Resume from April 22, 2024 File

Світлана

HR Generalist, Talent Development, HR Business Partner, HR Specialist, Recruiter

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ПОТІЙКО СВІТЛАНА
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
ПРО МЕНЕ
Прагну приєднатися до HR команди, де зможу робити свій внесок в зростання
компанії, розвивати нові навички, спираючись на наявний досвід.
Я досвідчений фахівець, який вміє працювати з різними людьми, розуміти бізнес-
потреби, знаходити підхід, вирішувати проблеми і досягати результату. Високомотивована, відповідальна та
гнучка людина, яка готова вчитись.
Маю більш як 10 років досвіду роботи з різними клієнтами (B2B, B2C) та зовнішніми партнерами, біля 3 років
досвіду управління людьми, 3 роки роботи в івент-менеджменті освітніх заходів. Працювала в IT, фінансовій,
банківській та освітній сферах. Досвід роботи з українським ринком та ринком США.
Мої життєві цінності: чесність, відкритість, ясність, повага, відповідальність, внесення вкладу.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• сильні комунікативні та міжособистісні навички, уміння демонструвати співчуття та емпатію
• навички ведення переговорів та донесення інформації
• навички аналізу бізнес-потреб та пошуку ресурсів для їх вирішення
• навички вирішення проблем та конфліктів, вміння домовлятись
• менеджерський досвід: управління людьми (пошук, інтерв’ювання людей в команду, їх адаптація,
управління та контроль), управління процесами та проєктами
• організаторські навички
• навички фокусно працювати, приділяючи увагу деталям
• здатність забезпечувати високий рівень клієнтського сервісу
• навички роботи з документами та електронними таблицями
ДОСВІД РОБОТИ
01.2022 – 11.2022 JOOBLE (IT компанія)
Посада: Partnerships manager. Обов’язки:
• проведення комплексу заходів в рамках стратегії SEO-оптимізації сайту компанії
• пошук нових партнерів на ринку США
• письмова комунікація з партнерами англійською мовою
• розміщення рекламних матеріалів на ресурсах партнерів

09.2020 – 03.2021 ПЗ «Заклад дошкільної освіти «КАНГАРУ НЬОРСЕРІ СКУЛ»,
Альтернативна школа «Savage Kangaroo School»
Посада: Administrative Manager. Обов’язки:
• комунікація з клієнтами (батьками дітей): поточна та допомога у вирішенні проблемних питань
• ведення документообігу та адміністрування життєдіяльності обох проєктів
• фінанси: облік оплат від клієнтів, оплати послуг контрагентів, розрахунок оплати праці всіх працівників,
облік фінансових виплат працівникам
• кадрова робота: участь у співбесідах, прийом/звільнення на роботу, ведення документації, адаптація нових
працівників, контроль табелів обліку робочого часу працівників
Досягнення:
• садочок почав отримувати компенсацію від держави за програмою «Гроші ходять за дитиною»
• вдалось покращити температурний режим закладу, завдяки реалізації проекту по встановленню
додаткового альтернативного опалення

05.2017 – 04.2020 ГС «Міжнародний інститут інтегрального розвитку», ТОВ «Ю-Інтеграл»,
Empatia (освітні проєкти для дорослих)
Посада: Event manager. Обов’язки:
• робота з клієнтами: набір груп, ведення комунікації від реєстрації на захід до завершення заходу
• робота по підготовці та проведенню заходів (тренінги, семінари, фестивалі, ретрити, освітні програми)
• робота з постачальниками: пошук, переговори, укладення угоди, реалізація угоди
• ведення документообігу з клієнтами та постачальниками: договори, рахунки, акти
• комунікація з іноземними тренерами: організація трансферів, поселення, культурна програма
1
• підготовка фінансових звітів, ведення CRM-системи
Досягнення:
• нашою командою (6 людей) було реалізовано понад 100 заходів, як відкритого типу так і корпоративні
заходи, з кількістю від 10 до 200 осіб; більше 3500 людей стали учасниками наших заходів та проєктів
• ми збільшили нашу аудиторію у фейсбук з близько 800 до понад 5000 активних підписників

10.2005 – 10.2013 ТОВ «Євро Лізинг»
Посада: зросла від Спеціаліста з продажу (B2B) до Національного менеджера з продажу (B2B, 6-10 чоловік у
команді). Обов’язки:
• виконання плану продажів регіональними представництвами (6 представництв по Україні)
• розробка системи винагород для регіональних менеджерів та розрахунок бонусів
• розробка та реалізація стандартів кваліфікації персоналу: посадові вимоги, внутрішні тренінги, екзамени
• підбір персоналу, проведення співбесід, навчання та адаптація нового персоналу
• робота з клієнтами (B2B): продажі, участь у тендерах крупних компаній
• робота з партнерами: переговори з керівництвом постачальника щодо співпраці, співпраця
• робота з дебіторами з погашення та реструктуризації заборгованості
• участь у розробці та вдосконаленні CRM системи компанії
Досягнення:
• відкриття регіонального представництва в Одесі та збільшення регіональної команди з 5 до 10 людей
• серед моїх клієнтів були такі компанії як Bunge, Zeppelin, Liftec, Siemens, UniCredit Bank, L'Oréal,
Фармаско, Оллмед, Костал Украина
• організація співпраці з дилерською мережею з нуля близько 15 автосалонів в Києві, а також навчання і
допомога в налагодженні співпраці з крупними дилерами в регіонах

07.2004 – 09.2005 ВАТ «Банк «Український капітал»
Посада: Провідний спеціаліст відділу залучення та розміщення ресурсів (Кредитний інспектор)
07.2002 – 06.2004 Печерська філія ПриватБанку
Посада: зросла від Операціоніста (відділ корпоративних клієнтів) до В.О. начальника відділення
ОСВІТА
2002 – 2003 Інститут економіки та права «Крок», факультет економіки та підприємництва,
спеціальність: «Фінанси», кваліфікація: магістр.
1998 – 2002 Інститут економіки та права «Крок», факультет економіки та підприємництва,
спеціальність: «Фінанси», кваліфікація: бакалавр.
ЗНАННЯ МОВ
Українська (рідна), англійська (Intermediate+ (або B1+), продовжую вивчення).
ЗНАННЯ ПК
MS Office, Google Workspace tools (Docs, Sheets), Zoom, Zoho (CRM, Projects), 1С, Confluence, Paser, Discord,
Slack, Canva та інші.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Пройшла курс «IT-рекрутер» на платформі Laba, 2022.
Пройшла Базовий курс в методі Позитивної психотерапії, 2021.
Пройшла тренінги з Ненасильницького спілкування з Евою Рамбалою, Катериною Ясько, Найомою де Хаєн та
іншими тренерами. Практикую метод ННС Маршалла Розенберга з 2017 року.
Пройшла курс зі Спіральної динаміки (SD1) з Крістофером Куком, 2020.
Посвідчення водія категорії «В».
ХОБІ ТА ІНТЕРЕСИ
Ненасильницьке спілкування, ментальне здоров’я, прогулянки з дітьми, гірські лижі, фітнес, подорожі та
екскурсії, танці, музика, театр, пішохідний туризм.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, комунікабельність, швидко вчусь, орієнтація на результат, вміння знаходити спільну мову,
клієнтоорієнтованість, бажання розібратися в суті питання, емпатійність, стресостійкість, організаційні
здібності, порядність, людяність, готовність завжди прийти на допомогу, бажання до саморозвитку, відкритість
до зворотного зв’язку, оптимізм.

2

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: