Resume from December 10, 2023

Лариса

Начальник финансово-экономической службы

Employment:
Full-time.
Age:
54 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Мурачева Лариса Валеріївна.
[open contact info](look above in the "contact info" section). тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета: застосування професійного досвіду на посаді:
Заступника директора підприємства з питань бюджету та фінансів; Начальника управління економіки;
Начальника бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Зарплата: договірна.
Зайнятість: Повна зайнятість.
Освіта: 1998-2003 Харківська міська академія культури: спеціаліст Менеджер-економіст соціокультурної сфери.
Досвід роботи:
2005 – 2007 Управління у справах сім'ї, молоді та спорту – бухгалтер.
2007-2013 Контрольно-ревізійне управління (КРУ) у Харківській області у зв'язку з реорганізацією з 2012 року перейменовано на Державну фінансову інспекцію у Харківській області (Державна аудиторська служба України) – головний державний фінансовий інспектор.
2014-2016 Комунальний заклад охорони здоров'я Харківської міської ради «Міська лікарня №1» – головний бухгалтер.
2016 по 2019 Державне підприємство «Південний державний проектно-конструкторський та науково-дослідний інститут авіаційної промисловості» – провідний аудитор.
2019 - 2023 Комунальне підприємство «Комплекс з вивезення побутових відходів» - начальник планово-економічного відділу/головний економіст.

Професійні навички та функціональні обов'язки:
Керівництво фахівцями бухгалтерського обліку та планово-економічного відділу.

1). Контроль та повне ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку бюджетних організацій, комунальних та державних підприємств. Дотримання єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а також стандартів та положень про бухгалтерський облік.
2). Визначення облікової політики підприємства. Законність та цільове використання фінансових ресурсів державного та місцевого бюджетів.
3). Ведення касових та банківських операцій. Контроль за виконанням бюджету коштів. Розрахунок заробітної плати. Інвентаризація взаєморозрахунків кредиторської та дебіторської заборгованостей відповідно до стану виконання договірних відносин. Здійснення передачі об'єктів права державної та комунальної власності, списання та відчуження основних засобів. Орендні розрахунки.
4) Складання фінансового, стратегічного та інвестиційного планів підприємства, аналіз їх виконання, звіт про прибутки та збитки, розрахунок чистого прибутку. Аналіз фінансово-господарську діяльність підприємства. Оцінка діяльності підприємства, виявлення ризиків та помилок.
5). Порядок формування ціноутворення, калькуляція собівартості продукції та послуг, контроль та аналіз фактичної собівартості від планової, облік витрат виробництва. Формування тарифів підприємства, контроль складових витрат фактичної собівартості тарифу на рівні прибутку.
6). Формування Статуту підприємства, Колективного договору, Штатної дисципліни. Оптимізація штатної чисельності та оплати праці. Складання бюджету підприємства, контроль та аналіз їх виконання. Затвердження фінансового, стратегічного та інвестиційного планів підприємства на рівні Міністерства України. Формування бюджетного запиту про державну допомогу суб'єктом господарської діяльності.

Керівництво ревізійної групи.

1). Контроль та проведення ревізій, аудиту фінансово-господарської діяльності бюджетних організацій, комунальних та державних підприємств. За результатами проведених ревізій супроводження справ у суді.
2). Здійснення державного контролю за цільовим та законним використанням державних фінансових ресурсів, ресурсів підприємства, оборотних, необоротних та інших активів.
3). Оцінка достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності, а також контроль законності здійснюваних фінансових операцій, дотримання встановленого порядку оподаткування.

Знання програм: 1С версія 7.7, M.E.DOK, клієнт – банк, впевнений користувач ПК, Windows, Word, Excel, Internet, програми для роботи з базами даних. Знання Господарського, Цивільного, Бюджетного, Податкового кодексів, КЗпП.

Взаємодія з Органами місцевого самоврядування, Державною казначейською службою, Міністерством України, Антимонопольним комітетом, Контролюючими органами.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: