Resume from June 5, 2024 PRO

Наталія

Директор готелю, ресторану, SPA-комплексу, 60 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
46 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник готельно-ресторанного комплексу

from 10.2022 to 04.2024 (1 year 6 months)
Готельно-ресторанний комплекс, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Операційна діяльність закладом

Директор

from 03.2021 to 02.2022 (11 months)
ТОВ "Вандер Сан", Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Входження до проекту на етапі будівництва та завершення будівництва.
Налагоджування роботи всіх підрозділів комплексу.
Aurum SPA - clinic (сучасна медична клініка, санаторного типу) https://undersunhotel.com.ua/spa
Оlive -ресторан https://undersunhotel.com.ua/restaurant
Piano-bar
Medusa - bar
Beach - bar
СПиР
Hausekeeping
Запуск роботи комплексу. Виведення на прибуток.
Фінансова звітність (P&L, Cach Flou)

Виконавчий директор

from 02.2020 to 10.2020 (8 months)
Еко-курорт "IZKI", Ізки (Готельно-ресторанний бізнес)

- Комплексне управління курортом (Готель, Вілли, Котеджі, Ресторан, Колиба, СПА, Пральня, Еко-ферма);
- Стандартизація, впровадження та систематизація процесів відповідальності та взаємодії підрозділів. (F&B сервіс, Хаускіпінг, СПіР, )
- Операційна діяльність. Управлінська звітність. Бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування, ефективність та окупність.
- Проведення рекрутингової компанії. Анкета, інтерв'ю, методи оцінки та селекції кандидатів.
- кадровий документообіг, мотивація персоналу. Штатний розклад. ФОП.
- Стандарти робочих процедур.
- участь у розробці маркетингової політики готелю, визначення стандартів обслуговування гостей, затвердження рекламних акцій;
- залучення корпоративних клієнтів. Укладання договорів. Розвиток клієнтської бази.
- Організація та проведення зустрічей, переговорів, інфотурів.
- контроль технічного стану.
- Моніторинг ринку готельних послуг, збирання та аналіз інформації про новинки та інноваційні тенденції в індустрії гостинності.
- Робота готелю в період жорсткого карантину (Отримання офіційного дозволу.)
- Контроль та коригування ціноутворення.
- повсякденне адміністративне комплексне управління підприємством.
- Робота з постачальниками.

Операційний директор. Директор з розвитку відокремленного підрозділу. е

from 04.2015 to 12.2019 (4 years 8 months)
ІМER APЧК Криму та Севастополя, РК Крим (Готельно-ресторанний бізнес)

- Укладання договорів на надання об'єкта в управління. Проведення переговорів. Підготовка договору співробітництва.
Комплексне керування підприємством.
- Операційна та маркетингова діяльність керованого підприємства.
-Професійний аудит усіх процесів у готельно-ресторанному бізнесі.
-Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування та ведення звітності (P&L та Cash Flow звіти);
- Планування бюджету та його виконання, досягнення планових показників щодо прибутку, оптимізація витрат, відповідальність за фінансовий результат;
- Ключові показники та матриці;
- Контроль food costs u labor costs, маркетингові витрати;
- впровадження та систематизація процесів відповідальності та взаємодії підрозділів;
- Календар. Місія. Цінності.
- Розробка концепцій, іміджу та атмосфери ресторанів, кафе, барів, готелю.

- Підбір, найм та навчання персоналу. Кадровий документообіг. Мотивація персоналу.
- Штатний розклад та ФОП; Rules and Regulations;
- проведення тренінгів, семінарів.
- Розробка та впровадження Професійних Стандартів роботи Ресторану (так само за системою «Шведський стіл»), Готелю (СПіР, Хаускіпінг, Пральні, СПА-комплексу), впровадження стандартів

– Впровадження принципів ХАССП для підприємств громадського харчування.
- Антикризовий менеджмент.
- розробка та впровадження маркетингових програм з просування;
- Організація та проведення заходів з метою популяризації закладу (Фестивалі, Вечірки, Концерти, Бізнес-Форуми, Конференції, Акції);
- Розробка меню ресторану, Винної картки та барної картки;
- складання технологічних та калькуляційних карт;
- Робота з постачальниками. Договору. Логістика. Відстрочка;
- Взаємодія з контролюючими органами.

Директор ресторанного комплексу

from 05.2013 to 03.2015 (1 year 10 months)
Ресторанный комплекс "Аккерманская Рів'ера", Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)

(Мультиформатний заклад Ресторан-Бістро (1поверх), Еко-Ресторан Авторської кухні Бессарабії (2поверх))
Відкриття комплексу з нуля. Організація роботи закладу.
- складання концепції закладу;
- забезпечення високого рівня обслуговування та організації праці;
- взаємодія з державними перевіряючими структурами;
- Побудова та контроль ефективної взаємодії персоналу зали, кухні та бару;
- Розробка та впровадження стандартів сервісу;
- забезпечення планових обсягів продажу;
- визначення цінової політики, аналіз ринку, вивчення попиту споживача;
- облік та планування щоденних платежів;
- розробка стратегій розвитку комплексу;
- вирішення всіх організаційних питань, що припадають на період відкриття та становлення ресторанного комплексу.
- Складання меню ресторану, Винної картки та барної картки;
- складання технологічних та калькуляційних карт;
- складання штатного розкладу, фонду заробітних плат, стандартів обслуговування, нормативно-звітної документації;
- проведення комплексу заходів з маркетингу;
- Підбір персоналу;
- проведення тренінгів з персоналом;
- складання фінансової звітності;
Контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових ресурсів;
Контроль за технологією приготування страв, дотриманням технологічних та калькуляційних карт, контроль якості продукції, що випускається;
- Просування та маркетинг Баз відпочинку "Бальзамінат", "Вітязь", "Озорнік"

Керівник F&B

from 04.2012 to 10.2012 (6 months)
Курортний комплекс Краснодарского краю "Тіздар", п. За Родину (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація роботи об'єктів громадського харчування на території комплексу.
- Ресторан «Монтре» Luxury сегмента, (80 пос.місць) Середземноморська кухня (у підпорядкуванні 18 осіб)
- Оновлення меню. Написання технологічних карток.
- Два ресторани швидкого харчування (шведська лінія) (до 2000 осіб на день) (в підпорядкуванні 56 осіб).
- Паб (45 пос.місць) (у підпорядкуванні 8чол). Кафе "Блинная"(відкритий майданчик) (у підпорядкуванні 8 чол),
Кафе "Чебуречна" (відкритий майданчик) (у підпорядкуванні 6 осіб). Дві шашличні. Три винні бари.
Винний СПА.
- Організація відкриття та роботи об'єктів на сезон.
- Упорядкування штатного розпису, фонду заробітних плат, стандартів обслуговування, нормативно-звітної документації;
- Підбір та навчання персоналу. Контроль якості та безперебійної роботи підрозділів.
- Укладання договорів із постачальниками для безперебійної роботи комплексу.
- Контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових ресурсів;
- Контроль за технологією приготування страв, дотриманням технологічних та калькуляційних карт, контроль якості продукції, що випускається;

Шеф-кухар, потім Керуюча

from 10.2010 to 03.2012 (1 year 5 months)
Готельно-ресторанний комплекс, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

- Організація роботи всіх підрозділів ресторанного сервісу, планування та координація діяльності;
- Спрямування діяльності колективу на забезпечення високого рівня ефективності виробництва;
- Здійснення контролю за раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових ресурсів;
-ведення переговорів, проведення тендерів та укладання договорів постачання обладнання, інвентарю та продуктів харчування для безперебійної роботи підприємства;
- розробка службових обов'язків, посадових інструкцій, вжиття заходів щодо забезпечення їх виконання;
-контроль за дотриманням працівниками правил та норм охорони праці та техніки безпеки, санітарних норм та правил особистої гігієни, виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- здійснення контролю за технологією приготування страв, дотриманням технологічних та калькуляційних карт, контроль якості продукції, що виробляється;
- Складання штатного розпису, фонду заробітних плат, стандартів обслуговування, нормативно-звітної документації;
- розробка бізнес-плану для нового підприємства, робота з проектантами з будівництва та введення в експлуатацію нового об'єкта ОП;
-Установка Хоспера, навчання персоналу на Хоспере. Складання стейкового меню. Написання технологічних карт
- Розробка меню, технологічних, калькуляційних карток;
-Навчання персоналу, тренінги з підвищення кваліфікації;

Шеф-повар

from 03.2010 to 10.2010 (7 months)
Готельно-ресторанний комплекс "Агора" 4*, Алушта (Готельно-ресторанний бізнес)

- Розробка меню: італійська, грецька, авторська кухні;
- Розробка меню сніданків «а ля карт»; шведська лінія;
- Складання технологічних карт;
- Складання калькуляційних карт;
- навчання персоналу.
- управління виробничими процесами та запасами;
- Контроль дотримання цінової політики;
- організація та проведення банкетів, фуршетів, виїзних заходів;
- робота з постачальниками.
- робота зі звітною документацією.

Education

Академія праці соціальних відносин та туризму

Менеджмент туристичної індустріх, Київ
Higher, from 2020 to 2022 (2 years)

Національний університет харчових технологій. Інститут післядипломної освіти

Внутрішній аудитор ХАССП, Київ
Higher, from 2018 to 2018 (меньше 1 года)

Чернігівський Державний Технологічний Університет

Облік та аудит, Чернігів
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Additional education and certificates

Ресторатор Украина. "Увеличение прибыли: провереные инструменты и технологии."

2014

Ресторатор Украина. Работа управляющего: что должен знать и уметь эффективный управляющий

2014

Семинар-практикум "Как зажечь персонал" Restteam, тренер Александр Мусатов

2013

НАССР: FOOD SAFETY Пищевая безопасность ООО"Premier - Deal", Эксперт Аудитор Калганова Наталья

2017

Стандарты ХАССП в ресторане. Международные стандарты пищевой безопасности в заведениях общественном питании. PROFI CLUB modern c

2017

НУПТ ИПДО PROFI CLUB, "Food Saferty Internal Auditor in restaurants

2018

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • French — beginner

Additional information

- відкриття закладів готельно-ресторанного бізнесу із "0".
- організація роботи підрозділу готелю, ресторану, спа планування та координація діяльності;
- Спрямування діяльності колективу на забезпечення високого рівня ефективності виробництва;
- Здійснення контролю за раціональним використанням матеріальних, фінансових та трудових ресурсів;
-ведення переговорів, проведення тендерів та укладання договорів постачання обладнання, інвентарю та продуктів харчування для безперебійної роботи підприємства;
- розробка службових обов'язків, посадових інструкцій, вжиття заходів щодо забезпечення їх виконання;
-контроль за дотриманням працівниками правил та норм охорони праці та техніки безпеки, санітарних норм та правил особистої гігієни, виробничої та трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
- здійснення контролю за технологією приготування страв, дотриманням технологічних та калькуляційних карт, контроль якості продукції, що виробляється;
- Складання штатного розпису, фонду заробітних плат, стандартів обслуговування, нормативно-звітної документації;
- розробка бізнес-плану для нового підприємства, робота з проектантами з будівництва та введення в експлуатацію нового об'єкта ОП;
-організація та проведення заходів щодо набору персоналу та його навчання;
-розробка та надання нового меню;
-складання калькуляційних та технологічних карт;
-Контроль процесу приготування страв;
-управління виробничими процесами та запасами;
-планування приміщення кухні;
-Контроль дотримання цінової політики;
-Організація проведення банкетів, фуршетів та виїзних заходів;
-робота з постачальниками;
-Великий досвід роботи зі звітньою документацією;
-Управління персоналом до 200 чол.

Similar candidates

All similar candidates