Resume from September 19, 2023

Людмила

HR Operations Specialist

Employment:
Full-time.
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

HR Operations Specialist

from 03.2015 to 01.2019 (3 years 10 months)
Intro Pro партнер Luxoft, Киев (IT)

- Постановка і контроль функції кадрового обліку персоналу з «0»;
-Впровадження та ведення систем автоматизації кадрового обліку;
-Розробка процедури "Адаптації персоналу в Компанії";
-Проведення процедури по адаптації і введення в посаду нових співробітників;
-Ведення документообігу по функції "Кадровий облік" штатного розкладу;
- графіки відпусток;
- кадрові накази: про прийом, звільнення, переведення, про відпустки, про відрядження, про заохочення, про стягнення від 450 співробітників;
- облік трудових книжок, карток П-2, особистих справ співробітників;
- ведення журналів по руху кадрової документації;
- готувала довідки з місця роботи;
- оформлення страховки співробітникам, вела їх облік;
- відкривала зарплатний проект в банку для співробітників та керувала процесом;
- організовувала відрядження, безпосередньо готувала супровідні документи для отримання віз;
- організовувала документи на релокацію співробітників (безпосередньо в Польщу і США);
-провела інтеграцію в облікові системи в рамках злиття компаній ( 450 співробітнків);
-брала активну участь в інтеграції придбаних компаній Luxoft в США ( 400 співробітників);

Education

Академія муніципального управління

Облік і аудит, Киев
Higher, from 2001 to 2007 (5 years 9 months)

Additional information

•Товариська, відповідальна, доброзичлива, цілеспрямована, старанна, висока працездатність, націлена на результат, організована;
• Досвідчений користувач ПК: MS Office, Outlook Еxpress, Internet, Word, XL, Oracal

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: