Людмила
Офіс-менеджер, бухгалтер по первинці, оператор, секретар
- Age:
- 42 years
- City:
- Cherkasy
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/7829753
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Ціль
Працювати та розвиватись.
Бажана винагорода , буде та винагорода, що гідно оцінить мене як працівника з певним досвідом роботи та бажанням працювати
Трудова діяльність
2002-2006р.ПП”Нафтаагропостач-2000”м.Черкаси
Бухгалтер з певинної документації
Підготовка та оформлення документації
Ведення первинної документації підприємства
Ведення складського обліку
Операції з платіжними документами (робота в системі „Клієнт-банк”)
Органiзацiя діловодства, кадрова робота.
Отримання, відправка та реєстрація кореспонденції.
Приймання телефонних дзвінків та їх розподілення.
Виконання доручень керівника.
2003-2006р.ПП Крощенком.Черкаси
менеджер-логіст (робота за сумісництвом)
Організація роботи автотранспорта (пошук клієнтів, схеми поїздок)
Договірна робота, поточна переписка
Підготовка та оформлення документації
Облік та контроль надходження грошових коштів.
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості підприємства.
2006-2013р.ТОВ”АН”МЕРЕДІАН”м.Черкаси
Агент з нерухомості (ріелтор)
Моніторинг та аналіз ринку нерухомості
Робота з клієнтами (підбір вигідних варіантів нерухомості, пошук клієнтів).
Консультування клієнтів.
Підготовка документів для проведення операцій купівлі-продажу об’єктів нерухомості.
Оформлення документів ( БТІ).
Жовтень 2014р.-Квітень 2015р. Черкаська обласна Філармонія
Працівник відділу обслуговування клієнтів.
2016р -по теперішній час - ТОВ «Сафарі»м.Черкаси
Бухгалтер з первинної документації, офіс-менеджер
- Ведення первинної документації підприємства в 1С бухгалтерії
-Оформлення договорів
-Розподіл вхідних дзвінків
-Організація діловодства, кадрова робота.
-Ведення ділової переписки
-Ведення телефонних переговорів
-Реєстрація кореспонденції та її розподіл і відправлення
-Консультація відвідувачів
-Виконнання доручень директора
Освіта
1996-2002р.Черкаський державний технологічний університет
Факультет: Фінанси та кредит.
Спеціальність: Экономіст-фінансист.
Про себе
одружена, маю дитину.
Професійні якості
Грамотне володіння українською та російською мовами у діловій переписці та вільне спілкування , уважність і оперативність при оформленні документів, вміння спілкуватись із клієнтами та відстоювати інтереси фірми, впевнений користувач ПК(1С Бухгалтерія, Інтернет,Word, Excel), планування роботи, оперативне вирішення виробничих завдань, активна життєва позиція
Особисті якості
Відповідальна, комунікабельна, не конфліктна, швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, маю бажання працювати i розвиватись.
Контактний телефон [
Similar candidates
Документознавець, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 UAH, Cherkasy
Офіс-менеджер, оператор 1С, адміністратор, помічник директора
12000 UAH, Cherkasy
Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника
Cherkasy
Офіс-менеджер, адміністратор, секретар, оператор
Cherkasy
Офіс-менеджер, помічник керівника (ЗЕД), торговий представник
Cherkasy