Resume from December 22, 2021

Альона

Менеджер з продажу, продавець-консультант, 7 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
38 years
City:
Bila Tserkva

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

Користувач ПК Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Цілеспрямованість

Additional information

РЕЗЮМЕ
Мерзлікіна Альона Сергіївна

Дата народження: 18.07.1985 р
Місто: Біла Церква
Моб.телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ціль: Заміщення вакантної посади менеджера з продажу (продавець-консультант, касир)
Освіта:
Вересень 2002 р.-лютий 2005 р. Таращанський агротехнічний коледж імені Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка за спеціальністю « Організація виробництва», кваліфікація організатор виробництва (молодший спеціаліст).
Лютий 2006 р.- грудень 2008 р. Білоцерківський національний аграрний університет, факультет менеджменту, спеціальність «Менеджер організацій» диплом бакалавра.
Березень 2009 р.- березень 2010 р. Білоцерківський національний аграрний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобула кваліфікацію спеціаліста з менеджменту організацій.
Додаткова освіта:
Квітень-липень 2008 р.- закінчила курси по спеціальності «Користувач ПК + інтернет та Бухгалтерія 1С» в м.Тараща.
Досвід роботи:
Серпень 2006 р – продавець- консультант торгового залу в супермаркеті «Сільпо» в м.Біла Церква.
Червень 2008 р – переведена з посади продаваць-консультант на посаду касир торгового в супермаркеті «Сільпо» м.Біла Церква.
Квітень 2010 р. – звільнилась за власним бажанням

Квітень – серпень 2010 р Менеджер з продажу, магазин одягу « Collin'с» в ТРЦ «Гермес» ( звільнилась за власним бажанням через сімейні обставини)
Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів;
— продаж одягу для дітей та дорослих;
— ведення документообігу;
— робота з касою;
— проведення презентацій;
— проведення рекламних акцій;
— робота зі складом;
— контроль продажу одягу;
— робота з базою і замовлення одягу;
— робота з паперовими каталогами.
Вересень 2010 р.- червень 2015 р – касир торгового залу в супермаркеті « Край» в ТРЦ «Гермес». ( звільнилась за згодою двох сторін через закриття закладу).
Функціональні обов'язки
1. Здійснювати операції по прийняттю, обліку, видачі та збереженню грошей з обов’язковим дотриманням правил збереження.
2. Передавати гроші на збереження відповідно до прийнятих норм.
3. Вести книгу обліку доходів.
4. Здійснювати розрахунки у відповідності до діючого законодавства України.
5. Вживати необхідні заходи захисту доручених йому грошових цінностей.
6. Своєчасно доповідати керівництву про всі обставини, які ускладнюють виконання безпосередніх функцій касира.
7. Ніколи ні в якому вигляді не розголошувати інформацію про доручені йому матеріальні цінності.
8. Використовувати інвентар магазину за призначенням (ПК експлуатувати згідно інструкції).
9. Дотримуватись чистоти і порядку на робочому місці.
10. Надавати технічну характеристику клієнту магазину в межах своєї компетенції.
11. Забезпечувати збереження бухгалтерських документів (прихідні накладні, книги обліку доходів, тощо).
12. Вчасно замовляти розмінну монету.
13. Слідкувати за вчасним оформленням прихідних накладних і наявністю прихідних накладних на весь товарний асортимент.
14. Ознайомлювати покупців з умовами повернення і вимагати їх підпису на товарному чеку в графі “з умовами повернення ознайомлений”.
15. Надавати продавцям інформацію про ціну товару, при потребі заповнювати цінники і наклеювати їх на відповідний товар.

Вересень 2016 р.- січень 2019 р. – Старший продавець- консультант в магазині побутової хімії в магазині « Плюс» ( звільнельненя через перенесення магагазину з м.Біла Церква в м.Узин)

Функціональні обов'язки:
1. Приймання товару.
2. Забезпечення зберігання товарів за кількістю та якістю.
3. Підготовка товару до продажу, викладка товару за групами, видами з додержанням правил товарного сусідства.
4.Пілготовка робочого місця до роботи,перевірка електронного контрольно-касового апарату, виробничого інвентарю, інструментів.
5. Пропонування і демонстрація товару покупцям.
6. Консультація покупців про властивості та якість товару.
7. Пропонування взаємозамінних і нових товарів, а також супутнх товарів.
8. Підрахунок грошей, здача їх в установленому порядку.
2.11Підготовка товарів на повернення та до інвентаризації.
2.14. Знання, розуміння і застосування діючих нормативних документів, що стосуються даної діяльності.
2.15. Знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримування норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Червень 2019 р. і по даний час продавець консультант в магазині єрмолинські напівфабрикати.

Особисті якості:
Націленість на результат, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації,вміння працювати з великою кількістю людей, ініціативність, порядність.

Додаткова інформація:
Цікавить робочий з 8:00 до 17:00 або з 9:00 до 18:00 ( + - одна година)
Сімейний стан: заміжня.
Можливість відряджень: так,але не більше 7 днів
Власне авто: не маю, є в наявності посвідчення водія категорії «В»
Хоббі: спорт,танці.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: