Resume from April 17, 2023 PRO

Марія

Менеджер з продажу, 60 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
32 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Location Director/Marketing manager/Sales Director

from 04.2021 to 08.2022 (1 year 4 months)
Coworking Platforma, Київ (Commercial real estate)

Маючи вже досвід на данній посаді в цій же компанії, додались також обовязки з керуванні макркетинг задач компанії маючи аутсорсингову компанію для роботи та імплементації планів:
- затвердження стратегій ведення соц мереж
- затвердження всіх постів
- надання доп завдань по постингу не запланованних постів
- робота з таргетологом (план рекламних компаній, затвердження рекламних креативів, щотиждневий аналіз реклами для подальшого його розвитку)
- тісна співпраця з відділом продажів для аналітики реклами

Також виконування функцій керівника відділу продажів:
- Щотиждневий аналіз ситуації по наявності лідів
- Аналіз та оцінка ефективності роботи відділу; аналіз ключових показників; пошук відхилень у роботі відділу; підготовка пропозицій та прийняття рішень щодо оптимізації роботи відділу;
- Контроль виконання планів продажу.
- Розробка та реалізація планів, спрямованих на збільшення продажу та зростання прибутку.
- Використання стандартів, KPI, системи мотивації.
- Управління командами менеджерів із продажу;
- Формування здорового клімату в колективі та підвищення продуктивності

З початку повномасшатбної війни в України, також доводилось працювати дистанційно, вести постійну коммунікацію з клієнтами, розуміти де вони і чи потрібна допомога, дистанційно виводи з роботу локації з травня місяця та максимально вберегти клієнтів.

COO

from 03.2020 to 11.2020 (8 months)
Mo.Lab, Київ (IT)

Була ідея від співзасновника компанії створити власну маленьку веб-студію та моїм завдання, яке було відкрити студію. На початку це була лише я, і мені доводилося робити все з нуля і без будь-яких знань у веб-розробці та дизайні.
Розробити та виконати інтегрований план виходу компанії на ринок, включаючи розгортання функціоналу, позиціонування компанії та шляхи виходу на ринок.
Керувати діяльністю компанії для досягнення бюджетних планів та інших фінансових цілей.
Контролювати всі адміністративні функції, забезпечуючи безперебійну щоденну роботу.
Найм команди, проводити співбесіди, шукайти кандидатів. Контролювати переговори щодо укладення контрактів та юридичну діяльність: клієнтські контракти, угоди про партнерство, контракти з постачальниками та інші юридичні документи.
Керувати щоденною продуктивністю команди. Використовуйте хороші практики планування зустрічей і проектів, щоб зосередити увагу на отримуванні результатів.

Senior Sales Manager

from 01.2020 to 04.2020 (3 months)
Coworking Platforma, Київ (Продажі коммерційної нерухомості)

- Пошук потенційних орендарів та підписання з ними договорів оренди;
- Ведення документації з орендарями (договори, заявки, рахунки, акти);
- Оформлення додаткових угод на зміну умов договору;
- Контроль дебіторської заборгованості;
- Аналізувати відвідуваність орендарів і відвідувачів коворкінгу;
- Контроль термінів закінчення договорів, продовження, переукладання договорів;
- Ведення щоденної та щомісячної статистичної звітності;

Location Manager (Community Manager)

from 04.2019 to 01.2020 (9 months)
Coworking Platforma, Київ (Commercial Real Estate)

- Manage all operations to ensure the highest level of members satisfaction;
- Update and maintain all the relevant primary documents;
- Manage community networking;
- Cooperate with other departments and offices;
- Conduct site inspections;
- Maintain ERP and CRM;
- Lead the team of 7+.

Management Trainee Rooms Division

from 01.2015 to 02.2016 (1 year 1 month)
Hyatt Regency Greenwich, Old Greenwich, USA (Готельно-ресторанний бізнес)

Протягом року я мала можливість і практику одразу керувати кількома відділами готелю, взявши на себе роль начальника відділу Housekeeping так як йшли довготривалі пошуки нового менеджера. Я змогла вивчити усі вспекти керування таких відділів як Housekeeping, Front Office, Reservations, Guest services.

Агент резервацій / Reservation Agent

from 08.2013 to 12.2013 (4 months)
Hyatt Regency Kiev, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Практика у відділі бронювання: прийняття бронювань поштою, телефоном, факсом, онлайн; відповідь на внутрішні дзвінки, дзвінки пробудження; робота з онлайн-туристичними агентствами та великими клієнтами по всьому світу.

Портьє

from 04.2012 to 08.2012 (4 months)
Готель "Україна", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Бронювання, реєстрація заїзду та виїзду гостей, надання гостям необхідної інформації про місто. Я мала нагоду побачити різницю між готелем нижчого класу та вищим. Також побачити та попрацювати за старою системою реєстрації, зробивши для кожного гостя свої карти з персональною інформацією та ведення книжок відвідувачів.

Бармен

from 02.2012 to 08.2012 (6 months)
5* Resort Hotel "Royal", Crans-Montana, Switzerland (Готельно-ресторанний бізнес)

Проведення всіх обов'язків на барі, подача напоїв і закусок, обслуговування номерів протягом ночі, обслуговування банкетів і ділових зустрічей. У квітні я мала великий досвід роботи на музичному фестивалі Кран-Монтана. Це дало мені знання про те, як більш ретельно піклуватися про VIP гостей, обслуговуючи всесвітньо відомих зірок, розуміння їхні потреб та працювання у графіку понаднормової роботи.

Education

Hotel Institute Montreux / Northwood University

Готельний менеджмент, Montreux, Switzerland
Higher, from 2011 to 2014 (3 years)

Перший рік - Вивчення менеджменту продуктів харчування, напоїв і розподілу номерів; після стажування 4-6 місяців. По закінченні видається швейцарський диплом в галузі готельного операційного менеджменту
Другий рік - присвячений прикладному менеджменту і спеціалізації; після стажування протягом 4-6 місяців. По закінченні - швейцарський диплом про вищу освіту зі спеціалізацією «міжнародний готельний менеджмент».
Третій рік - присвячений готельному менеджменту і міжнародному бізнесу. По закінченні - присвоюється швейцарський ступінь (Hotel Institute of Montreux) Бакалавр бізнес адміністрування зі спеціалізацією «готельний менеджмент», а також американський ступінь (Northwood University, США) Бакалавр бізнес адміністрування зі спеціалізацією «готельний менеджмент».

Knowledge and skills

MS Excel MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Windows Opera MacOS Дизайн Adobe Dreamweaver BASIC

Language proficiencies

  • English — fluent
  • French — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

References

Leroy Gee

Leroy Gee

Director of Engineering, Hyatt Regency Greenwich

Contact details are hidden

Additional information

Останні 4 роки життя я прожила в США і взяла цей час як можливість впізнати глибше американську культуру, а також їх сторону світу гостинності і інтегрувати ці знання в свої навики як кращого фахівця гостинності та туризму.
Також брала участь у волонтерських програмах в містах Нью Йорк та Чикаго по прибиранню навколишнього середовища та муніципальних парках, що дало можливість познайомитися з людьми з різних робочих галузів і поспілкуватися з людьми для розширення кругозору.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: