Resume from October 11, 2023 PRO

Костянтин

Комерційний директор

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Other countries, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Комерційний директор

from 10.2019 to now (4 years 6 months)
iT.Artel, Киев (IT)

Основні обов’язки:
•Участь у розробці стратегічних цілей, задач компанії, маркетингової стратегії
•Запуск нових напрямків та вихід на нові ринки постачання
•Побудова та управління напрямками продажів програмного забезпечення та проектів впровадження систем ERP класу
•Розширення мережі партнерів та постачальників
•Робота з грантовими організаціями та програмами (USAID, EBRD)
•Розробка з нуля бізнес-процесів по різним напрямкам, включаючи участь у тендерних закупівлях
•Впровадження корпоративної ERP системи Odoo
•Планування роботи відділу (цілі, задачі, стратегія розвитку)
•Розробка мотиваційної схеми співробітників відділу на основі кількісних та якісних KPI
•Залучення та подальша робота з корпоративними клієнтами (проекти впровадження)

Досягнення:
•Виведення компанії на 2 місце по реалізованим та 1 місце по впровадженим рішенням ERP класу (серед близько 400 компаній з аналогічними продуктами)
•Уклав партнерські угоди з компаніями-розробниками програмного забезпечення, розширивши напрямки роботи компанії близько 10-ма новими рішеннями
•Вихід компанії на міжнародний ринок проектів

Керівник відділу продажів

from 01.2019 to 07.2019 (6 months)
ПП "Аудиторська фірма "Сайвена-Аудит", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Основні обов'язки
•Управління відділом продажів послуг у сфері трансфертного ціноутворення, аудиторських послуг
•Планування роботи відділу (цілі, задачі, стратегія розвитку, мотивація)
•Організація і контроль виконання бізнес-процесів продажу
•Оцінка ефективності роботи кожного менеджера та відділу в цілому
•Проведення переговорів з корпоративними клієнтами
•Участь в тендерних закупівлях
•Розробка, підтримка та розвиток корпоративного сайту на WordPress (переформатування наявного сайту під нову концепцію роботи компанії, інформаційне наповнення, оновлення та розвиток функціоналу сайту)

Досягнення:
•Побудова відділу продажу "з нуля"
•Розробка "оновлених" пакетів послуг компанії у зв'язку зі змінами законодавства в сфері трансферного ціноутворення, податкового законодавства.

Керівник відділу продажу

from 02.2017 to 03.2018 (1 year 1 month)
ТОВ "Консалтингова компанія "СОФТКОМ", Київ (IT)

Основні обов'язки:
•Управління відділом продажу програмних продуктів (організація і щоденний контроль роботи 5-7 підлеглих)
•Планування роботи відділу (цілі, задачі, стратегія розвитку, мотивація, розробка перспективних та поточних планів продажу відділу)
•Розробка (спільно з менеджментом компанії) цінової та знижкової політики
•Підготовка (навчання) нових співробітників
•Створення мотиваційних схем
•Підготовка "з нуля" типових та індивідуальних договорів, супровідної документації, тендерної документації
•Участь у піідготовці маркетингових заходів для просування продукції компанії
•Організація і контроль виконання бізнес-процесів продажу
•Організація роботи по систематизації, оновленню, веденню та аналізу поточної клієнтської бази
•Участь в бізнес-конференціях, форумах, в тому числі у якості спікера
•Проведення переговорів з корпоративними клієнтами

Досягнення:
•Разом з іншими відділами підготовка (розробка документації, бізнес-процесів, системи аналізу і оцінки ризиків) і успішне проходження сертифікації по міжнародному стандарту ISO
•Розробка стандартизованих пакетів послуг компанії
•Збільшення рівня продажу відділу на 40% за рік
•Залучення корпоративних клієнтів з України та СНГ (близько 20 великих компаній), представників малого та середнього бізнесу (полуторний приріст бази клієнтів відділу за рік – до 800 компаній на постійному супроводі)
•Перемога в більш ніж 30 тендерах на поставку продукції

Менеджер продажу/менеджер проектів

from 12.2013 to 02.2017 (3 years 2 months)
ТОВ "СОФТКОМ", Київ (IT)

Обов'язки:
•пошук та залучення нових клієнтів
•ведення переговорів з клієнтами (телефонна розмова, листування, особиста зустріч)
•прийом та оброблення запитів клієнтів
•консультування по продукції/послугам компанії
•підготовка та оформлення документації (комерційна пропозиція, презентація, технічна документація, тендерна документація, договір)
•ведення існуючої клієнтської бази
•виявлення потреб клієнта (в тому числі прихованих) та погодження умов співпраці
•підготовка щомісячного плану продажу, звітів по зверненням та роботі з клієнтами, звітів по особистим фінансовим показникам
•контроль взаєморозрахунків
•контроль відвантаження продукції
•підготовка рекомендацій по розширенню асортименту продукції (послуг), маркетингових заходах
•участь в виставках/презентаціях/тренингах по продукції компанії
•управління проектною командою (керівник проекту, консультанти, програмісти, тестувальники) - підготовка документації, ведення переговорів, планування зустрічей/переговорів, ведення ділової переписки
•оцінка і погодження сроків, вартості, результатів проекту
•контроль якості, сроків, бюджету та ризиків проекту
•виконання функцій керівника проекту в невеликих проектах
•ведення проектної та технічної документації (технічні завдання, функціональні вимоги, фінансові звіти, календарні плани
•участь в тендерах (приватних та бюджетних)
•післяпроектне ведення клієнта, додаткові продажі

Досягнення:
•участь в реорганізації відділу продажу на відділ активних продаж та відділ супроводу
•робота в якості старшого менеджера відділу, починаючи з другого року роботи в компанії
•вихід компанії на ринок проектних рішень та участі в тендерах
•залучення понад 2000 нових клієнтів за період роботи
•5 успішних великих проектів (більше 100 користувачів програмного забезпечення)
•близько 15 успішних проектів, в тому числі у якості керівника проекта

Менеджер з продажу

from 05.2013 to 12.2013 (7 months)
ТОВ "Стройтек", Київ (Роздрібна торгівля)

Адміністратор більярдного залу

from 06.2012 to 05.2013 (11 months)
ТРЦ Турбіна, Полтава (Послуги для населення та бізнесу)

Помічник головного бухгалтера

from 05.2011 to 06.2012 (1 year 1 month)
Лор центр, Полтава (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Education

ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"

Факультет "Економіка і підприємництво", спеціальність "Фінанси", Полтава
Higher, from 2002 to 2011 (8 years 9 months)

Additional education and certificates

Тренінг " Як тренувати своїх продавців продавати дорого та без знижок

2018, 1 місяць

Курси "Використання прикладних рішень 1С" (4 курса по типовим програмам)

2017-2018

Курс "Вимоги міжнародного стандарту ISO 9001:2015 "Системи менеджменту якості. Вимоги", "Управління ризиками"

2018, 5 місяців (разом з сертифікацією)

Knowledge and skills

MS Office Бітрікс24 CorelDRAW WordPress Веб-браузери Адміністрування Досвід ведення переговорів Досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персонала; Досвід стратегічного планування Досвід управління людьми Здатність приймати нестандартні управлінські рішення Уміння аналізувати Планування продажу Продуктивність Побудова відділу продажу Впровадження системи KPI Управлінські навички Ведення переговорів Управління командою Стратегічне планування Odoo MS Power BI

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Наявність 8 сертифікатів 1С "Професіонал" по типовим програмам 1С (Бухгалтерія, Роздріб, Документообіг, Зарплата і управління персоналом і т.д.)
Наявність водійських прав категорії B,C

Особисті якості:
- лідерство
- аналітичні здібності
- ініціативність
- комунікабельність
- логічне та стратегічне мислення
- відповідальність
- здатність до ризику
- здатність до самостійного прийняття рішень
- стремління до самореалізації та успіху
- орієнтованість на результат
- стійкість до стресу
- відповідальність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: