Resume from September 21, 2020

Ирина

Заступник начальника відділу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Робота з корпоративними клієнтами, робота по постачанню

from 11.2017 to now (6 years 6 months)
СВ "Дорс", Київ (Виробництво міжкамнатних дверей)

Досвід, придбаний при роботі у відділі забезпечення:

•Аналіз ринку та пошук нових постачальників продукції.
•Укладання договорів поставки.
•Розрахунок нормативів виробничих запасів.
•Обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції.
•Претензійна робота з постачальниками.
•Складання встановленої звітності.
•Контроль взаєморозрахунків.

6. Досвід, придбаний під час роботи менеджером по роботі з корпоративними клієнтами:

•Підготовка первинного комерційної пропозиції.
•Підготовка специфікацій до замовлення з технічним прорахунок повної комплектації дверей та дверних отворів.
•Формування заявки в програмі і передача заявки в технічний відділ виробництва.
•Узгодження та укладання з замовником договору на поставку продукції.
•Виписка рахунків в 1С на передоплату.
•Забезпечення оплати від клієнтів.
•Виписка первинних документів і забезпечення їх підписання клієнтом.
•Отримання від замовника претензій щодо якості товару або послуг, оформлення рекламацій.
•Забезпечення доставки товару клієнту та проведення робіт на об'єкті клієнта.
•Заповнення звітів щодо фінансових показників та ефективності роботи відділу.
•Підготовка даних для розрахунку комісійної винагороди.

Начальник фінансово-договірного Департаменту

from 12.2012 to 11.2013 (11 months)
ТОВ "Вежа Фарм", ТОВ БЦ "Новий", Київ (Здача нежитлових приміщень в оренду)

Досвід, придбаний під час роботи начальником фінансово - договірного Департаменту бізнес-центру

•Укладання договорів.
•Планування грошових потоків підприємства (надходження і витрати) за напрямками діяльності підприємства за окремими угодами, контроль виконання, аналіз відхилень.
•Складання бюджету підприємства, контроль за його виконанням.
•Складання управлінської звітності за встановленим регламентом.
•Організаційна робота: підбір персоналу, управління персоналом і координація його роботи, комунікації з клієнтами, формулювання завдань для співробітників, вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі, створення звітностей за проектом.
•Координація роботи відділу оренди.
•Пошук потенційних орендарів на офісні та складські приміщення.
•Розрахунок відшкодування комунальних послуг, наданих орендарю.
•Ведення переговорів.
•Підписання та супроводження договорів оренди.
•Проведення розрахунків по поточним платежам орендарів.
•Ведення ділової переписки.
•Ведення клієнтської бази.
•Укладання додаткових угод до договорів оренди.
•Складання аналітичних довідок для керівництва, звітів, зведень.

Директор

from 08.2010 to 07.2012 (1 year 11 months)
ФОП, Київ (Консультування)

Досвід, придбаний під час Індивідуальної трудової діяльності у сфері економіки та консультування:

•Розробка Статутів підприємств різних напрямків діяльності.
•Підготовка Протоколів Загальних Зборів Засновників.
•Заповнення реєстраційних форм для реєстрації підприємства в органах державної влади.
•Супроводження клієнта у нотаріуса для нотаріального оформлення всіх установчих документів.
•Робота з фінансовими установами, податковими та реєстраційними органами та органами статистики.
•Реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та представництв іноземних компаній в реєстраційних, податкових та статистичних органах.
•Внесення змін до установчих документів юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та представництв іноземних компаній і проведення цих змін у всіх відповідних державних органах.
•Відкриття поточних рахунків в установах банку

Заступник Директора

from 09.2007 to 07.2010 (2 years 10 months)
ТОВ "Вежа Фарм",, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Досвід, придбаний при роботі в мережі аптек:

•Підбір та облаштування приміщень для аптек, згідно з нормами діючого законодавства.
•Підбір персоналу для мережі аптек.
•Підготовка документів для організації діяльності аптечної мережі.
•Досвід проходження перевірок державними контролюючими органами діяльності аптечної мережі.
•Укладання договорів з постачальниками медикаментів.
•Облаштування матеріально-технічної бази для функціонування аптек.
•Робота в системі клієнт-банк.
•Складання графіків та контроль розрахунків з постачальниками медикаментів.
•Особистий контроль за інкасацією мережі аптек.
•Перемови та листування з постачальниками медикаментів.
•Укладання та ведення договорів зі страхової медицини.
•Особистий контроль за фінансовою діяльністю мережі аптек.
•Організація і управління комерційною діяльністю підприємства.
•Досвід керування колективом чисельністю до 30 працівників.
•Складання графіків надходжень і витрат по підприємству.
•Складання та ведення платіжного календаря підприємства

Головний економіст департаменту кредитування

from 08.1994 to 08.2007 (13 years)
АКБ «Градобанк», АКБ «Київ», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Складання та аналіз техніко-економічних обгрунтувань для організацій, що потребують кредитування.
•Фінансовий аналіз діяльності підприємств (за балансом та звітом про фінансові результати).
•Розрахунок групи ризику кредитування.
•Розрахунок резервування для кредитування організації.
•Розглядання та прийняття ліквідної застави під кредит.
•Складання та відправка звітів кредитного управління до НБУ.
•Підготовка висновків кредитного відділу на Кредитний комітет банку, та представлення кредитних проектів на засіданні Кредитного комітету.
•Підготовка та ведення кредитних договорів.
•Супроводження кредитної заборгованості позичальників (нарахування відсотків по кредиту та контроль за їх сплатою, проведення оцінки фінансового стану позичальників, перевірка застави та цільового використання кредитних коштів, контроль за страхуванням заставного майна та інше).
•Розрахунок економічної ефективності по кожному контракту, договору, напрямку діяльності, визначення чистого прибутку.
•Підготовка документів та проходження перевірок НБУ

Education

Київський Національний економічний університет

Фінансово-економічний, Київ
Higher, from 1990 to 1994 (3 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office Робота з оргтехнікою Банківська справа

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: