Resume from November 2, 2021

Люба

Бухгалтер, кредитний експерт, адміністратор

Employment:
Full-time.
Age:
34 years
City:
Kolomyia

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з надання фінансових послуг

from 04.2019 to 06.2021 (2 years 2 months)
ПТ Донкредит, Ломбард Благо, Коломыя (Фінанси, банки, страхування)

-Підтвердження та оцінка ювелірних виробів;
-Перевірка всіх видів техніки та оформлення кредитів під заставу;
-Ведення клієнтської бази, контроль оплат;
-Консультування клієнтів, робота з потерційними клієнтами та діючими;
-Ведення роботи відділення, вирішення господарських та інших робочих моментів;
-Документальний супровід та контроль всіх діючих договорів, а також ведення всієї іншої документації відповідно до стандартів компанії.

Організація роботи кредитного офісу.
Оформлення та документальний супровід кредитних справ, подальший контроль.

Бухгалтер

from 09.2014 to 04.2019 (4 years 7 months)
Клас і К, ТОВ, Черновцы (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Бухгалтер дебіторського відділу:
-ведення дебіторської звітності, контроль накладних по оплаті, звірка з клієнтами;
-контроль дебіторської заборгваності з мережами фірми;
-забезпечення роботи інкасаторів фірми, щоденний супровід ;
-робота в колл-центрі - вирішення будь-якого роду проблем;
-робота з клієнт-банком;
-вирішення питань різного роду, поставлених керівництвом .

Фахівець відділення

from 01.2014 to 08.2014 (7 months)
"Благо" (http://blago.ua/), Черновцы (Фінанси, банки, страхування)

-оцінка ювелірних виробів;
-консультування клієнтів;
-документальна частина по оформленню договорів.
Оформлення та видача готівкових кредитів (мікрокредитування).

Менеджер по персоналу-секретар, бухгалтер-касир

from 03.2013 to 09.2013 (6 months)
ТОВ "Буовинський Торговий Дім", Черновцы (Торгівля)

Обов'язки секретаря: вхідна-вихідна кореспонденція, прийом телефонних дзвінків; і т.д;
Ведення кадрової бухгалтерії: оформлення працівників; заповнення трудових книжок; ведення табелів робочого часу; оформлення договорів; звітність кадрового обліку;
Бухгалтерія: ведення управлінського обліку (витрати підприємства); нарахування заробітної плати;
Робота з касою: прийом і видача грошових коштів; ведення касової звітності.

Бухгатер,офіс-менеджер

from 11.2012 to 02.2013 (3 months)
ФОП, Коломыя (Реставрація дорожнього покриття)

Ведення звітності ФОП,
робота з клієнтами (надання консультацій,банківські оплати),
кадровий облік.

Кредитний експерт

from 08.2011 to 04.2012 (8 months)
УкрСиббанк, АТ / BNP Paribas group (http://www.ukrsibbank.com), Черновцы (Фінанси, банки, страхування)

-надання консультацій, активне залучення клієнтів
-продаж банківських та страхових продуктів
-ідентифікація клієнта, оформлення кредитних заявок
-формування документації та звітності
-виконання поставленого бізнес-плану

Education

ПНВЗ "Буковинський університет"

Економічний, Черновцы
Higher, from 2006 to 2011 (4 years 9 months)

Магістр, "Облік і Аудит"

Під час навчання брала участь в конференціях різного роду( університетські та міжнародні); випускала статті в наукових збірках університету.
Була учасником студентського комітету, брала активну участь в організаціях свят та заходів.

Additional education and certificates

Навчальний центр з підготовки спеціалістів "Благо",м.Київ

2014, 14 днів

Навчальний центр «Благо», Львів. Тренінг «Стандарти роботи з клієнтами. Робота з запереченнями.»

2020рік, серпень

Knowledge and skills

MS Office Користувач Internet 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Швидкий набір тексту

Additional information

Додаткова інформація

- заміжня, дитина(4 р.);
- водійське посвідчення категорії «В» з досвідом водіння ( є особисте авто);
- без шкідливих звичок;
- вмію будувати довірчі відносини з людьми, засновані на взаємній повазі.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: