Resume from August 1, 2020 PRO

Anatolii

Головний бухгалтер, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
54 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Lviv, Rava-Ruska, Remote, Zhovkva

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник ІТ відділу

from 03.2015 to 01.2019 (3 years 10 months)
КОЕЛЬНЕР УКРАЇНА, Львів (Торгівля засобами кріплення)

Впровадження 1С, менеджер з продажу та закупівлі теплотехніки, Головний бухгалтер

from 12.2004 to 05.2009 (4 years 5 months)
ТЕПЛО ГАРАНТ, Львів (Теплотехніка (радіатори, котли, інше))

Впровадження та підтримка 1С, менеджер по закупівлі (імпорт), та продажу, головний бухгалтер.

Education

ЛПІ

Інженерно будівельний, Інженер-будівельник, Львів
Higher, from 1987 to 1993 (5 years 9 months)

Будівельник, є досвід проектування та розрахунків будівельних конструкцій

Additional education and certificates

Основи фінансового обліку та звітності

2016, 1 місяць, викладач А. Єлісєєв

Основы управления проектами

2015, 3 місяці

Серфінг управління. Ефективність керівника. Параметри оцінки.

2016, 1 місяць

Knowledge and skills

MS Excel Бухгалтерський облік MS Word Windows Знання офісних програм Linux Ubuntu Організація IT інфраструктури підприємства Адміністрування мережі 1C Administration ARIS DHCP DNS Forwarding Moodle MS Office OpenOffice Work with the printer RDP Technical support VPN Accountant and 1C implementation System administration AutoCAD Hyper-V IP (Internet Protocol) LIBRO MacOS OpenVPN Oracle VM VirtualBox VMware Операційні системи Робота з принтером Робота зі сканером Термінальний сервер Продаж Перекладач English (технічна література) Керівник ІТ Підтримка 1C ERP, УВП, УНФ

Language proficiencies

  • English — advanced
  • Polish — advanced
  • Russian — fluent
  • Ukrainian — fluent

Additional information

Налаштування обліку та впровадження конфігурацій 1С для України :

•Бухгалтерія 7.7 (не практикую на даний момент)
•Торгівля та склад 7(не практикую на даний момент)
•УВП (тільки підтримка)
•УТП
•Бухгалтерія 1.2
•Бухгалтерія 2.0
•УТ 3.0
•УНФ для України
•Документообіг КОРП (BAS)
•ERP для України (налаштування складського обліку та виробництво, підтримка)

Загальний практичний досвід:
Встановлення та налаштування конфігурації в файловому або SQL режимі.

Бухгалтерський (регламентований) облік
1.Налаштування та ведення складського обліку (WMS) товарних запасів з адресним (комірковим) зберіганням, налаштування складської логістики: топологія складу: поділ на приміщення, зони приймання, видачі, зберігання, стелажі, яруси, комірки. Прийом товару, розміщення, переміщення, видача (списання в складському та бухгалтерському обліку), поповнення.
2.Кадровий облік, прийом на роботу, налаштування графіків роботи, заміщення, суміщення, ..), звільнення, (з подачаею звітності.
3.Налаштування та нарахування ЗП по будь яких видах виплат (оклад, відрядна, відрядження, доплата за роботу у вихідні, нарахування лікарняних (за рахунок підприємства та ФСС), подача звітності ЄСВ, 1ДФ, ФСС.
4.Облік ПДВ, виписка ПН, реєстрація, коригування, подача звітності ПДВ.
5.Виробництво: заведення специфікацій, списання у виробництво (випуск продукції), нарахування відрядної оплати праці.
6.Основні засоби: прихід, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, підготовка до продажу, продаж.
7.Ведення комунальних платежів: облік розрахунків за газ, воду, електроенергію, квартплати, інтернет, домофон.
8.Рознесення банківської виписки: автоматизовано та в ручному режимі, робота з програмами клієнт банк (Кредо Банк, Ощад банк, Приват, ін..), облік валюти: продаж, віднесення курсових різниць на витрати або доходи.
9.Торгівля: реалізація товару гуртова торгівля та роздрібна (касовий апарат), робота з торговою мережею Епіцентр.
10.Здача приміщень в оренду, облік заборгованостей

Управлінський облік
УНФ (Управління невеликою фірмою) для України - впровадження, навчання персоналу та передача в роботу
Налагоджені всі процеси по обліку та управлінні виробництвом корпусних меблів: заведена номенклатура постачальників (біля 5000 позицій з автоматичною підстановкою цін та прив'язкою до курсів валют). Прив'язка замовлень до проектів.
Розроблені шаблони калькуляцій для попередньої оцінки проекту та кінцевого списання матеріалів та затрат людських ресурсів. Проведено нормування робіт та оцінка часу на проведення операцій.
Нарахування відрядної оплати працівникам за результатами виробництва продукції.
Заведено складський облік номенклатури.
Пророблені документи замовлення на виробництво, Виробництво (списання матеріалів),
Розподіл витрат оренди, електроенергії, ін.. на вартість продукції.
Надання послуг контрагентам
Заведені Касові та Банківські операції.
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості.
Автоматизована передача даних з графічної програми проектування в програму розкрою та 1С УНФ.
Налаштування в УНФ роздрібної торгівлі через касу, підключення сканерів ШК, фіскальних та нефіскальних принтерів (магазини парфюрмерії, магазини продуктові).
Налаштування управлінської облікової програми на підприємстві по імпорту опалювальної техніки та робота менеджером ЗЕД (англійська - вільно, польська - вільно (тільки розмовна)

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: