Resume from April 24, 2024 PRO

Сергій

Аналітик, 25 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Спеціаліст відділу закупівель у відчизняних постачальників

from 10.2023 to 03.2024 (5 months)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основним функціоналом було:
- Аналітика залишків продукції на філіалах, та прогноз продажів;
- Формування замовлень постачальнику з урахуванням всіх потреб і умов співпраці(мінімальна кількісь замовлень, кратність, замовлення на відповілну суму), сезонність;
- Аналіз ринку для підбору найкращого варіанту товару(ціна, обєм, термін відвантаження) по запитам від покупців(від торгового відділу) для замовлення та відвантаженю клієнту;
- Врегулювання всіх питань з постачальником:
1.Перевірка супровдіної документації(РН, ТТН, сектифікати, відповідність замовленню по кількості і сумам)
2.Контроль актуальності дозвільної документації(сертифікати, висновки СЕС і тд)
3.Супровід в підписанні початкових договорів та перепідписання дійсних, або термін дії яких закінчується
4. Актуалізація та розширення асортименту постачальників(виведення не пкнтабельних та застарілих позицій та ініціювання ведення та відвантаження новинок)

Заступник керуючого магазином

from 05.2023 to 09.2023 (4 months)
Varus, Киев (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- ведення внутрішньої документації даркстору(журнали, документи по товарообігу, реєстри);
- контроль бухгалтерських документів;
- керування роботою підлеглими, по функціоналу та поставленим задачам;
- введеня аналітики асортименту товару;
- налаштування робочої системи(програма в якій здійснюються всі операції по товарообігу);

Товарознавець

from 03.2022 to 05.2023 (1 year 2 months)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- контроль виробничих процесів магазину(м'ясний цех, пекарня, кулінарія);
- контроль виробничих запасів;
- замовлення та контроль залишків продукції фреш групи;
- проведення інвентаризацій(часткових та повного перерахунку ТП);
- контроль роботи співробітників(поставлення задач та прийняття результату виконаної роботи);
- Контроль та оформлення ТП згідно стандартів маркетингового відділу та вищого керівництва(сезонні зони, розпродажі, акційні зони);
- беру участь у розвитку внутрішніх систем;
- формую звіти по показникам магазину та регіону;
- контролюю роботу сміжних відділів(склад - прийомка товару, каси - коректніть реалізованих артикулів).

Оператор "Відділ розвитку"

from 03.2021 to 03.2022 (1 year)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- налаштування систем документо- та товарообігу;
- навчання працівників та керівників ТП роботі з програмою СМ+(внутрішня система товаро- та документообігу);
- вирішення поточних проблем, як системних так і організаційних;
- створення нових та вдосконалення діючих стандартів роботи в мережі;
- організація та налаштування роботи на ТП з проблемними показниками(стандартами)
- брав участь у оптимізації робочих процесів, для більш корректного документообороту між ТП та офісом(категорійні менеджери, відділ закупівель, головні технологи);
- відкриття 35 нових ТП(з 0);
- підтримка вже робочих магазинів.

Оператор ПК

from 09.2020 to 03.2021 (6 months)
ТОВ "Novus", Київ (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
- Внесення даних про товар з первинних документів (видаткові накладні, накладні внутрішнього переміщення, акти списання і т.д.) в облікову систему магазину;
- Створення документів на внутрішнє переміщення, контроль виконання цих переміщень між магазином та складом \ виробництвом, іншими магазинами;
- Контроль залишків ТМЦ на складах в базі електронного обліку і їх відповідності фактичних залишків;
- Участь в переобліку і інвентарізації.
- Збір та обробка аналітичних данних по товарообігу товарів та ТМЦ;
- Аналітика руху торгових запасів та створення звітності по результативності.

Кладовщик

from 05.2019 to 02.2020 (9 months)
Bedrenka, Любін (Роздрібна торгівля)

До моїх обов'язків входило:
-збір товару по накладним;
-розміщення товару на складі;
-прийом-відправка товару.

Спеціаліст адміністративно-господарчого відділу

from 03.2017 to 03.2019 (2 years)
СП Оптіма-Фарм, ЛТД, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

До моїх обов'язків входило:
- весь документооборот відділу, а саме:
1) оформлення, затвердження(в юридичному відділі та підпис у
директора) та підписання у контрагентів;
2) всі рахунки зв'язані з роботою відділу(все окрім товару);
3) всі супровідні документи по поставкам ТМЦ та ОС(видаткові накладні, транспортні листи, акти виконаних робіт);
- розрахунки норм та їх коригування;
- оформлення замовлень та контроль їх виконання(термінові та
щомісячні);
- участь у всіх інвентарізаціях;
- керування роботою підлеглих (зав. госп та 3 кладовщика);
- документальне супроводження внутрішніх переміщень, ТМЦ та ОС(міжфіліальне), та контроль фактичного отримання.

Education

Київський національній університет технологій та дизайну

Економіка підприємства, Київ
Higher, from 2011 to 2015 (3 years 9 months)

Отримав кваліфікацію: Магістр з економіки підприємства

Здобув знання та навички в Бухгалтерії, економічних розрахунках та документообороті

Additional education and certificates

IT Education Academy, курс: MS Office Excel 2013

2018 р., 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel Користувач ПК MS Office Клієнт-Банк 1С:Бухгалтерія 1С:Підприємство Бухгалтерський облік Банківська справа Поштовий клієнт Веб-браузери Viber Telegram Directum Уміння аналізувати Управлінські навички СМ+ MS Power BI Power Query

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Додаткові навички:
- Націлений на результат;
- Швидко начаюсь новому (як програмам, нововведенням по роботі з документами та особистим навичкам);
- Упорядковую всю свою діяльність по пріоритетам (терміни та
необхідність) та ергономічності (для постійних/періодичних
завдань);
- Відточений навик по організації документообігу, впровадженню нових стандартів;
- Вмію організовувати роботу у коллективі;
- Стратегічно мислю(вмію корректно організувати роботу для досягнення високих результатів).

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: