Resume from November 1, 2021 PRO

Сергій

Фінансист МСФЗ

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City of residence:
Odesa
Ready to work:
Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Фінансовий директор

from 03.2020 to 04.2021 (1 year 1 month)
ТОВ Югвинпром, Одеса (виробництво, алкоголь)

•Управління фінансами та бухгалтерією
•Планування фінансовою діяльністю
•Організація управлінського обліку
•Підготовка звітності для керівництва
•Автоматизація обліку
•Робота з банками по отриманню кредитних коштів
•Взаємодія з контролюючими органами та контрагентами з питань фінансів
•Розроблення системи планування по товариству з залученням начальників структурних підрозділів
•Проведення своєчасної реструктуризації кредитного договору та зменшення процентної ставки по кредиту
•Виконання роботи по підготовці документів для банку та укладанню нового кредитного договору на 15млн.
•Почато автоматизацію управлінського обліку в BAS КУП
•Налагодження розрахунку собівартості
•Організація роботи в колективі на результат, переформатування обов’язків бухгалтерів, для усунення диспропорції в навантаженні і відповідно налагодження стосунків в колективі

Головний бухгалтер

from 08.2012 to 02.2020 (7 years 6 months)
ТОВ 3ВЕЙ, Одеса (Транспортні перевезення, експедиторська діяльність)

• Організація та ведення обліку, та його автоматизація в 1с,
• Підготовка та подача усієї звітності, взаємодія з контролюючими органами
• Взаємодія з контрагентами
Організація обліку з нуля, і його автоматизація в 1с УТП, організація синхронізації двох баз управлінського і бухгалтерського обліку
• Виконання роботи по підготовці документів для банку та укладанню кредитних договорів, в 2013, 2017-2021 роки, в тому числі реструктуризацію кредиту по програмі 5-7-9 на ставку під нуль відсотків, та отримання ВКЛ на два роки під нуль відсотків
• Оптимізація документообігу, та максимальні зусилля по переведенню обліку документів в електронний вигляд в тому числі і обмін між контрагентами в електронному вигляді.

Головний бухгалтер фріланс

from 06.2012 to 12.2019 (7 years 6 months)
Східне море ТОВ, Одеса (Торгівля, імпорт-експорт товарів)

Організація обліку з нуля, і його автоматизація в 1с УТП

Головний бухгалтер

from 10.2009 to 07.2012 (2 years 9 months)
Держприкордонслужба, Одеса (Державні організації)

•Організація та ведення обліку у великій установі, зі значним обсягом обігу ТМЦ
•Управління великою бухгалтерією та персоналом з 7 бухгалтерів
•Підготовка та подача звітності в Казначейство та в департамент фінансів міністерства
•Відновлення і налагодження більш якісного обліку, після відсутності в організації головбуха
•Складання та подача якісної та своєчасної звітності в казначейство та департамент
•Організація роботи в колективі на результат, переформатування обов’язків бухгалтерів, для усунення диспропорції в навантаженні і відповідно налагодження стосунків в колективі

Заступник головного бухгалтера

from 06.2007 to 10.2009 (2 years 4 months)
Держприкордонслужба, Білгород-Дністровський (Державні організації)

•Відповідальний напрямок організація та облік в розрахунковому відділі, клієнт-банк, казначейство, відрядження, заробітна плата, каса, звітність, листування з громадянами та персоналом з питань фінансів
•Виконання обов’язків головного бухгалтера на час його відпустки та відрядження
•Отримання досвіду роботи в великій організації, з багатьма підрозділами, більше 1500 персоналу, досвід роботи в бухгалтерії з 13 працівників, в результаті отриманого досвіду та наполегливості отримав підвищення на посаду головного бухгалтера в м. Одеса, в межах того ж міністерства.

Education

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Фінанси, Киев
Higher, from 2002 to 2007 (5 years)

стаціонар, бюджет

Additional education and certificates

курс АССА DipIFR, МСФЗ, міжнародні стандарти обліку, отримано сертифікат

2018

курс, навчаюсь, IPFM: Управлінський облік

2021

курс Еxel «Фінанси та бюджетування»

2019

курс для членів тендерного комітету

2010

Курс EnglishDom, Розмовна англійська, навчаюсь

2021

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Користувач ПК MS Office Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint MS Outlook Email Бухгалтерський облік MS Access 1С УТП Outlook Express Парус BAS Ведення звітності BAS Бухгалтерія ERP Облік ПДВ FREDO ЄСВ Statistica Фінансовий менеджмент BAS КУП Express Експедирування Є досвід зовнішньоекономічних закупівель, облік, імпорт-експорт Досвід оптимального налаштування 1с під потреби бухгалтера Досвід налагодження і відновлення обліку в базі 1с

Language proficiencies

English — average

Additional information

•Досвід 14+ комплексного та автономного ведення бухгалтерського обліку кількох юридичних осіб одночасно на загальній системі оподаткування з ПДВ ,ТОВ з ПДВ, ФОП 1-3гр, ЗЕД
•Управлінський досвід ,8- 11 фахівців, організація обліку з нуля, та відновлення
•Знання та досвід ведення всіх ділянок бухгалтерського та податкового обліку
•Знання національних та міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та звітності, чинного податкового законодавства, сертифікат АССА DipIFR, МСФО, МСФЗ
•1С УТП, BAS КОРП, ERP BAS КУП, 1c 7.7, 1С Експедитор, М.Е.Doc, Fredo, Excel(зведенні таблиці+), клієнт-банки, робота з комп'ютером, встановлення та оновлення ПЗ
•Підтримання знань законодавства, Ліга Закон
•Досвід в сфері виробництва, акциз алкоголь, в сфері послуг транспортної логістики, вантажні перевезення по Україні та за кордон, морського експедирування вантажів, торгівлі, імпорт/експорт ЗЕД.
•Досвід автоматизації та доопрацювання 1С, вміння поставити технічне завдання програмістам
•Робота з банками, отримання кредитів, 5-7-9
•Робота в двох базах, їх синхронізація, розуміння та виконання багато задач
•Управлінський облік, бух облік, бюджетування, імпорт, експорт товарів та послуг
•Досвід роботи з інспекціями держорганів
•Здатність пропонувати та аргументувати альтернативні рішення
•Вміння працювати з великими об'ємами інформації та у режимі переключення між задачами
•Здатність приймати рішення, мислення на результат, вміння та бажання вчитись новому
•Навики аналізувати та моделювати данні, комунікація в великому колективі
•Співпраця з зацікавленими сторонами

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: