Resume from May 6, 2024 PRO

Світлана

Головний бухгалтер, 70 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, address and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний бухгалтер

from 05.2018 to 10.2023 (5 years 5 months)
ТОВ "АКСІЛАЙН +", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії; ведення кадрового документообігу: особові справи, накази, заяви, трудові книжки та інше, нарахування та виплата заробітної плати; складання та здача фінансової, статистичної та податкової звітності; взаємодія з банком по кредиту і овердрафт і іншими фінансовими установами, лізинг, контроль і розрахунок відсотків по кредитах, аналіз і оптимізація податків, взаємодія з контролюючими органами; організація системної роботи з фінансовими, податковими напрямами, ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД), досвід роботи з РРО, складання внутрішніх фінансових звітів, досвід ведення підприємства з нуля, досвід ведення ФОП, планування та організація бухгалтерського обліку: методи та процедури обліку, організація системи звітності, розробка бухгалтерської політики та процедур, організація процесів планування та бюджетування, правильне та своєчасне ведення бухгалтерського та податкового обліку, розрахунок податків та інших фінансових показників, фінансова звітність, яка відображає правильне фінансове становище компанії, побудова процедур оприбуткування і товарообігу, встановлення та здійснення процедур внутрішнього контролю, забезпечення правильності та достовірності фінансової звітності. Досвід розблокування податкових накладних. Керівництво бухгалтерським відділом, налагодження кадрового діловодства. Організація розрахунку заробітної плати та її виплат
Співпраця з аудиторами та податковими органами. Побудова і контроль внутрішніх бізнес-процесів: розробка та впровадження нормативної документації, контроль надходження документів, досвід ведення новоствореного підприємства.
Досвід організації і контролю роботи підлеглих співробітників (в підпорядкуванні від 2 до 10 особи).
Вільне володіння ПК, 1С:8.3, БАС Бухгалтерія, Word та Excel., робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK, ВЧАСНО, КОМАРХ.

Головний бухгалтер

from 09.2011 to 05.2018 (6 years 8 months)
ТОВ "АВТЕК КИЇВ", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії. Будівництво, виробництво, оренда приміщень.

Головний бухгалтер (єдиний)

from 07.2010 to 07.2011 (1 year)
ТОВ «Експертекологія», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.

Головний бухгалтер

from 11.2007 to 04.2010 (2 years 5 months)
ТОВ "Н-АУТДОР", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Організація і ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку фінансової та господарської діяльності компанії.

Заступник головного бухгалтера

from 10.2004 to 11.2007 (3 years 1 month)
Централізована бухгалтерія Оболонської РДА, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль відділу бухгалтерії

Спеціаліст операційного відділу

from 03.2002 to 03.2003 (1 year)
АППБ «Аваль», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з клієнтами

Спеціаліст відділу доходів Оболонського пенсійного фонду

from 01.2001 to 02.2002 (1 year 1 month)
Оболонський пенсійний фонд, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Education

Академія муніципального управління

Бух облік, аудит, спеціальність: економіст, Київ, Київ
Higher, from 2000 to 2004 (4 years)

Knowledge and skills

MS Office Бітрікс24

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

Доброго дня!
Давайте знайомитися!

Мене звати Світлана, я пунктуальна, відповідальна, працьовита та відкрита до розвитку особистість!

Перейдемо до професійних навичок:

- знання програми 1С 8.3
- Ведення податкового та бухгалтерського, управлінського обліку, ведення всієї первинної документації, нарахування зарплати, розрахунки з замовниками та постачальниками,
- складання всіх форм звітності до податкової та фондів,
ведення ОФ та МНА, ЗЕД (всі операції по ЗЕД),
- складання внутрішніх фінансових звітів,
- досвід ведення підприємства з нуля,
- досвід ведення ФОП.
- вільне володіння ПК, 1С:8.3, Microsoft Office (Word та Excel.,та інше)
- робота з Bitrix.
- робота з «Клієнт-Банком», електронна звітність М.E.DOK
- організація та контроль роботи відділу бухгалтерії.
- організація бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
- контроль правильності і своєчасності складання та здачі звітів, актів виконаних робіт.
- ведення обліку договорів всіх підрозділів Товариства.
- ведіння переговорів із банками.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: