Resume from June 1, 2020

Анна

Асистент керівника, 14 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор задач

from 01.2018 to 02.2019 (1 year 1 month)
FreshMart, Київ (Торгівля)

- за дорученням директора погоджувала окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводила до них вказівки і розпорядження керівника;
- контролювала виконання вказівок і розпоряджень через Бітрікс 24;
- налаштувала онлайн зв’язок через програму Go to Meeting;
- здійснювала збір матеріалів і інформації, необхідних директору, готувала аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і представляла їх керівнику;
- за дорученням директора становила листи, запити, інші документи;
- виконувала роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить директор (збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація), вела протоколи засідань і нарад;
- проводила співбесіди;
- проводила навчання персоналу та атестацію;
- шукала підрядчиків для виконання будівельних робіт;
- підготовлювала презентації у PowerPoint 2016;
- щомісяця робила моніторинг рівня заробітної плати;
- співпрацювала з типографією.

В.о. директора магазину

from 03.2017 to 01.2018 (10 months)
Milavitsa, Київ (Торгівля)

- Управління, організація і контроль роботи персоналу;
- У разі необхідності виконання обов'язків співробітника магазина;
- Оптимізація і контроль видаткової частини бюджету об'єкта торгівлі;
- Вирішення питань з орендодавцями;
- Вирішення питань з інкасації;
- Правильне ведення всієї документації магазину;
- Контроль і забезпечення безперебійної роботи програмного забезпечення і торгового устаткування;
- Аналіз результатів продажів, розробка заходів щодо підвищення якості торгівлі;
- Організація обліку ТМЦ і звітність директору підприємства (власнику).

Начальник дільниці

from 04.2011 to 12.2016 (5 years 8 months)
McDonalds, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- раціональна організація праці персоналу ресторану;
- забезпечення і контроль наявності необхідних запасів товарно-матеріальних ресурсів;
- контроль технічного стану технологічного обладнання;
- ведення облікової та звітної документації;
- дотримання правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, санітарних правил і гігієнічних нормативів;
- контроль якості обслуговування відвідувачів ресторану;
- прийом і розстановка кадрів;
- розподіл обов'язків і делегування повноважень;
- планування, організація та контроль ефективності навчання персоналу, в т. ч. на робочих місцях;
- розвиток внутрішньо корпоративної культури і службової етики;
- атестація персоналу ресторану;
- ведення документації, передбаченої посадовими обов'язками;
- інвентаризація ТМЦ.

Education

Київський механіко-технологічний коледж

Соціальна робота, Київ
Specialized secondary, from 2007 to 2011 (3 years 8 months)

Additional education and certificates

«Продажи, основанные на ценностях» бізнес-тренера Юлія Некрасова.

16 годин

Семінар Костянтина Коптелова «Алгоритм проведення стратегічної сесії».

8 годин

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox Outlook Express Express

Language proficiencies

German — beginner

Additional information

Швидкість обробки і засвоєння інформації.
Сумлінна, пунктуальна, чуйна. Відповідальна, швидко знаходжу спільну мову з людьми. Самокритична, але це допомагає завжди добиватися результату.
Отримала грамоту "За відвагу" від пейнтбол-клубу Гепард.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: