Resume from April 10, 2024 PRO

Оксана

Адміністратор, менеджер з продажу

Employment:
Full-time.
Age:
31 years
City:
Drohobych

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Адміністратор ресторану

from 02.2024 to now (3 months)
Тarantino family, Дрогобич (Готельно-ресторанний бізнес)

-прийом та обробка замовлень в телефонному та онлайн режимі;
- адміністрування бронювання столів;
- прийом та підготовка бенкетів, складання бенкетного меню;
- організація роботи персоналу, пошук та навчання;
- робота в програмі Cabare.

Адміністратор салону краси

from 11.2021 to 03.2022 (4 months)
Твій Косметолог, Львів (Краса, фітнес, спорт)

- зустріч клієнтів;
- консультація клієнтів по існуючих послугах;
- залучення нових клієнтів;
- розрахунок за послуги та ведення касового обліку;
- ведення соц-мереж.

Б'юті-консультант (продажі)

from 03.2020 to 10.2021 (1 year 7 months)
LovaLova (мережа магазинів доглядової та декоративної косметики), Львів (Роздрібна торгівля)

- обслуговування клієнтів в шоурумі (на час карантину - в соцмережах);
- виконання плану продаж;
- предпродажна підготовка товару та шоуруму;
- щоденна звітність та щотижнева інвентиризація;
- робота з POS-терміналом, робота в програмі CloudShop.

Старший менеджер з продажу та організації заходів

from 10.2019 to 02.2020 (4 months)
Кейтерінг "Elegant Event Catering", Львів (Харчова промисловість)

- пошук та залучення нових партнерів та клієнтів, робота з існуючими
- створення та розсилка комерційних пропозицій
- проведення зустрічей та презентацій компанії
- отримання та опрацювання заявок на організацію заходу
- підготовка попередніх розрахунків бюджету заходу
- пошук локації, складання меню та підбір декору для заходу
- координація та контроль організації заходу
- контроль проведення оплати
- виконання плану продаж
- вирішення нестандартних ситуацій
- контроль актуальності страв у меню та впровадження нових страв у відповідності до сезону
- аналіз ринку кейтерінгу

Старший менеджер відділу бронювання

from 10.2018 to 10.2019 (1 year)
Гірськолижній комплекс "Плай", с.Плав’я, Сколівський р-он (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка індивідуальних та групових (конференції, корпоративи) замовлень, інформаційний та документальний супровід;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
—забезпечення завантаження готелів;
— робота з сайтами бронювання готельних номерів «Booking» та «Hotels24»;
—пошук нових партнерів для співпраці з комплексом (туристичні фірми (оператори) та івент-компанії) та подальша робота з ними;
—складання та укладання договорів і агентських угод;
—організація ведення документації з бронювання, складання та аналіз необхідних звітів;
—навички роботи з готельною програмою Servio;
—пошук та підбір персоналу рецепції та відділу бронювання;
—навчання та контроль працівників рецепції та відділу бронювання;
—виконання обовязків старшого адміністратора комплексу у момент його відсутності;
—вирішення конфліктних ситуацій;
—прийняття рішень в межах своєї компетенції.

Менеджер з продажу (відділ бронювання)

from 04.2018 to 08.2018 (4 months)
ВОК «Вернигора», Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка замовлень, інформаційний супровід;
—надання інформації про наявність вільних місць у готелі, характеристиці номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб комплексу та зв'язку з ними;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
— забезпечення завантаження готелю;
—робота з сайтом бронювання готельних номерів «Booking»;
—робота з турфірмами;
—укладання агентських угод, виставлення рахунків на проживання та послуги;
—навички роботи з готельною програмою Shelter.

Менеджер з продажу (відділ бронювання)

from 10.2017 to 03.2018 (5 months)
Гірськолижній комплекс «Плай», с.Плав’я, Сколівський р-он (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка індивідуальних і групових (конференції, корпоративи) замовлень, інформаційний супровід;
—надання інформації про наявність вільних місць у готельному комплексі, характеристиці номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб комплексу та зв'язку з ними;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
—забезпечення завантаження готельного комплексу;
—організація ведення документації з бронювання, складання та аналіз необхідних звітів;
—складання та укладання договорів;
—навички роботи з готельною програмою Servio.

Секретар заступника генерального директора та головного бухгалтера

from 06.2016 to 10.2017 (1 year 4 months)
ПАТ «НПК-Галичина» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Державні організації)

—прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
—впорядкування та ведення документобігу;
—оперативне виконання завдань керівника;
—робота на ПК (MS Office, Internet) та оргтехніці;

Адміністратор змінний (з обов’язками касира)

from 05.2014 to 06.2016 (2 years 1 month)
ПАТ «НПК-Галичина» готель «Ластівка» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом вхідних дзвінків;
—бронювання номерів;
—зустріч та розміщення гостей;
—оформлення документів по проживанню;
—готівковий розрахунок гостей, робота з касовим апаратом;
—робота з документацією за встановленою формою готелю.

Бармен-касир

from 05.2013 to 09.2013 (4 months)
Піцерія «Чикаго» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Готельно-ресторанний бізнес)

—знання основних страв і напоїв;
—обслуговування гостей;
—робота в програмі R-keper.

Старший офіціант

from 06.2012 to 05.2013 (11 months)
Нічний клуб "Міленіум", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

—обслуговування гостей;
—знання основних страв і напоїв;
—робота в програмі В52, R-keper;
—контроль роботи офіціантів, навчання стажерів.

Education

Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка

Інженерно-педагогічний факультет, Дрогобыч
Higher, from 2009 to 2014 (4 years 10 months)

Additional education and certificates

Дрогобицький механіко-технологічний коледж. Молодший спеціаліст по напрямку «Бухгалтерський облік»

2017 рік, 12 місяців

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Outlook SERVIO IP-телефонія Shelter

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

Вміння та навики:
—знання касової дисципліни;
—ведення та впорядкування документобігу;
—знання етапів та методів продажу.

Особисті якості:
—уважність, висока працездатність;
—наполегливість;
—уміння працювати в команді;
—лідерські якості;
—стресостійкість.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: