Resume from October 2, 2022 PRO

Ольга

Діловод, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
35 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Помічник керівника підприємства

from 06.2019 to 09.2019 (3 months)
ТОВ "Гідробудмонтаж", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

— Ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
— Оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури;
— Контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
— Робота з вхідною-вихідною кореспонденцією;
— Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
— Ведення кадрової документації;
— Виконання особистих доручень.

Інспектор з кадрів з функціями перекладача польської мови

from 08.2018 to 11.2019 (1 year 3 months)
ТОВ «ЕСХ Юкрейн», Київ (Працевлаштування за кордон (Польща, Германия, Чехия))

— Ведення кадрового діловодства;
— Ведення табеля обліку часу;
— Консультації працівників із різних кадрових питань;
— Прийом, переведення, звільнення працівників;
— Підготовка пакету документів та подання на дозвіл праці в Польщі;
—Переклад текстів з/на польську мову;
—Виконання обов’язків офіс-менеджера (обробка вхідної і вихідної кореспонденції, підтримка порядку в офисі, забезпечення офісу канцелярією, водою, чаєм, кавою, цукром, миючими засобами)

Менеджер по тендерам

from 03.2018 to 08.2018 (5 months)
ТОВ «Спецінжиніринг Постач», Київ (Будівництво водопроводів по Україні)

—Пошук та відбір тендерів відповідно до діяльності компанії;
—Інформаційна підтримка та участь у підготовці пакету документів;
—Дипломатичне листування, ведення переговорів з організаторами тендерів, роз’яснення документації;
—Інформування про умови поставки, гарантій, необхідних сертифікатів, ліцензій для участі в тендері;
—Робота на електронному торгівельному майданчику;
—Контроль торгів по кожному етапу, підведення підсумків, підписання договорів;
—Укладання договорів з партнерами компанії;
—Ведення об’єкту після перемоги в торгах: пошук постачальників, замовлення будівельних матеріалів, підготовка документації.

Спеціаліст Відділу післяпродажного обслуговування покупців

from 11.2016 to 10.2017 (11 months)
ТОВ «Імпульс-Розвиток», Буча (Будівництво та продаж нерухомості (новобудови))

— Здійснення інформаційно-довідкової підтримки покупців;
— Фотозвіти з будівельного майданчика;
— Показ будівельного об’єкта покупцям;
— Підписання Актів прийому-передачі і видача ключів;
— Участь у організації зборів покупців;
— Взаємодія з іншими функціональними відділами компанії для вирішення спірних і проблемних ситуацій;
— Контроль якості роботи відділу;
— Ведення документації відділу.

Коректор

from 12.2012 to 05.2016 (3 years 5 months)
ТОВ «Групон УА», Київ (Проведення акцій)

— Робота з електронними базами даних;
— Прийом і обробка звернень клієнтів;
— Здійснення інформаційно-довідкової підтримки клієнтів компанії;
— Взаємодія з партнерами, а також з іншими функціональними відділами компанії для вирішення спірних і проблемних ситуацій.

Головний спеціаліст кафедри міжнародних відносин та світової

from 10.2009 to 06.2012 (2 years 8 months)
Київський славістичний університет, Київ (Освіта, наука)

— Організація учбового процесу в університеті;
— Складення розкладу і контроль над проведенням занять;
— Ведення документації з учбової роботи;
— Робота з викладачами і студентами;
— Оформлення академічних довідок.

Education

Київський славістичний університет

Філологія (польська мова та література), Київ
Higher, from 2005 to 2012 (6 years 9 months)

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet Email CRM Бітрікс24 Управлінські навички Google Google Sheets

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • Polish — average
  • English — beginner

Additional information

Особисті якості: стресостійкість, аналітичне мислення, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення, швидка здатність до навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зросту.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: