Resume from April 4, 2024 PRO

Яна

Бізнес-аналітик (впровадження), технічний письменник, 45 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
35 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Facebook and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Бізнес-аналітик (технічний письменник)

from 01.2023 to 01.2024 (1 year)
Експертус, цифрове видавництво, Київ (ЗМІ, медіа)

- Постановка завдань на розробку (опис ТЗ),
- Тестування реалізації виконання таких завдань,
- Розробка технічної документації (опис БП),

Консультант/Аналітик BAS ERP (Фінанси)

from 12.2020 to now (3 years 5 months)
DC Link Group, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- з 05.2022 Технічний спеціаліст Фін департаменту (не за профілем)
- до 03.2022 Виявлення (формалізація) вимог користувачів до системи,
- Постановка завдань на розробку,
- Тестування реалізації виконання таких завдань,
- Навчання/Супровід користувачів,
- Розробка технічної документації з ПП (стандарти даних, інструкції),
- З 05.2021 РМ (інтеграція ПП)

Керівник проектів ERP FinHealth

from 02.2020 to 12.2020 (10 months)
Advanter Health, Київ (IT)

Обов'язки:
- Проведення вебінарів/презентацій,
- Формалізація вимог користувачів до ПЗ,
- Адміністрування при впровадженні,
- People менеджмент (вирішення конфліктних ситуацій)

Керівник відділу впровадження ПЗ/Бізнес-аналітик

from 09.2016 to 02.2020 (3 years 5 months)
ТОВ "Медстар Солюшенс", Харків (IT)

Обов'язки:
- Проведення вебінарів/демонстрацій/презентацій на міському/районному/обласному рівнях,
- Узгодження та складання документації щодо впровадження,
- Впровадження ПЗ на платформі «Python»(з 04.2017),
- Формалізація вимог користувачів до системи,
- Передача завдань БА, контроль реалізації виконання таких завдань,
- Навчання нових співробітників ПЗ,
- Впровадження на базі ПЗ 1С (до 04.2017),
- Супровід користувачів,
- Розробка технічної документації з ПЗ.

Прийшла в компанію на посаду Бізнес-аналітика 1С, оскільки штат компанії, на той момент, був невеликий, паралельно займалася і впровадженням ПЗ і його тестуванням після реалізації функціоналу.
Через деякий час, штат компанії збільшився, і оскільки я більшу частину часу приділяла впровадженню ПЗ, з січня 2019 року, отримала посаду "Керівник відділу впровадження ПЗ".

Аналітик/Бухгалтер-консультант

from 04.2011 to 08.2016 (5 years 4 months)
ТОВ "1С Теллур", Харків (IT)

Аналітик/ Керівник проекту
січень 2016 – серпень 2016
Відділ "Project management office".
Обов'язки:
- Формалізація вимог користувачів до системи,
- Видача завдань розробникам та контроль реалізації виконання таких завдань,
- Розробка технічної документації щодо проектів,
- Супровід користувачів,
- Адміністрування проектів.
Бухгалтер – консультант
квітень 2011 – грудень 2015
Відділ "Лінія консультації".
Обов'язки:
- Супровід користувачів на лінії консультації.
- Участь у проектах із впровадження на базі ПЗ 1С;
- Виїзні роботи до клієнта (встановлення та налаштування ПЗ, навчання, виправлення помилок).


Сертифікати «1С»:
• 1С: Професіонал. Прикладне рішення 1С: Зарплата Управління персоналом (Україна)
• 1С:Спеціаліст-консультант. Прикладне рішення 1С: Бухгалтерія 8

Бухгалтер

from 02.2010 to 03.2011 (1 year 1 month)
Аудиторська компанія «Слов'янська», Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов'язки:
Ведення первинної документації, нарахування зп, купівля/продаж цінних паперів, формування та складання податкової/фінансової звітності.

Education

Харківський інститут управління

Економічний. Облік та аудит, Харків
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)

Knowledge and skills

Бітрікс24 CRM Google Docs Google Jira MS Office Slack Уміння аналізувати Аудит Робота в команді Комунікабельність Управлінські навички

Language proficiencies

  • English — average
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Переважно отримати роботу в проекті "з нуля" та залишитися до переможного у проекті. Завжди цікавіше будувати, ніж добудовувати чи перебудовувати.
Прагну до розвитку та нових можливостей, навичок.
Швидко освоюю нову інформацію, чому свідчить зміна сфери діяльності (з бухгалтерії до медицини, фінансів та в ЗМІ).
Моє коротке портфоліо можна переглянути в linkedin або за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1KZJp6xjNzs63iawgS_HZiQ06YTFdd0t1?usp=sharing

З особистих якостей хочу виділити:
Аналітичне мислення, стресостійкість, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: