Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5322752/
Директор з розвитку, 25 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Additional information
РЕЗЮМЕ
СУРЖЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата та місце народження: 4 жовтня 1966 року, м. Київ
Телефон: м. [
E-mail: [
БАЖАНА ПОСАДА: у комерційній або державній структурі з питань економіки, планування роботи та розвитку підприємства, а також з адміністративних питань.
ЗАРОБІТНА ПЛАТНЯ: відповідна фаховому рівню та досвіду роботи
ОСВІТА:
1983-1988рр. - Київський автомобільно-дорожній інститут імені 60-річчя Великої Жовтневої соціалістичної революції. Спеціальність – інженер-механік.
1995-1997рр. - МІПО Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Факультет економіки та права. Спеціальність – економіст.
2010р. – Університет економіки та права «КРОК», післядипломна освіта за спеціальністю «Фінансовий директор».
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Високі лідерські і комунікативні здібності, відповідальність, цілеспрямованість, прагнення до професійного зростання і самовдосконалення, творчий підхід до вирішення проблемних питань, аналітичне мислення, ініціативність, концентрація і розподіл уваги, емоційно-вольова стійкість, сумлінність, чесність, принциповість і об'єктивність, постійне підвищення свого професійного рівня. Вміння та досвід керувати трудовими колективами.
ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ І ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
(починаючи с останнього місця роботи):
З серпня 2016р. – Радник Голови правління ДІФКУ з інноваційних питань (Державна Інноваційна Фінансово-Кредитна установа ).
Посадові обов’язки: Підбір та експертна оцінка інноваційних проектів для впровадження та реалізації в Україні та за її межами. Проведення переговорів з інвесторами, експертами, науковцями, розробниками для залучення новітніх інноваційних проектів в сьогодення.
Жовтень 2013р. по даний час – Заступник директора з технічних питань підприємства автотранспорту Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Посадові обов’язки: контроль за технічним станом автотранспорту університету, а також організаційно-адміністративні функції з питань забезпечення належної роботи автотранспорту університету та його філій у регіонах України.
Серпень 2011р. - жовтень 2013р. – Директор ТОВ «Інтермельт».
Посадові обов'язки: керівництво компанією, виконання адміністративних функцій, співпраця з держаними та іншими органами з приводу функціонування компанії, робота з постачальниками та замовниками послуг, залучення інвестицій у розвиток діяльності ТОВ «Інтермельт».
Серпень-вересень 2010р. – Заступник Генерального директора МДЦ «Артек» з питань економіки та фінансів.
Посадові обов'язки: вирішення питань, пов’язаних із плануванням економічної діяльності та фінансуванням Міжнародного дитячого центру «Артек» Організація управлінського обліку результатів господарсько-фінансової діяльності МДЦ «Артек». Контроль за економним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, а також збереженням власності підприємства та інше.
2008-2010рр. – Виконуючий обов’язки заступника директора, начальник відділу планування і розвитку дорожньої інфраструктури ДП «Експертиза дорожнього сервісу» Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) Міністерства транспорту та зв’язку України.
Посадові обов'язки: укладання договорів з економічних та будівельних питань, проведення тендерів, залучення інвесторів у фінансовій і будівельній сферах, планування і розвиток дорожньої інфраструктури, взаємодія з всіма регіональними службами автомобільних доріг України, експертиза дорожнього сервісу і послуг, що надаються, підприємствам і населенню в цій сфері, взаємодія і спільні проекти з державними органами і підприємствами, направлені на інвестування в автомобільно-дорожній сервіс і розвиток дорожньої інфраструктури України, робота з проектами в рамках програми ЄВРО-2012.
2006-2008рр. - Комерційний директор в проектно-монтажній компанії «ЕРА» .
Посадові обов'язки: проведення та участь у тендерах, робота з постачальниками та замовниками послуг у будівельній сфері, залучення інвестицій у будівельній та фінансовій сферах.
2005-2006рр. – Заступник декана факультету з економічних питань та завідувач лабораторіями медико-інженерного факультету НТУУ «КПІ».
Посадові обов'язки: як заступник декана факультету, вирішував завдання, пов’язані з адміністративно-господарськими питаннями, приймав активну участь у створенні та становленні нового факультету КПІ, проводив тендери щодо закупівлі наукового обладнання та відповідних матеріалів для належного функціонування факультету. Проводив переговори щодо пошуків інвестицій, направлених на будівництво нового корпусу КПІ.
2003-2005рр. – Комерційний директор фірми ТОВ «Дніпро-Нафта».
Посадові обов'язки: укладання договорів щодо збуту та закупівлі паливно-мастильної продукції, налагодження торгівельної мережі підприємства та ведення економічно-планової діяльності.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Директор з розвитку нерухомості та бізнесу
Kyiv, Dnipro , more 8 cities -
Керівник з розвитку
Kyiv -
Директор з розвитку бізнесу
Kyiv -
Business development director
200000 UAH, Kyiv, Lviv -
Chief executive officer (game development industry)
Kyiv, Remote -
Директор по развитию
40000 UAH, Kyiv