Resume from November 2, 2018 PRO

Юлія

Помічник бухгалтера, секретар, офіс-менеджер, заступник директора, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Начальник відділу продажів

from 01.2012 to 01.2017 (5 years)
«Страхова компанія «Арсенал Страхування»,, Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

-офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.);
-пролонгація договорів страхування;
-виконання обов’язків фахівця по врегулюванню збитків (поєднувала дану посаду із основною протягом двох місяців);
-підбір персоналу, проведення співбесід; навчання персоналу;
-забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами;
-співпраця із банками та автосалонами; контроль діяльності працівників відділення компанії, чиї робочі місця знаходяться на території автосалонів;
-контроль за здійсненням безперебійної діяльності дирекції; контроль ділової активності співробітників дирекції;
-збір та оформлення належним чином тендерної документації для участі в торгах.

Фахівець страхування

from 11.2011 to 12.2012 (1 year 1 month)
Страхова компанія «АХА Страхування», Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

-робота з договорами (оформлення, введення, облік договорів);
-офісні продажі (укладення договорів страхування: життя, нерухомість юридичних та фізичних осіб, автострахування, відповідальність та ін.);
-обов’язки офіс-менеджера (прийом і розподіл дзвінків та факсів, електронна пошта, зустріч відвідувачів, ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами);
-ведення клієнтської бази компанії, відстеження термінів договорів, пролонгація договорів страхування;
-ведення обліку і звітності по відділенню;
-відкриття точок продажу страхових продуктів;
-пошук персоналу;
-співпраця з банками та автосалонами.

Фахівець із продажу туристичних продуктів

from 06.2006 to 08.2011 (5 years 2 months)
ПП "Фортуна-С", туристична компанія, Київ (Надання послуг у сфері туризму)

-консультація клієнтів, ведення переговорів з ними;
-пошук, бронювання та оформлення турів;
-співпраця з туроператорами;
-організація екскурсійного обслуговування по туристичним маршрутам, супровід туристичних груп;
-ведення клієнтської бази;
-підготовка до участі в державних закупівлях;
-збір та оформлення матеріалів для участі в туристичних виставках;
-медіапланування, робота зі ЗМІ, оплата та контроль виконаних робіт;
-виконання адміністративних функцій.

Education

Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі

Фінанси та кредит, фінанси, Київ
Higher, from 2005 to 2011 (5 years 9 months)

Additional education and certificates

Школа ринкової економіки, ПП "ЛИТ"

2007, 2 місяці

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet

Language proficiencies

English — average

Additional information

Схильна до роботи з людьми, маю високий рівень загального інтелекту, добру пам'ять, організаторські здібності, швидко вивчаю нову інформацію, вмію зберігати спокій та розсудливість, ніколи не нервую при спілкуванні. Маю широкий кругозір, толерантна. Маю аналітичний склад розуму, вмію працювати з великими обсягами інформації. Маю знання права, економіки, психології, політології, менеджменту, банківської справи, маркетингу, податкової та бюджетних систем. Маю посвідчення водія категорії «В». Я – чесна, надійна, цілеспрямована, пунктуальна, сумлінна.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: