Юлія
Бухгалтер, 5 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 31 years
- City:
- Ovruch
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5225844
Knowledge and skills
Additional information
Полева Юлія Михайлівна
Резюме
Дата народження: 16.08.1992
Місто: Овруч
Моб. Телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера
Освіта:
вересень 2010 р. – грудень 2014 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Фінанси і кредит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
лютий 2015 р. – квітень 2016 р., Київський інститут бізнесу та технологій, факультет «Економіки та менеджменту», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
2017 р. - по теперішній час
ТОВ «Смарт Фінанс»
Посада: фахівець з надання посередницьких послуг Центарльного регіону з питань кредитування
Посадові обов’язки: консультація клієнтів з питань кредитування, ведення клієнтської бази, складання і подання кредитних договорів на банки.
2016 — 2017 рр.
ТОВ «ВП Полісся» в с. Невгоди
Посада: обліковець
Посадові обов’язки: облік руху молока, аналіз молока, ведення первинних документів по відправці молока, ведення та подача головному бухгалтеру первинних документів по нарахуванню заробітної плати дояркам
2014 — 2016 рр.
СТ «Заріччя» в смт. Іванків, Київської області
Посада: продавець продовольчих товарів
Посадові обов’язки: прийом та реалізація продовольчих товарів, ведення первинних документів, якісне обслуговування клієнтів
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не заміжня.
Діти: немає.
Можливість відряджень: так.
Хобі: читання, в’язання, теніс, волейбол.
More resumes of this candidate
7 500 UAH
Ovruch
Higher education · Full-time
- Фахівець з відділу надання посередницьких послух з питань кредитування, ТОВ "Смарт Фінанс", 6 years 5 months
- Обліковець, СФГ "Зоря", 3 months
Similar candidates
Бухгалтер (ФОП), помічник бухгалтера, секретар, діловод
Ovruch, Remote
Бухгалтер
Ovruch