Resume from April 26, 2024

Вікторія

Головний бухгалтер, зам. головного бухгалтера, 55 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
43 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Additional information

Іванча Вікторія
Повна зайнятість. Дата народження:
31.01.1981 р. (43 роки)
Місто Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Досвід роботи:
Бухгалтер
з 08.2017 – по сьогодні «Виробнича Компанія»
висококваліфікований спеціаліст по веденню бухгалтерського обліку
з 2016 -2017 р. «Кінноспортивний клуб» (ТОВ, ФОП 2 гр., ФОП 3 гр., мале підприємство).
Єдиний бухгалтер
з 2010 -2016 р. «Приватне Виробниче Підприємство»
Ведення віддалено бух .обліку ФО-П, 3-група без ПДВ, 2я-група, ТОВ без ПДВ
з 2008 – по сьогодні «Приватне Підприємство»
Бухгалтер
з 2009-2010 р. «Тур оператор»
Бухгалтер, заступник директора
з 2003-2009 р. «Приватне Підприємство»
Головний бухгалтер
з 2002-2003 р. «База відпочинку»
Інспектор з приватизації, бухгалтер з/п ЖЕК
з 1999 - 2002 р.
(Промисловість та Виробництво, Приватне Підприємство)
Основні обов'язки:
Здійснення прийому, контролю та обробки первинної документації та повне ведення підприємства до визначення фінансових результатів у програмі 1С версія 7. 7,8.2.8.3 УТП (складання рахунків, видаткових накладних, податкових накладних, реєстрація ПН, коригування до ПН товаротранспортних накладних, Акциз;
Реєстрація ПН, АН у програмі М.Е, DOC, перевірка правильності виписаних ПН, відправка клієнту. Складання декларації з ПДВ, прибутку. Знання ділянки ЗЕД (імпорт, експорт);
Підготовка даних щодо відповідної ділянки для складання звітності, закриття місяця, визначення фінансових результатів, відповідальність за збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку;
Коригування виписаних документів клієнтам на підставі письмової претензії клієнта (накладної на повернення, що коригує податкову), зберігання та облік усіх письмових претензій клієнтів;
Здійснення прийому та обробки заявок від клієнтів для комплектування замовлення. Ведення взаєморозрахунків із покупцями, складання актів звірок;
Ведення та оновлення в базі підприємства контактної адресної та телефонної інформації про покупців;
Робота з великими торговими мережами України (Метро, Мегамаркет, Кишеня, Фоззі, Фуршет, Олді, Нова лінія тощо). Оформлення договорів про співпрацю Формування специфікацій, комерційних пропозицій на проведення промо акцій. Обробка та контроль термінів та якості виконання замовлень;
Контроль наявності продукції торгових мережах Контроль дебіторську заборгованість Аналітика прибутковості, оборотності товарів. Виписка довіреностей;
Ведення ділової кореспонденції (реєстрація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції), розсилання необхідних матеріалів;
Оформлення наказів директора, листів, актів;
Здійснення контролю договорів з клієнтами, реєстрація їх та облік;
Прийом телефонних дзвінків та покупців в офісі, прийом та відправлення факсів;
Виписка пропускних документів;
Участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей;
Організація забезпечення, приймання та облік в офісі канцтоварів;
Робота з офісною електронною скринькою (прийом, відправлення файлів, листів), пошук необхідної інформації в Інтернеті;
Робота з транспортними компаніями для доставки вантажу покупцю;
Досвід роботи на касовому апараті;
Досвід роботи із системою клієнт-банк;
Кадрове діловодство (накази, заповнення трудових книжок тощо);
Оформлення документації з охорони праці фірмі.

Освіта:
1996-1999 Агротех (Коледж).
Спеціальність: Бухгалтерський облік, а також курси – секретаря.
1999–2002 Черкаський інститут управління бізнесом.
Спеціальність: Бухгалтерський облік та аудит.
2013-2015 Інститут політичних наук.
Спеціальність: Менеджер державного управління.
Кваліфікація: Магістр.

Тренінги, підвищення кваліфікації: Планування, бюджетування та фінансовий облік; менеджмент, та багато інших.
2016 р. Червень.
Навчальний центр «ДАНКО» м. Київ – курси підвищення кваліфікації головних бухгалтерів.

Додаткове:
Володіння мовами:
Англійська – Intermediatе;
Українська – рідна.
Вміння та навички:
Вміння виконувати поставлені завдання;
Здатність до навчання та швидкого освоєння всього нового;
Відповідальність та високий ступінь самоорганізації;
Не конфліктність, вміння працювати в колективі;
Вміння контактувати з людьми, комунікабельність, активність, відповідальність та цілеспрямованість;
Бажання працювати та розвиватися;
Працювати у тісній співпраці з іншими фахівцями;
Працювати у режимі багатозадачності;
Швидко вливатись у будь-яку команду;
Маю розвинену уяву та аналітичний підхід до роботи;
Хороші комунікативні навички;
Вирішення конфліктних ситуацій;
Вільно володію офісними програмами (Internet, ПК: Word, Excel, PowerPoint, Internet, основи MS Access, 1С Бухгалтерія 7.7,8.2,8.3 УТП, М.Є, DOC, iFin).

Додаткове:
Посвідчення водія: Категорія «В»
Закордонний паспорт.
Сімейний стан: Неодружена, дітей немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: