Resume from October 28, 2021 PRO

Анастасія

Офіс-менеджер, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
33 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number, email, address and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-адміністратор

from 11.2019 to 12.2020 (1 year 1 month)
ТОВ "Рейнарс Алюмініум", Бровари (Виробництво алюмінієвих конструкцій)

Прийом відвідувачів в приймальній офісу, зясування потреб, прийом телефонних дзвінків. Організація замовлення авіа та залізничних квитків, готельних номерів для співробітників компанії. Обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Формування звітів з використання мобільного звязку. Робота з електроною поштою. Проведення реєстрації угод. Контроль за правильною експлуатацією оргтехніки, раціональним використанням канцтоварів та видаткових матеріалів у офісі. Оформлення необхідних документів для укладення договорів на постачання канц. товарів, видаткових матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, необхідних для роботи офісу. Підготовка документації, необхідна для роботи компанії. Участь у зборах і нарадах компанії. Виконання окремих службових доручень керівника.

Фахівець з реклами

from 05.2019 to 10.2019 (5 months)
SPV Company LTD, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Погодження та запуск в роботу рекламних матеріалів та їх розповсюдження серед клієнтів та регіональних менеджерів. Організація виставок, конференцій та семінарів. Забезпечення офісу та менеджерів рекламною продукцією. Інвентаризація складських залишків. Робота з дизайнерами по оновленню та погодженню макетів продукції.

Фахівець з реклами

from 04.2018 to 02.2019 (10 months)
Алютех-К, Бровары (Виробництво (Ворота, ролети, автоматика, АПС)

Підтримка фірмового стилю і образу компанії. Розробка і проведення рекламних компаній в ЗМІ. Участь у розробці програм просування окремих товарних напрямків спільно з фахівцями з маркетингу. Забезпечення партнерів рекламними матеріалами та демонстраційним обладнанням( безкоштовно та на платній основі, надання зразків на узгоджених умовах). Планування потреби та замовлення рекламно-інформаційних матеріалів. Реалізація програми маркетингової підтримки партнерів.
Організація та проведення семінарів спільно з фахівцями з маркетингу. Оформлення офісу та виставкового залу ( наявність повного комплекту зразків).
Забезпечення виставкової діяльності.
Ведення бази даних потенційних та активних клієнтів( в розрізі товарних груп і областей).
Участь у формуванні бюджету ( розділи реклама і просування). Ведення щомісячної звітності.

Секретар керівника

from 12.2016 to 03.2018 (1 year 3 months)
Алютех-К, Бровары (Виробництво ( Ворота, ролети, автоматика, АПС))

Забезпечення підготовки, прийому, обліку, передачі, реєстрації документів, відправки кореспонденції. Здійснення систематизації документообігу. Оформлення наказів та вихідних листів.
Реєстрація та строгий облік вхідної та вихідної кореспонденції.
Здійснення пошуку, відбору та обробки інформації для керівництва.
Організація ділових зустрічей, поїздок, відряджень працівників компанії.
Організація закупки канцелярських та господарських товарів, доставки питної води, контроль їх постачання та зберігання. Виконання доручень керівництва.

Education

Національний університет «Києво-Могилянська академія»

Екологія, Киев
Higher, from 2011 to 2016 (4 years 8 months)

Knowledge and skills

MS Office CRM САПР

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average

Additional information

Личные качества: быстрая обучаемость, пунктуальность, стремление к лучшему результату. Хобби-хендмейд, путешествия, плавание. Не замужем. Водительские права категории B.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: