Resume from June 12, 2023 PRO

Тетяна

Менеджер з документообігу, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
41 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фахівець з контролю бухгалтерського документообігу (Billing Clerk)

from 12.2018 to now (5 years 6 months)
ТОВ «Оптімум Медіа Україна», Київ (Медійне агенство)

-робота в 1С: Бухгалтерія 8.3;
- документообіг (щомісячне формування пакета документів для Клиєнта, візування та підписання, ведення обліку документів, контроль повернення документів від клієнта);
-щомісячне заведення нових ордерів та контроль закриття клієнтської частини;
-формування рахунків клієнту;
-контроль закриття ордерів у визначені терміни;
-контроль відповідності поставок з накладними;
-контроль коректного відображення даних в робочих базах (1С);
-контроль отримання оплат від клієнта.

Інженер

from 10.2004 to 06.2018 (13 years 8 months)
Управління поліції охорони, Київ (надання послуг охорони)

- підготовка та укладення договорів (узгодження, підписання, переукладання, розірвання договорів та додаткових угод);
- перевірка контрагентів на право-та дієздатність;
- перевірка документів контрагентів на достовірність та повноту інформації;
- контроль відповідності рахунків умовам договору;
- взаємодія з погоджуючими підрозділами для прискорення процесу погодження договорів та додаткових угод;
- контроль повернення договорів та додаткових угод;
- оформлення рахунків на оплату;
- взаємодія з діючими клієнтами на предмет збільшення вартості послуг, уточнення контактних даних, оновлення необхідних документів;
- ведення бази договорів;
- прийом громадян;
- ведення особових справ контрагентів;
- систематизація, розміщення, облік, оформлення архівних
документів. Упорядкування архіву;
- оформлення та відправка простої та реєстрованої поштової кореспонденції адресатам;
- здійснення роботи по оформленню наказів;
- складання претензій за договорами;
-знання засобів охорони та блокування засобами охорони;
-контроль за недопущенням дебіторської заборгованості по існуючих договорах;
-ведення службової документації;
-складання звітів;
-організація роботи операторів з уведення даних в ЕОМ;
- табелювання робочого часу співробітників;
- ведення журналів обліку;
-організація роботи з прийому об’єктів і квартир громадян під охорону пункту централізованого спостереження;
-ведення бази даних охороняємих об’єктів та квартир.

Education

Національний технічний університет України «Київський Політехнічний Інститут імені Ігоря Сікорського»

«Електро-механічні системи автоматизації та електропривід», Київ
Higher, from 2000 to 2007 (6 years 9 months)

Additional information

-досвід роботи з ПК (WORD, EXCEL, INTERNET, VISIO);
-знання оргтехніки;
-мови: українська (вільно), русский (свободно), deutsch Anfänger.
- відповідальна,
- пунктуальна,
- готова до навчання;
- вміння працювати в команді,
- без шкідливих звичок,
- наявність закордонного паспорту

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: