Resume from May 6, 2024 PRO

Інна

HR-менеджер, рекрутер

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
33 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Рекрутер (віддалено)

from 04.2023 to now (1 year 1 month)
ФОП (пошук персоналу,HR), Київ (Пошук персоналу, HR)

На цій посаді займалася пошуком кандидатів для роботи за кордоном та по Україні.
Обов"язки:
•Координація проектів;
•Внесення даних в crm систему;
•Консультація кандидатів та підбір вакансій;
•Ведення клієнтської бази;
•Ведення кандидата від початку до приїзду на місце роботи;
•Розміщення вакансії на всіх джерелах з пошуку персоналу;
•Виконання плану на підбір працівників різного рівня вакансій;
•Надання звітності по виконаній роботі.

Менеджер з персоналу

from 08.2022 to 03.2023 (7 months)
продаж автотоварів, Київ (Роздрібна торгівля)

- якісне та своєчасне закриття вакансій;
- розміщення вакансій на job сайтах;
- повний цикл підбору персоналу;
- Активний пошук кандидатів;
- проведення співбесід;
- адаптація нових працівників;
- обробка та аналіз відгуків;
- проведення первинних телефоних інтерв"ю та співбесід з кандидатами;
- ведення звітності стосовно своєї роботи.
Ведення кадрового діловодства:
- прийом, переведення, звільнення, графіки відпусток, ведення особових справ, карток П2, облік трудових книжок.
відправка укр. пошти, ведення реєстру.

Менеджер з персоналу

from 12.2021 to 05.2022 (5 months)
ТОВ "ІБК" ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- пошук і підбір персоналу;
- проведення співбесід з кандидатами;
- ведення звітів по кандидатам;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- відкриття банківських зарплатних проєктів;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: воєнні дії на території України.

Офіс-адміністратор, інспектор з кадрів, начальник відділу кадрів (компанія Amtel Properties)

from 09.2019 to 09.2021 (2 years)
ТОВ "Міжнародна Логістична компанія" ТОВ "Київ Сіті Молл", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- оперативне виконання завдань і доручень керівництва;
- замовлення товарів, необхідних для забезпечення життєдіяльності офісу та складу, оплата комунальних платежів;
- пошук, систематизація та надання необхідної інформації за запитом керівника;
- ведення звітів по витратам офісу;
- допомога співробітникам офісу (скани, копії, друк документів);
- організація ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків);
- участь у організації і проведення корпоративів і ділових заходів в організації,
- прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
- ведення документообігу та ділової переписки (вхідна, вихідна кореспонденція);
У рамках кадрового діловодства:
- пошук і підбір персоналу;
- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;
- внесення даних в 1С;
- формування табеля обліку робочого часу;
- оформлення відпусток, лікарняних;
- підготовка та контроль графіка відпусток;
- підготовка довідок із місця роботи;
- формування особових справ працівників;
- ведення трудових книжок;
- написання посадових інструкцій;
- ведення штатного розпису, структури та штатної чисельністі підприємства.
Причина звільнення: продаж компанії, зміна власника

Секретар-референт

from 03.2012 to 10.2018 (6 years 7 months)
ТОВ "Саямат" ЛТД, Вишневе (Металургійна промисловість, металообробка)

1. Організація роботи офісу.
2. Забезпечення життєдіяльності офісу.
3. Виконання доручень керівника (замовлення квитків, пошук необхідної інформації в інтернеті, тощо).
4. Прийом дзвінків, зустріч гостей офісу.
5. Прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта, тощо).
6. Розподіл вхідної/вихідної кореспонденції.
7. Оформлення договорів.
8. Ведення особових справ працівників, трудових книжок, табелів обліку робочого часу, наказів.

Оператор персонального комп"ютера

from 03.2011 to 03.2012 (1 year)
Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності міста Києва, Київ (Освіта, наука)

Виконання доручень керівника, друкування таблиць, довідників, графіків, планів, наказів, налаштування комп"ютера і інш.

Секретар (практика на навч.)

from 09.2008 to 11.2008 (2 months)
Управління культури, національностей та релігій при КОДА, Київ (Державні організації)

На період навчання в КВНЗ "Київському обласному училищі культури і мистецтв" проходила практику протягом 2-х місяців.
Обов"язки: виконання доручень начальника і його заступників, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, реєстрація відвідувачів.

Промоутер

from 05.2006 to 09.2007 (1 year 4 months)
Рекламне агенство, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Періодично приймала участь в різних промо акціях. Консультація клієнтів, викладка товару, заповнення звітів.

Education

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Документознавство та інформаційна діяльність, Київ
Higher, from 2009 to 2011 (2 years)

Здобула освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр

КВНЗ "Київське обласне училище культури і мистецтв"

Діловодство, кваліфікація "Секретар-референт", Київ
Specialized secondary, from 2006 to 2009 (3 years)

Диплом з відзнакою

Additional education and certificates

"Вища школа кадровика" Всеукраїнська професійна сертифікація кадровиків — 2022

2022, 3 місяці

Knowledge and skills

User Bitrix24 MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Access 1С:Підприємство

Language proficiencies

Ukrainian — fluent

Additional information

Ділові якості:
Пунктуальність, порядність, відповідальність, багатозадачність, акуратність, ввічливість, самодисціпліна, старанність, організованість, відповідальний підхід до роботи, здатність швидко навчатись новому, активна життєва позиція, доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, цілеспрямованість, наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення, відсутність шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: