Resume from January 16, 2019

Наталья

Начальник відділу кадрів, 13 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
45 years
City:
Kremenchuk

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Р Е З Ю М Е
Опришко Наталя Вікторівна
Освіта:
Вища, спеціальність - менеджер зовнішньоекономічної діяльності підприємства

Дата народження:
17.09.1978 р.
Сімейний стан:
вдова, маю сина 12 років
Контактна інформація:
адреса: м. Кременчук,
Тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
грудень 2015 р. – по теперішній час
ТОВ «Охоронна Агенція «Ратник», начальник відділу кадрів

Посадові обов'язки:
- вирішую питання найму, звільнення, переведення працівників, контролюю їх розстановку у підрозділах підприємства;
- організую своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно з трудовим законодавством, положеннями, інструкціями і наказами керівника підприємства, облік особового складу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працюючих, збереження і заповнення трудових книжок та ведення встановленої документації з кадрів, а також підготовку матеріалів для рекомендації працівників до заохочень та винагород;
– робота щодо формування та процедури затвердження штатного розпису;
- аналізую причини плинності, прогулів та інших порушень трудової дисципліни, готую пропозиції щодо усунення виявлених недоліків, закріплення кадрів, вживає заходів щодо працевлаштування вивільнених працівників;
- організую табельний облік, складання і виконання графіків відпусток, контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, розробляю заходи щодо поліпшення трудової дисципліни;
- контролюю виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами;
–виконую військовий облік військовозобов’язаних;
–проводжу роботу щодо заохочення та нагородження працівників нагородами;
–організую ведення звітно-облікової документації, державної статистичної звітності з кадрових питань;
–формую графіки відпусток працівників, контролюю його дотримання та облік їх надання;
-проводжу ведення розслідування нещасних випадків.

серпень 2011 – грудень 2015
ТОВ «Новобудова», бухгалтер по заробітній платі, інспектор відділу кадрів

Посадові обов'язки:
-здійснювання прийому, аналізу і контролю табелів обліку робочого часу;
-приймання та контроль оформлення листків про тимчасову непрацездатність;
- нарахування заробітних плат працівникам підприємства;
-здійснювання реєстрації бухгалтерських проводок і їх рознесення;
-підготовка та здача періодичної звітність у встановлені терміни;
-здійснювання контролю за своєчасним виконанням розпоряджень, наказів та доручень директорів;
- оформлення прийому, звільнення працівників відповідно до трудового законодавства;

серпень 2000 г. – серпень 2011 г.
ТОВ «Юлір», менеджер, бухгалтер по заробітній платі

Навчальний заклад:
Кременчуцький Державний Політехнічний Університет (1997-2003)
Диплом:
спеціаліст, спеціальність - менеджер-економіст, менеджер зовнішньоекономічної діяльності

Додатково:
ПК - досвідчений користувач, знання програм Microsoft Office, Excel, 1С 8, «БЕСТ ЗВІТ», «М.Е.Doc 10.00.064»
Водійські права категорії В".

Ділові якості:
Здатність до прийняття рішень, вимогливість до себе і оточуючих, прагнення до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу.

Особисті якості:
Старанність, комунікабельність, пунктуальність, здатність до навчання, немає шкідливих звичок.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: