• PRO

Олександр

Керівник, 30 000 UAH

Considering positions:
Керівник, Торговельний представник
Employment type:
full-time
Age:
37 years
City:
Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Логіст

from 11.2022 to 12.2024 (2 years 1 month)
ТОВ “Аргон”, Вінниця (Роздрібна торгівля)

- приймання заявок на переміщення товару від менеджерів відділів, зав. складами, керуючих магазинами;
- аналіз отриманих даних та розподіл товару по групах та категоріях;
- рознесення даних згідно розподілу та створення завдання водію враховуючи вантажопідйомність автомобіля, наявність встановленої холодильної установки, під’їзд до магазину, наявність встановленого на авто гідроборта, а також присутність на магазині обладнання для розвантажування;
- пошук автотранспорту з врахуванням наявності власного автопарку;
- заповнення товарно-транспортних накладних;
- аналіз рентабельності сформованих маршрутів та наданих перевізниками послуг з перевезення;
- збалансованість дохідної частини перевізників;
- аналіз часу витраченого на завантаження, розвантаження та рух водіями власного автопарку спираючись на дані отримані за допомогою GPS-трекерів встановлених на авто;
- аналіз пробігу авто та підрахунок точок розвантаження, так як це все впливає на заробітну плату водіїв;
- внесення даних в акти виконаних робіт та рахунки за надані послуги перевізниками.

Логіст

from 10.2022 to 11.2022 (1 month)
ТОВ “Дагаз-7”, Вінниця (Транспорт, логістика)

-пошук завантажень для автопарку тентованих автомобілів як в межах України так і за її межами;
-заключення договорів з контрагентами;
-моніторинг руху, завантаження/розвантаження автомобіля;
-дотримуватися маршруту транспортування;
-забезпечення здійснення своєчасної доставки та виконання усіх пунктів договору.

Завідувач складом-логіст

from 09.2020 to 04.2022 (1 year 7 months)
ТОВ “ВЕНТА РІТЕЙЛ”, Вінниця (Роздрібна торгівля)

- щоденний аналіз залишків товару на підприємстві, дистриб’юторі, METRO Cash & Carry і як результат замовлення необхідного товару та забезпечення отримання його філіалом, дистриб’ютором та METRO Cash & Carry;
- отримання на філіалі продукції (води ТМ “Buvette”, “IFresh” та кондитерських виробів ТМ “Millennium”) та допоміжних матеріалів від постачальників ;
- комплектування продукції та контроль за відвантаженням на маршрут;
- розрахунок суми компенсації та компенсація (в грошовому виразі або товаром) дистриб’ютору за допомогу в доставці товару по обласних торговельних точках та за продаж акційної продукції;
- документообіг (складання актів на брак, бій, недостачу, протермінований товар при поставці продукції від постачальника та поверненні від покупців, щомісячна звітність згідно регламенту);
- контроль терміну придатності продукції (ротація товару);
- формування маршруту для вдалого розвезення продукції;
- співпраця з перевізниками (замовлення автомобілів, погодження вартості, вирішення питань пов'язаних з доставкою продукції);
- контроль за дисципліною та якісним виконанням своїх обов’язків підлеглими (коплектувальниками, експедиторами, водіями);
- контроль утвореного браку, списання його, утилізація або ж реалізація

Водій 5 т авто

from 06.2020 to 08.2020 (2 months)
ФОП Горенок В. А., Київ (Приватні особи)

Посада: водій 5 т авто
-контроль завантаження/розвантаження автомобіля;
-дотримуватися маршруту транспортування;
-контроль витрат пального;
-здійснення своєчасної доставки;
-доставка вантажу між терміналом та відділеннями ТОВ «Нова Пошта» на автомобілі Mercedes-Benz Atego 1218 (5 т)

Помічник електрика

from 01.2020 to 04.2020 (3 months)
Sun Project Sp. z o. o., Poland, Legnica, Легніца (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Монтаж фотоелектричних систем (сонячних батарей)

Завідуючий складом-логіст

from 07.2018 to 01.2020 (1 year 6 months)
ТОВ “ОПТ РІТЕЙЛ”, Вінниця (Роздрібна торгівля)

- щоденний аналіз залишків товару на підприємстві, дистриб’юторі, METRO Cash & Carry і як результат замовлення необхідного товару та забезпечення отримання його філіалом, дистриб’ютором та METRO Cash & Carry;
- отримання на філіалі продукції (води ТМ “Buvette”, “IFresh” та кондитерських виробів ТМ “Millennium”) та допоміжних матеріалів від постачальників ;
- комплектування продукції та контроль за відвантаженням на маршрут;
- розрахунок суми компенсації та компенсація (в грошовому виразі або товаром) дистриб’ютору за допомогу в доставці товару по обласних торговельних точках та за продаж акційної продукції;
- документообіг (складання актів на брак, бій, недостачу, протермінований товар при поставці продукції від постачальника та поверненні від покупців, щомісячна звітність згідно регламенту);
- контроль терміну придатності продукції (ротація товару);
- формування маршруту для вдалого розвезення продукції;
- співпраця з перевізниками (замовлення автомобілів, погодження вартості, вирішення питань пов'язаних з доставкою продукції);
- контроль за дисципліною та якісним виконанням своїх обов’язків підлеглими (коплектувальниками, експедиторами, водіями);
- контроль утвореного браку, списання його, утилізація або ж реалізація

Комірник цеху

from 05.2014 to 06.2018 (4 years 1 month)
ПрАТ “Вінницька кондитерська фабрика”, Вінниця (Харчова промисловість)

- отримання сировини та допоміжних матеріалів від постачальників;
- формування заявки на подачу сировини в цех;
- видача сировини та допоміжних матеріалів працівникам цеху (прорахунок, дозування, видача);
- щозмінний контроль та облік сировини і допоміжних матеріалів;
- відправлення (відвантаження) сировини та допоміжних матеріалів між цехами та їх відділеннями.

Бухгалтер

from 07.2012 to 05.2014 (1 year 10 months)
ПАТ “Вінницька кондитерська фабрика”, Вінниця (Харчова промисловість)

- своєчасне та належне ведення обліку послуг по оренді наданій: оформлення рахунків на оплату, актів виконаних робіт, актів звірки;
- ведення обліку, внесення в базу підприємства, контроль за своєчасним і правильним стягненням коштів з працівників підприємства, які являються аліментниками або особами, які мають виконавчі листи;
- ведення обліку та контроль за рухом готової продукції по підрозділах підприємства;
- контроль за відвантаженням готової продукції зі складів підприємства на ДП КК “Рошен”. Підписання документів на відвантаження та перевірка достовірності відображення в програмі “Виробництво”;
- ведення обліку давальницьких допоміжних матеріалів, тари та відходів по підрозділах: склад етикету, гофрокартонажний склад, склад тари, склад відходів та матеріальний склад (давальницькі ТМЦ);
- проведення звірки та контролю за рухом давальницьких допоміжних матеріалів, тари та відходів в виробництві;
- складання подекадних звітів про рух та залишки готової продукції та допоміжних матеріалів, про викуп сировини та допоміжних матеріалів (давальницьких) для використання в господарській діяльності ПАТ “ВКФ”;
- складання актів оприбуткування відходів, що підлягають реалізації, відображення їх в бухгалтерському обліку та подальша реалізація;
- прийняття актів по проведених екскурсіях, їх перевірка та введення в програму 1С. Складання підсумкового акту по екскурсіях та передача його на ДП КК “Рошен”;
- облік реалізації ТМЦ з оформленням первинних документів: рахунків на оплату, видаткових накладних та видаткових податкових накладних підприємствам та кінцевим споживачам, контроль за своєчасністю та правильністю оплати;
- облік реалізації відходів давальницької сировини та допоміжних матеріалів згідно договору надання агентських послуг між ПАТ “ВКФ” та ДП КК “Рошен”. Контроль відображення даних на рахунках 36.7, 70, ЗБ.6 та програмі “Виробництво”. Контроль за своєчасним та повним перерахуванням на розрахунковий рахунок ДП КК “Рошен” коштів, отриманих за реалізовані відходи протягом місяця;
- складання актів щодо кількості реалізованих відходів давальницької сировини та допоміжних матеріалів та передача їх на ДП КК “Рошен”;
- в випадках вивезення ТМЦ, які не підлягають оплаті, за територію ПАТ “ВКФ” (на утилізацію; на об'єкти, які будуються; стороннім організаціям на переробку та інше) оформлення “Накладної на вивезення ТМЦ без оплати” у 2-х екземплярах за підписом заступника технічного директора та відповідального за вивезення;
- контроль за складанням заявок на викуп давальницької сировини та допоміжних матеріалів в ДП КК “Рошен” та достовірністю оприбуткування їх в програмах “Виробництво” та “1С: Підприємство”;
- збереження бухгалтерських документів та оформлення їх у відповідності з встановленим порядком для передачі в архів.

Головний спеціаліст-ревізор відділу обліку надходження платежів

from 09.2009 to 07.2012 (2 years 10 months)
Управління пенсійного фонду України у Хмільницькому районі, Хмільник (Державні організації)

- забезпечення виконання плану надходжень платежів до бюджету управління ПФУ;
- підготовка і узгодження протоколів розподілу коштів по фізичним особам;
- реєстрація фізичних та юридичних осіб в ІКІС ПФУ ЕРС;
- введення карток особових рахунків по фізичним особам;
- ведення особових рахунків по фізичним особам приватної форми власності;
- вивчення інструктивних та законодавчих документів, відповіді на листи, підготовка довідок, консультацій;
- забезпечення виконання оперативної та квартальної звітності перед облуправлінням ПФУ;
- здійснення заходів щодо недопущення росту заборгованості з платежів та зменшення наявного боргу;
- рознесення сплачених внесків по банківським випискам;
- здійснення перевірок юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців

Education

Національний університет державної податкової служби України

Економіка і оподаткування підприємств, Ірпінь
Higher, from 2008 to 2009 (1 year)

2008 – 2009 Національний університет державної податкової служби України, спеціальність “Економіка та оподаткування підприємств”, диплом магістра, м. Ірпінь

Національний університет державної податкової служби України

Економіка і оподаткування підприємств, Вінниця
Higher, from 2004 to 2008 (4 years)

2004 – 2008 Вінницька філія національного університету державної податкової служби України, спеціальність “Економіка та оподаткування підприємств”, диплом бакалавра, м.Вінниця

Additional education and certificates

ПП виробничо-комерційна фірма “Копсервіс””, кваліфікація Обліковець

2012, 3 місяці

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Internet Explorer
  • Email
  • 1С:Підприємство
  • MS Access
  • Opera
  • Mozilla Firefox
  • M.E.Doc
  • Google Chrome
  • Поштовий клієнт
  • Google
  • Антивірусний захист
  • Програми-архіватори

Additional information

Хочу працювати з людьми, які дивляться зі мною в одному напрямку та націлені на результат

Сімейний стан: одружений, дитина є
Адреса проживання: 21001, м. Вінниця, вул. Олега Антонова, 12, кв. 97
Телефон мобільний: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Знання мов: українська – вільно (рідна), російська – вільно, англійська – достатньо для роботи з літературою

Навички: Досвідчений користувач: MS Office (Word, Excel, Access, Power Point), 1С: Підприємство, M.e.doc, навички роботи з Internet (MS Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) і прикладними програмами (антивіруси, архіватори, поштові програми), вміння переустановлювати Windows. Є домашній ПК із доступом в Internet
Посвідчення водія категорії “В”, “В1”, “C”, “C1” з 30.11.2005 року, “D”, “D1” з 10.02.2015 року, “BE”, “CE”, “C1E” з 10.11.2018 року. Чіп-карта – 05.2022 р, код 95 Європейського зразка – 06.2022 р.
Ділове спілкування, робота з людьми

Особисті якості: відповідальний, цілеспрямований, впевнений в собі та в тому, що отримаю бажаний результат, пунктуальний, легко навчаюсь, вмію аналізувати, логічно мислити та оперативно реагувати. Шкідливих звичок не маю

Люблю пізнавати невідоме та добиватись поставлених цілей. Не люблю стояти на одному місці, полюбляю рух і розвиток.

Similar candidates

All similar candidates