Resume from October 2, 2019

Нікітченко Сергій Олександрович

Директор з логістики

Full-time.

Age:
34 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

In order to open contacts, sign in as an employer or register.


Work experience

Операційний директор

from 09.2017 to now (2 years 1 month)
ІнТайм Фулфілмент, Київ (e-commerce / ритейл, аутсорсинг складських послуг)

- побудова логістичної системи підприємства з нуля
- пошук складських приміщень
- набір і управління персоналом
- запуск складського розподільного фулфіллмент-центру
- пошук клієнтів на аутсорсинг складських послуг на ринках e-commerce і ритейл
- впровадження WMS системи управління складом на базі Oracle
- контроль і забезпечення ефективної операційної діяльності компанії
- оптимізація та автоматизація логістичних процесів і витрат, підвищення продуктивності і KPI співробітників
- розробка і впровадження мотиваційної програми для співробітників складу
- бюджетування, P&L, CF

Директор з логістики

from 04.2011 to 08.2017 (6 years 4 months)
modnaKasta, Київ (e-commerce, шопінг-клуб)

- побудова логістичної системи підприємства з нуля
- організація і управління роботою логістичного складу - до 15 000 м2, 300 чоловік персоналу
- управління товарними запасами підприємства (необмежена кількість номенклатур)
- планування і управління процесами складських операцій (приймання, маркування, сортування, пакування, відбраковування, адресне зберігання, повернення)
- координація і контроль роботи власної транспортної логістики
- побудова взаємодії і координація співпраці з кур'єрськими службами (Нова Пошта, Міст Експрес, Інтайм, Укрпошта та ін.)
- оптимізація та контроль якості адресного зберігання товару на мезонін конструкції (до 500 000 од. одночасного зберігання), операцій крос-докінгу (до 100 000 од. на добу)
- аутсорсинг складських послуг для зовнішніх клієнтів
- нормування витрат і KPI по складських операціях
- оптимізація собівартості складських операцій, розробка мотиваційних програм для співробітників логістики, бюджетування
- підбір і контроль роботи персоналу
- проведення інвентаризацій ТМЦ підприємства
- контроль забезпечення складу витратними матеріалами, оптимізація використання, проведення тендерів на закупівлю
- контроль за експлуатацією і технічним станом складської техніки
- розвиток власної мережі центрів обслуговування покупців / точок видачі (бюджетування, пошук, відкриття)

Керівник відділу стокових продажів

from 09.2006 to 04.2011 (4 years 7 months)
SELA, Київ (ритейл, роздрібна мережа магазинів одягу)

- контроль товарних залишків підприємства (виявлення лідерів продажів, аутсайдерів продажів, визначення асортименту для переміщення в магазини формату СТОК і Outlet);
- ціноутворення товару певного як «стоковий» і товару з дефектами;
- розрахунок місячних планів продажів, контроль їх виконання магазинами;
- аналіз фінансових результатів роботи магазинів, впровадження заходів щодо зменшення витрат і збільшення прибутку, бюджетування;
- удосконалення системи мотивації персоналу, розробка нових методів преміювання;
- координація роботи директорів магазинів (контроль виконання планів продажів, своєчасності надання звітності, набору і навчання персоналу, відсутність проблем з дозвільними органами тощо);
- відкриття нових магазинів формату СТОК і Outlet (пошук відповідних приміщень, планування розміщення торгового обладнання, оформлення повного пакету дозвільної документації, розрахунок ємності торгових залів і складських приміщень з урахуванням особливостей подання стокових товарів, визначення асортименту необхідного товару в співвідношеннях сезонності, статевовікових груп і плече-пояса, підбір персоналу);
- аналіз реалізації магазинів формату СТОК і Outlet, якісне і своєчасне поповнення товарних запасів в даних магазинах;
- розробка рекламних акцій з урахуванням специфіки ціноутворення магазинів формату СТОК і Outlet;
- проведення інвентаризацій магазинів мережі;
- розробка і проведення атестацій для визначення рівня професійних навичок персоналу магазинів;
- реалізація стокового товару SELA через інтернет-ресурси, пошук нових партнерів, укладання договорів;
- просування і реалізація подарункових сертифікатів SELA через інтернет-ресурси, пошук нових партнерів, укладання договорів;
- взаємодія з партнерами (франчайзі) SELA, які реалізують стоковий товар, якісне і своєчасне поповнення товарних запасів в даних магазинах, контроль дебіторської заборгованості


Education

Київський Національний Університет Технологій та Дизайну

Менеджер-економіст, фахівець, Київ
Higher, from 09.2004 to 02.2008 (3 years 5 months)


Additional education

  • Asia World Expo (2016)
  • Тайм-менеджмент і делегування (2015)
  • Markafoni (2013)

Professional and other skills

  • Computer skills
    Впевнений користувач ПК (Windows, повний пакет Microsoft Office будь-яких версій, інтернет, пошта, 1С будь-яких версій, WMS)
  • Водійські права категорії «В» (5 years of experience)
    Fluent, I currently use it.

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner

Additional information

- стресостійкий
- націлений на виконання поставлених завдань будь-якими засобами і наявними технічними та людськими ресурсами
- дуже лояльний до роботодавця, який аналогічно віддає натомість
- порядний, пунктуальний, доброзичливий, дуже суворий, але дуже справедливий і вимагаю такого ж від своїх підлеглих
- легко адаптуюся в новій команді
- готовий до релокації в Дніпро, Львів, Одесу


Save to applications Already in applications

Similar resumes

All similar resumes


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: