Resume from May 24, 2024 PRO

Світлана

Керівник відділу продажу

Employment:
Full-time.
Age:
27 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник контакт центру (відділу продажів)

from 08.2023 to 05.2024 (9 months)
Stylus, Київ (Роздрібна торгівля)

Досягнення:


1. Ефективне управління командою контакт-центру, що призвело до підвищення продуктивності та досягнення ключових показників продажів.

2. Запроваджено програми підвищення кваліфікації персоналу, що покращило навички комунікації та зниження часу очікування відповідей в контакт-центрі.

3. Розроблено та впроваджено системи звітності, що дозволила отримувати чіткі та зрозумілі звіти щодо результатів роботи відділу продажу, а також визначення ключових метрик продажу.

4.Розроблено інструкції та методології для стандартизації робочих процесів у відділі продажу, що призвело до зменшення помилок та покращення продуктивності.

5. Створено чітку структуру відділу , що сприяє ефективній комунікації, здорові конкуренції та оптимальному розподілу завдань між співробітниками.

Обов'язки:

1. Створення нових бізнес процесів, скриптів, що покращують конверсію продажів.

2. Організація та контроль ефективності роботи 2-х віддалених контакт центрів менеджерів продажу.

3. Підготовка регулярної звітності щодо результатів продажів та їх аналіз для прийняття обґрунтованих управлінських рішень.

4. Визначення та відстеження ключових показників ефективності продажів.

5. Запуск та вдосконалення ініціатив щодо підвищення ефективності та інновацій в контакт-центрі.

6.Розробка та впровадження стратегій крос-продажів, спрямованих на збільшення середнього чека та розширення кошика покупок клієнтів.

7. Впровадження та управління сучасними технологічними рішеннями для підтримки роботи контакт-центру.

8.Створення системи заохочення для персоналу щодо активного використання можливостей крос-продажів та надання додаткових послуг клієнтам.

Заступник директора, керівник відділу верифікації

from 12.2020 to 10.2022 (1 year 10 months)
Інкасо Фінанс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов‘язки:
-підбір персоналу на посаду верифікатора/оператора зі стягнення заборгованості з нуля;
-розробка програми навчання, тренінгів, тестових завдань, оціночних листів, скриптів з нуля;
-організація роботи верифікаторів у 2-Х офісах (м.Рівне/м.Чернігів);
-розробка методології мотивації, заохочення працівників;
-ведення звітності по роботі підрозділу;
-моніторинг конкурентів;
-участь в розробці скорингової системи, стоп факторів для видачі кредиту;
-розробка кредитного продукту;
-співпраця із зовнішніми контрагентами (УБКІ, НБУ, платіжними системами);
-ведення комунікацій із СРА компаніями (контроль показників СR, EPC);
-проведення акцій;
-аналіз ефективності
відмовного трафіку;
-постановка та контроль виконання ТЗ розробнику платформи, дизайнеру, копірайтеру;
-розробка шаблонів/графіків розсилки маркетингових смс/email;
-ведення сторінки Instagram;
-прогнозування бюджету на поточний місяць;
-забезпечення трафіку на додаткові вітрині компанії.

Досягнення:
-сформована команда з нуля, що включає верифікаторів, ризик менеджерів, керівника групи(<20 працівників);
-налагоджений процес онлайн кредитування від подачі заявки клієнтом до отримання коштів;
-якісне консультування клієнта верифікаторами на усіх стадіях заявки;
-виконання КРІ показників відділом.

Керівник контакт центру

from 01.2020 to 12.2020 (11 months)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов’язки:
- постановка щоденних/щотижневих/місячних планів для керівників груп, рекрутера, тренера;
-контроль роботи тренера, рекрутера, керівників груп;
-участь в розробці навчальних програм, тренінгів, тестових завдань відповідно до потреб КЦ;
-формування звітності щодо роботи КЦ;
-забезпечення переходу на дистанційну роботу КЦ під час карантину;
-інвентаризація ОЗ.

Досягнення:
-створено 2 команди операторів чисельністю <40 осіб;
-щомісячні виконання КРІ

Директор

from 08.2019 to 11.2019 (3 months)
Центр нерухомості "Проспект Рівне", Рівне (Нерухомість)

Обов'язки:
- проведення підбору персоналу (розміщення вакансій на сайтах, проведення співбесід, аналіз можливих кандидатів, вибір стажерів);
- розроблення системи навчання агентів з продажу нерухомості (презентаційні матеріали, розробка скрипту розмови стажера із клієнтами);
- контроль за роботою стажерів, супровід від нуля до першого продажу;
- розробка посадових інструкцій та мотиваційних систем для персоналу;
- формування щомісячного фінансового звіту за результатами роботи агенства;
- оновлення та адаптація до сучасного ринку стратегії розвитку центру нерухомості;
- введення сторінок в соціальних мережах ( Facebook, Instagram, сайт агенства);
- власні продажі об'єктів нерухомості ( закриття оренди комерційних приміщень).

Супервайзер (в.о. керівника контакт центру)

from 06.2018 to 07.2019 (1 year 1 month)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:

- розроблення щотижневих графіків роботи КЦ згідно планового об'єму роботи;
- щоденний контроль за виконанням групою KPI показників (проведення F2F, SbyS зустрічей);
- розроблення систем мотивації для працівників;
- планування та розробка прогнозів діяльності КЦ на тиждень, місяць;
- контроль набору персоналу КЦ (розміщення вакансій, проведення співбесід за потреби, розроблення анкетувань для кандидатів);
- навчання працівників (розробка і проведення тренінгів, розробка тестових програм для перевірки теоретичних знань);
- щоденна, щотижнева та щомісячна підготовка звітності;
- формування статистики роботи КЦ;
- забезпечення повноцінної роботи КЦ (забезпечення працівників робочими місцями та необхідною технікою);
- впровадження організаційної та корпоративної культури (організація заходів з приводу державних свят та досягнень компанії, нагородження кращих працівників).

Досягнення:

- сформовано молоду команду професіоналів (25 менеджерів із збору заборгованості, 2 рекрутери, 1 тренер);
- регулярне виконання поставленених KPI's показників;
- досягнення планів по набору персоналу;
- реалізація прогнозів роботи КЦ на тиждень, місяць;
- зменшення плинності кадрів з 15% до 7%;
- виведення філії на прибуток за 5 місяців роботи на посаді.

Менеджер по збору заборгованості

from 06.2017 to 06.2018 (1 year)
КК "Вердикт", Рівне (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- спілкування з клієнтами банків з приводу погашення простроченої заборгованості;
- консультація клієнтів з приводу діючих кредитних договорів;
- пошук найбільш вигідних шляхів закриття кредиту.
Досягнення:
- виконання щомісячних планів повернення заборгованостей;
- кар'єрний ріст до тім-лідера;
- успішне виконання основних показників роботи.

Education

Національний університет водного господарства та природокористування

Підприємництво, торгівля, біржова діяльність, Рівне
Higher, from 2018 to 2019 (1 year 3 months)

Отримала диплом магістра.

Національний університет водного господарства та природокористування

Економіка підприємства, Рівне
Higher, from 2014 to 2018 (3 years 9 months)

Завершила навчання отримавши диплом бакалавра з відзнакою.

Additional education and certificates

Prometheus " Економіка для всіх"

6 тижнів

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint MS Outlook MS Office Бітрікс24 CRM Jira Trello Google Sheets SQL Google Notion

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Характеристики:
- проактивна;
- амбіційна;
- креативна;
- аналітичний склад розуму;
- швидко навчаюсь новому;
- націлена на результат.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: