяца)
ТОВ "Перспектива Інвестмент", Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

Клієнт-менеджмент: консультація клієнтів з питань нарахувань/рахунків/оплат за утримання та обслуговування об'єктів нерухомості тощо

Здійснення нарахувань та забезпечення надходжень (внесення данних приладів обліку енергоносіїв, здійснення нарахувань за послуги з утримання, підготовка та відправка рахунків; прийом оплати, робота із заборгованістю)

Укладання договорів, здійснення документообігу, ведення документації відділу

Забезпечення життєдіяльності офісу (зв'язок, інтернет, пошта)

Звітність керівництву

Економіст, бухгалтер, секретар тендерного комітету

с 02.2004 по 12.2015 (11 лет 10 месяцев)
Комунальне житлового-господарче підприємство Самарського району, Дніпро (Послуги для населення та бізнесу)

З 09.2010 по 12.2015 - економіст з планування (облік фактичних витрат підприємства, розподіл витрат по об'єктах житлового фонду підприємства, проведеня певернень за ненадані послуги)

З 02.2004 по 09.2010 - бухгалетр абонентського відділу (консультація абонентів (населення) з питань нарахувань, розрахунків і заборгоаності за послуги з утримання житла.

Образование

Дніпропетровська державна фінансова академія (ДДФА)

Фінанси і кредит, Дніпро
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Придніпровський енергобудівний технікум (ПЕБТ)

Економіка підприємства, Дніпро
Среднее специальное, с 2002 по 2005 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Курс "Сучасні технології бухгалтерського обліку та фінансової звітності"

10.2016 (3 месяца)

Майстер-класс "Тайм-менеджмент"

11.2016

Курс «Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні»

2017

Знания и навыки

MS Word MS Office Користувач ПК MS PowerPoint CRM Проведення презентацій Prozorro

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Професійні навички
- Успішний досвід роботи з контрагентами різних сегментів (B2G/B2C/B2B) щодо укладання/супровіду угод (купівлі/продажі); вибудовування довгострокових відносин
- Досвід роботи з бюджетним сегментом, навички участі у процедурах закупівель, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі»
- Практика ділового листування, робота зі скаргами; тактичне вирішення проблемних питань, дотримання субординації та ділового етикету
- Впевнений користувач ПК, пакет Microsoft Ofice, нескладні аналітичні звіти в Excel, теоретичні знання та практичні навички роботи в 1 С (8.3), CRM-система Remonline, система закупівель Prozorro; підготовка схем, презентацій, макетів для POS-матеріалів (Power Point, Word)
- Досвід продуктивної роботи віддалено

Про себе
- Заміжня, двоє дітей (10 та 16 років)
- Без шкідливих звичок

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: