Resume from November 26, 2019

Альона

Касир, продавець-консультант, менеджер з продажу, адміністратор, 6 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший продавець-консультант

from 09.2016 to now (7 years 8 months)
Інтеграл Груп магазин побутової хімії "Плюс", Біла Церква (продаж)

Функціональні обов'язки:
1. Приймання товару.
2. Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю.
3. Підготовка товару до продажу, викладка товару за групами, видами з додержанням правил товарного сусідства.
4.Пілготовка робочого місця до роботи,перевірка електронного контрольно-касового апарату, виробничого інвентарю, інструментів.
5. Пропонування і демонстрація товару покупцям.
6. Консультація покупців про властивості та якість товару.
7. Пропонування взаємозамінних і нових товарів, а також супутнх товарів.
8. Підрахунок грошей, здача їх в установленому порядку.
2.11Підготовка товарів на повернення та до інвентаризації.
2.14. Знання, розуміння і застосування діючих нормативних документів, що стосуються даної діяльності.
2.15. Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримування норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю

Касир торгового залу

from 09.2010 to 06.2015 (4 years 9 months)
Супермаркет "Край", Біла Церква (Супермаркет (продажі))

Функціональні обов'язки
1.Здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження.
2.Передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм.
3.Вести книгу обліку доходів.
4.Здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України.
5.Вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей.
6.Своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира.
7.Ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності.
8.Використовувати інвентар магазину за призначенням (ПК експлуатувати згідно інструкції).
9.Дотримуватись чистоти і порядку на робочому місці.
10.Надавати технічну характеристику клієнту магазину в межах своєї компетенції.
11.Забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо).
12.Вчасно замовляти розмінну монету.
13.Слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент.
14.Ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”.
15.Надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.

Education

Білоцерківський національний аграрний університет

Економічний факультет,Менеджер організацій, Біла Церква
Higher, from 2005 to 2010 (4 years 6 months)

Knowledge and skills

Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Цілеспрямованість

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

РЕЗЮМЕ
Мерзлікіна Альона Сергіївна

Датанародження:18.07.1985 р
Місто: Біла Церква
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу (продавець-консультант, касир)
Освіта:
Вересень 2002 р.-лютий 2005 р. Таращанський агротехнічний коледж імені Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка за спеціальністю « Організація виробництва», кваліфікація організатор виробництва (молодший спеціаліст).
Лютий 2006 р.- грудень 2008 р. Білоцерківський національний аграрний університет, факультет менеджменту, спеціальність «Менеджер організацій» диплом бакалавра.
Березень 2009 р.- березень 2010 р. Білоцерківський національний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій.
Додаткова освіта:
Квітень-липень 2008 р.- закінчила курси по спеціальності «Користувач ПК + інтернет та Бухгалтерія 1С» в м.Тараща.
Досвід роботи:

Серпень 2006 р – продавець- консультант торгового залу в супермаркеті «Сільпо» в м.Біла Церква.
Червень 2008 р – переведена з посади продаваць-консультант на посаду касир торгового в супермаркеті «Сільпо» м.Біла Церква.
Квітень 2010 р. – звільнилась за власним бажанням

Квітень – серпень 2010 р Менеджер з продажу, магазин одягу « Collin'с» в ТРЦ «Гермес»
Вересень 2010 р.- червень 2015 р – касир торгового залу в супермаркеті « Край» в ТРЦ «Гермес». ( звільнилась за згодою двох сторін через закриття закладу).


Вересень 2016 р.- січень 2019 р. – Старший продавець- консультант в магазині побутової хімії в магазині « Плюс» ( звільнельненя через перенесення магагазину з м.Біла Церква в м.Узин)

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю людей, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так,але не більше 7 днів
Власне авто: не маю, є в наявності посвідчення водія категорії «В»
Хоббі

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: