Resume from April 20, 2024 PRO

Антон

Senior System, Junior DevOps engineer, 80 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Senior Support Engineer L2/L3

from 10.2018 to now (5 years 7 months)
АТ "ПУМБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

— Розгортання бізнес-додатку Creatio з нуля.
— Налаштування та адміністрування Creatio, залежних сервісів та додаткового ПО (Docker, Redis, RabbitMQ)
— Контроль пулу звернень команди в Jira Service Desk. Аналіз і діагностика звернень стосовно помилок у бізнес-додатку Creatio. Виправлення помилок рівня L2/L3.
— Написання SQL-запитів до БД, виправлення помилок користувачів. Створення процедур і тригерів для автоматизації шаблонних дій та виправлення помилок бізнес-додатку на рівні БД.
— Виклик сервісів та виправлення помилок в бізнес-процесах за допомогою Postman
— Відтворення та детальний опис для розробників бізнес-кейсів, що приводять до помилок у роботі системи.
— Аналіз бізнес-процесів Creatio, створених по технології BPMN.
— Аналіз логів бізнес-додатків, IIS, баз даних.
— Адміністрування та конфігурування серверів бізнес-додатків та баз даних.
— Адміністрування доступів користувачів за допомогою Active Directory.
— Створення навчальних статей та документаціх в Confluence
— Навчання молодих спеціалістів

Middle Support Analyst L2

from 01.2018 to 09.2018 (8 months)
Terrasoft, Київ (IT)

— Підтримка користувачів та надання консультацій по питанням функціоналу лінійки продуктів Creatio / bpm'online (створення бізнес-процесів, налаштування імпорту/експорту даних, налаштування інтеграцій і ін.)
— Відтворення в UI та за допомогою Postman помилок у роботі BPM’Online та детальний їх опис для усунення розробниками.
— Аналіз логів бізнес-додатків, IIS.
— Написання SQL-запитів до БД для виправлення помилок системи.
— Вирішення технічних проблем продукту, пошук, аналіз та опис кейсів відтворення
— Аналіз алгоритмів реалізації бізнес-логіки за допомогою Creatio / bpm'online
— Написання статей для бази знань

Помічник директора

from 06.2014 to 01.2018 (3 years 7 months)
ПП "Вассерман", Київ (Транспорт, логістика)

— Виконання доручень директора підприємства
— Відрядження країною і закордон
— Побудова логістичних маршрутів
— Розрахунок часу та контроль за пересуванням водіїв
— Адміністрування ОС сімейства Windows
— Налаштування інтернет-обладнання, локальних мереж, ПК;
— Вирішення програмних та апаратних проблем
— Формування звітів для керівника

Консультант Call-center сегментів Prepaid та Contract (L1)

from 04.2012 to 06.2014 (2 years 2 months)
ПрАТ «Київстар»,, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

— Консультування клієнтів компанії про послуги та тарифні пропозиції для абонентів передплаченого зв'язку, пізніше - контрактних абонентів
— Вирішення базових технічних питань
— Вирішення фінансових питань
— Збереження доходу від бізнес-клієнтів
— Продаж додаткових послуг

Education

Київський національний університет будівництва і архітектури

Будівництво та цивільна інженерія, Київ
Higher, from 2009 to 2015 (6 years)

Навчився шукати та використовувати технічну літературу, підбирати оптимальні методи вирішення завдань, приймати проектні рішення та продумувати їх на кілька кроків вперед.

Гімназія № 143

Київ
Secondary, from 1998 to 2008 (10 years)

Математичний профіль

Knowledge and skills

AutoCAD Oracle Database MS SQL Server СУБД CRM Autodesk 3ds Max ArchiCAD Autodesk Creatio PostgreSQL Налаштування ОС Технічна підтримка користувачів BPMN Bpm'online Business Process Management Jira Адміністрування Windows Server

Language proficiencies

English — average

Additional information

•Опыт 4 года предоставления консультаций клиентам. Удаленная помощь в настройке клиентского ПО и оборудования
•Опыт ведения переговоров с бизнес-клиентами
•Опытный пользователь ПК , знание аппаратного состава
•Работа с прикладным программным обеспечением (линейка ОС Microsoft Windows, пакет Microsoft Office, сервисное и прикладное, а также некоторое специализированное ПО)
•Опыт работы в системе управления взаимоотношениями с клиентами - CRM Help Desk, BPM'Online
•Знание основных принципов построения сетей
•Навыки верстки страниц в HTML и CSS
•Навыки работы с СУБД MS SQL и Oracle
•Навыки работы и администрирования CRM BPM’Online
•Навыки работы в графических редакторах (Adobe Photoshop, Corel Draw)
•Навыки работы с системами проектирования и 3D (Autodesk AutoCad, Autodesk 3ds Max, Autodesk ArchiCAD, FreeCad, ZModeller)
•Знание мобильных ОС (Android, iOS, Windows Phone)
•Умение быстро обрабатывать большие объемы информации
•Нацеленность на результат, стремление к самосовершенствованию
•Высокие математические и аналитические способности
•Водительское удостоверение категории B, опыт вождения 6 лет.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: