Resume from November 4, 2022 PRO

Ірина

HR рекрутер, PA, Administrator

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
37 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністративний працівник, HR assistant

from 11.2019 to now (4 years 6 months)
Група компаній, Дубай (Маркетинг, нерухомість, інвестицій)

Здійснення та отримання телефонних дзвінків
Забезпечення безперебійного повсякденного функціонування офісу та обов'язків HR
Сканування / друк / ксерокопіювання офіційних документів
Зберігання дрібної готівки за здійснення невеликих платежів постачальникам,
Управління запасами канцелярського приладдя та розміщення замовлень
Звіти про витрати та бюджети офісів
Ведення та оновлення баз даних компанії
Подання, зберігання важливих та конфіденційних документів компанії
Відповідати на запити співробітників та клієнтів
Kалендар компанії та планування зустрічі
Забронювати кімнати для переговорів за потребою
Поширювати та зберігати листування (наприклад, листи, електронні листи та пакунки)
Підготувати звіти та презентації зі статистичними даними
Організувати поїздки та проживання
Планувати внутрішні та зовнішні заходи
Загальна підтримка виконавчого директора
Реклама, маркетингова робота
Надання службової та адміністративної підтримки підлеглим у відділах кадрів
Обробка запитів співробітників, що стосуються питань людських ресурсів, правил та норм
Узгодження з кандидатами планування співбесід
Проведення орієнтованих програм для новоприйнятих працівників
Надання відповідних даних, таких як прогули, відпустки тощо, з метою підготовки оплати праці
Процеси документування, лист-пропозиція, підготовка звітів, що стосуються різних видів діяльності персоналу, таких як набір, штатний розклад, оцінка результатів роботи, скарги тощо

Офіс кординатор, Marketing assistant

from 03.2017 to 08.2018 (1 year 5 months)
Компанія по дизайну "Бланко ", Дубай (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1.облік, реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву;
2.оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, 3. підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
4.організація прийомів відвідувачів;
5. прийом, реєстрація, зберігання, облік, доставка по підрозділах і розсилка поступаючої, вихідної і внутрішньої кореспонденції, підготовка справ до здачі на державне зберігання і у внутрішній архів фірми
технічне забезпечення роботи керівника;
6. підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;організація прийому працівників і відвідувачів;
7. телефонне обслуговування;
8. підготовка відряджень;
9. організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
10. контроль за святковими і ювілейними датами;
11.обробка пошти;машинописні роботи;збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
12. збір матеріалів для доповідей і мов керівника;
13. ведення табеля обліку робочого часу
14. Робота з Instagram, Facebook, Google add

Ресепшионіст

from 10.2016 to 02.2017 (4 months)
Компанія по дизайну та декору "Аят", Дубай (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Приймає телефонні дзвінки і відвідувачів у приймальні офісу (підприємства).
2. З'ясовує потреби осіб, що дзвонять і відвідувачів.
3. Перенаправляє запити належним працівникам підприємства.
4. Відповідаю на питання відвідувачів у межах своєї компетенції.
5. Пояснюю відвідувачам маршрут руху всередині офису.
6. Повідомляє відповідним підрозділам і працівникам про майбутній візит, про його перенос чи скасування.
7. Робота з Word, Excel, Instagram, Facebook, Google add,
8. Асистувала в відділі Бухгалтерії, HR.

Супервайзер

from 02.2015 to 02.2016 (1 year)
Ресторан " Московайт", Дубай (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

from 03.2014 to 10.2014 (7 months)
Ресторан "Партизан", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор

from 05.2012 to 08.2013 (1 year 3 months)
Ресторан " Вареничная Катюша", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Education

Вінницькій Національний Аграрний Университет

Агрономія, Вінниця
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 9 months)

Additional education and certificates

HolyCam школа фотографій

2021, 6 місяців

Школа віддалених професій 3.0 Женя Гордієнко

2021, 3 місяці

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook Знання офісних програм Google Управлінські навички Active Directory Соціальні медіа

Language proficiencies

  • Ukrainian — advanced
  • Russian — fluent
  • English — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: