Resume from September 6, 2019

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5150442

Бухгалтер

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Різоль Леся Володимирівна

Солом’янський р-н м. Києва (Солом'янська пл., Севастопольська пл., Космонавтів пл.),• тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)[open contact info](look above in the "contact info" section)

Мета
Претендую на посаду за сумісництвом (повний, неповний день):
Бухгалтера, бухгалтера-операціоніста, адміністратора-координатора, бухгалтера з ведення ФОП (3 та 2 гр.), бухгалтера з ведення юрособи на єдиному налозі, бухгалтера на ділянку з ведення бухобліку, бухгалтер по взаєморозрахункам.

Особисті дані
Д.н. 10 жовтня 1974 р.
Професійні навички
Знання загальних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського та податкового обліку, складання фінансової звітності.
Складання загальних принципів облікової політики, володіння правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, зобов'язань і господарських операцій.
Знання системи внутрішньогосподарського обліку, контролю.
Знання основ трудового, податкового законодавства.

Досвід роботи

Грудень 2014 -
Сфера діяльності: Інформаційне агентство, послуги
Посада: Бухгалтер (єдиний).
Посадові обов'язки: Ведення банківських операцій, взаємодія з банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп (10 чол.), відпускні)). Розробка, складання та ведення договорів, актів виконаних послуг. Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ПДВ (виписка податкових накладних), валютні операції по експорту послуг. Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку юрособи на єдиному налозі, юрособи на загальній системі оподаткування, ФОП 3 та 2 групи. Звітність статистична та податкова в органи ДФС. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2003-2013 р.р.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Бухгалтер.
Посадові обов'язки: Ведення банківських операцій, взаємодія з банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп ((до 30 чол.), відпускні лікарняні). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ведення первинного бухгалтерського обліку. Розробка, складання та ведення договорів та актів надання послуг. ПДВ (виписка податкових накладних). ГСМ. Звітність. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2002- 2003 р.р.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Бухгалтер.
Посадові обов'язки: Робота із банками. Виконання касових операції та розрахунків із підзвітними особами. Складання внутрішньої звітності. Нарахування та виплата зп ((30 чол.), відпускні лікарняні). Контроль взаєморозрахунків з контрагентами (дебітори, кредитори), акти звірок, ведення первинного бухгалтерського обліку. Досвід ведення обліку у програмі Бухгалтерія 1С-7.7.

2002-2002 р.р. (1 міс)
Сфера діяльності: Торгівля
Посада: Торговий адміністратор відділу продажу кондвиробів.
Посадові обов'язки: формування заявок по складу для відділу збуту в програмі 1с 7:7, планування та координація поставки товару до магазинів, в підпорядкуванні 5 водіів. Щоденний звіт.

2001-2002 рр.
Сфера діяльності: Будівництво
Посада: Офіс-менеджер.
Посадові обов'язки: Діловиробництво в повному обсязі, ведення ділового листування.
Планування робочого дня керівника, протоколи засідань.
Координація роботи офісу.
Досвід збору і обробки інформації на ПК, Інтернет.
Кадрове діловодство, накази, особові картки, табелі викор. робочого часу).

Освіта
2001-2005 р.р.
Київський національний економічний університет (КНЕУ) – м. Київ
Кваліфікація: Економіка і підприємництво
Спеціалізація: управління персоналом та економіка праці.
1991-1994 р.р.
Київське державне музичне училище ім.. Р. М. Гліера - м. Київ
Кваліфікація: артист оркестру, ансамблю; викладач по класу гітара.

Додаткова освіта
Навчальний центр «Терра»: курси офіс-менеджерів, курси бухгалтерів, курси 1С 7:7; Діловий клуб - семінар «Мінімізація податків»; навчальний центр «Пульс»: «Курс 1С Підприємство 8.3 (базова платформа, практика).

Додаткові відомості
Англійська мова – рівень middle.
ПК користувач та знання програмного забезпечення (MS Offiсe (Word, Exсel), Програма 1С Підприємство (7.7, 8.2.,8.3)); Програми «Банк-Кліент», Електронна звітність: «Соната», «М.Е.Doc»).

Особисті
якості

Відповідальність, пунктуальність, уважність, старанність, доброзичливість, не конфліктність.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: