• PRO

Віталій

Фінансовий аналітик, 15 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 01.2013 to 01.2019 (6 years)
•КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, Житомир (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- ведення фінансово-господарської діяльності і т.п.
- проведення тендерів
- аналітика діяльності установи
- господарська діяльність установи
- вирішення в ході роботи, різноманітних проблемв фінансово-господарській діяльностіі т. п.

Education

Львівська комерційна академія

Факультет менеджменту, спеціальність Економічна кібернетика, Львів
Higher, from 2003 to 2008 (4 years 8 months)

Additional education and certificates

Інституту електронних закупівель

2018

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Знання офісних програм
  • Бухгалтерський облік
  • Парус
  • Prozorro
  • DZO
  • Уміння аналізувати
  • Формування зведених таблиць
  • Фінансове планування
  • Аналітичне мислення
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

РЕЗЮМЕ

Новиков Віталій Олександрович
09.04.1986
Місто проживання: м. Житомир
Сімейне положення: одружений
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)

__________
Освіта
•Навчальний заклад: Львівська комерційна академія
Ступінь: IV, магістр
Назва спеціальності: Економічна кібернетика
Період навчання: вересень 2003 – травень 2008__________
Досвід роботи
•КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Посада: бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Період роботи: квітень 2009 – січень 2013
Обов’язки:
- ведення матеріального обліку
- ведення головної книги

•КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради
Посада: головний бухгалтер
Період роботи: січень 2013 по 25.01.2019 р.
Обов’язки:
- ведення фінансово-господарської діяльності і т.п.
- проведення тендерів
- аналітика діяльності установи
- господарська діяльність установи
- вирішення в ході роботи, різноманітних проблемв фінансово-господарській діяльностіі т. п.
__________
Вміння та навики
•Забезпечував ведення бухгалтерського обліку, дотримуючись єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», з урахуванням особливостей діяльності установи і технології оброблення облікових даних. Вміння правильно проводити аналітику установи,
• Організував роботу бухгалтерської служби, контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
Вміння у підготовці та подані інших видів періодичної звітності. За погодженням з керівником забезпечував перерахування податків та зборів, передбачених законодавством, проводив розрахунки з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
Здійснював контроль за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням фінансових ресурсів.
Забезпечував перевірку стану бухгалтерського обліку у відділеннях та інших відокремлених підрозділах.
Організовував роботу з підготовки пропозицій для керівника щодо:
oвизначення облікової політики установи, внесення змін до обраної облікової політики, вибору форми бухгалтерського обліку з урахуванням діяльності установи і технології оброблення облікових даних;
oрозроблення системи і форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;
oвизначення прав працівників на підписання первинних та зведених облікових документів;
oвибору оптимальної структури бухгалтерської служби та чисельності її працівників, підвищення професійного рівня бухгалтерів;
oполіпшення системи інформаційного забезпечення управління та шляхів проходження обробленої інформації до виконавців;
oвпровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку з урахуванням особливостей діяльності Центру чи удосконалення діючої;
Організовував роботу, пов'язану із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до закону України «Про захист персональних даних».
•Знання різних програм: 1-с бухгалтерія 7.7, 8.3, Агрософт, Парус, офісних програм Microsoft Office і B2C т. п.
•Знання тендерного законодавства
•Активна участь в фінансовій діяльності установи,
•Є сертифікат про походження навчань у сфері державних закупівель
•Вміння робити рекламу і її супровід yandex direct
•Вміння адмініструвати і супроводжувати канал в youtube
•Вміння працювати з людьми , виявляти найкращі якості працівника, та направляти ці якості на покращення робочого процесу.
__________
Додаткова інформація
•В якості довідки –кількість працюючих у:
•КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради кількість працюючих 1840 чоловік
•КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради кількість працюючих 1430 чоловік
•Особисті якості. Комунікабельність, цілеспрямованість, вміння працювати на результат, є постійне бажання саморозвитку.
•Сертифікат з Інституту електронних закупівель від 23.10.2018 про проходження курсу у сфері здійснення публічних закупівель.
•Знання мов: Українська, Російська. Англійська __________
Хобі
•Спорт, рибалка, супровід каналу на youtube

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: