Resume from September 18, 2023

Сергей

Заступник фінансового директора, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
47 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Клиент-Банк 1С:Предприятие M.E.Doc Бухгалтерский учет ЛИГА:ЗАКОН Знание офисных программ OpenOffice Продажи 1С:Торговля и склад ОПТИМІЗАЦІЯ НАРАХУВААНЯ ПОДАТЕІВ - администрирование, контроль за начислением и уплатой налогов ( Комплексный экономический анализ предприятий и их контрагентов, ОПТИМІЗАЦІЯ НАРАХУВААНЯ ПОДАТКІВ АУДИТОР РЕВІЗОР - комплексный экономический анализ предприятий и их контрагентов

Additional information

Заявка на участь в конкурсі, за умови наявності вакансії «Фінансовий директор»

Бірюков Сергій Юрійович

Дата народження - 18.03.1977.
Адреса: м. Київ, Бальзака 90.
Телефон [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
1995 – 2001 – Український транспортний Університет. Спеціальність - «Менеджмент виробничої сфери»;
1992 – 1995 – Путивльський сільськогосподарський технікум. Спеціальність - «Бухгалтер».

Досвід роботи:
1995 – 2012 - Державна податкова інспекція в Печерському районі м. Києва на посадах:
1995 – 1996 – державний податковий інспектор
1997 – 1998 - старший державний податковий інспектор
1999 – 2005 – головний державний податковий інспектор
2005 – 2006 – начальник відділу комплексних документальних перевірок (у підпорядкуванні 20 чоловік)
2006 - 2012 - головний державний податковий інспектор відділу особливо важливих перевірок
2012 – лютий жовтень 2013 – головний фахівець відділу моніторингу розвитку підприємництва і координації діяльності територіальних органів Державної служби України по питаннях регуляторної політики і питаннях підприємництва
лютий 2013 – листопад 2013 - старший податковий консультант відділу податків і зборів Генеральної дирекції Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України».
грудень 2013 - по теперішній час - провідний економіст фінансово- економічної служби ПрАТ «Оболонь». Функціональні обов’язки:
-фахівець з фінансової безпеки (маю можливість використання електронних баз даних ДФС з метою аналізу «ризикових контрагентів», оперативний контроль за розбіжностями по ПДВ, маю досвід роботи по розблокуванню податкових накладних);
-відповідальний за складання та відправку податкової декларації з ПДВ по головному підприємству;
-член тендерного комітету (фінансовий аналіз ймовірних контрагентів з питань здатності надання відповідних послуг таких як кількість працюючих , наявності/відсутності власних відповідних потужностей, якщо імпортер робота з податковими базами в розрізі ВМД, аналіз постачальників контрагента);
-робота по оптимізації податкових зобов’язань по ПДВ та податку на прибуток.

Маю досвід роботи з:
- адміністрування, контроль за нарахуванням та сплатою податків (податок на прибуток, ПДВ, ЄСВ, податок на доходи нерезидентів, отриманих на митній території України, акциз та ін.);
- організація і безпосередня участь в контрольно-перевірочній роботі (податковий аудит);
- складання звітів, актів, за результатами проведених перевірок та представлення їх керівництву;
- розробка і підготовка управлінських рішень по оптимізації фінансово - господарської діяльності;
- маю досвід прогнозування і запобігання податковим ризикам;
- маю досвід роботи по оптимізації податкового навантаження;
- комплексний економічний аналіз підприємств та їх контрагентів, з використанням інформації з баз податкових органів – «Податковий блок» - (робота по усуненню розбіжностей по ПДВ), відновлення стану платника податків в «нульовій»);
- підготовка рекомендацій для керівників, з метою запобігання взаєморозрахунків з проблемними контрагентами;
- великий досвід оскарження результатів перевірок в ході судового та адміністративного оскарження в органах державної податкової служби;
- робота з контролюючими органами, проходження перевірок (податковий аудит, податкова міліція і ін.);
- підготовка відповідей на запити податкових органів (складання обґрунтованих відмов в наданні відповідних документів);
- знання особливостей оподаткування операцій у сфері ЗЕД, у тому числі з офшорними зонами;
- водійський стаж – категорія «Б» 22 роки, є особистий автотранспорт;
- готовий до відряджень.

Навики роботи з комп'ютером:
Офісні пакети MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint), Open Office; 1С:Підприємство, "Бухгалтерський облік", "Торгівля і склад" (версії 7.7, 8.2); "МЕДОК", "ЛІГА-ЗАКОН".

Маю можливість користування діючими чинними податковими базами ГФС:
-Автоматизована інформаційна база «Податковий блок» - це будь-яка інформація по будь-якому платнику податків в межах України (в т.ч. аналіз постачальників/покупців відповідно даних Додатку 5 декларації з ПДВ );
-Автоматизована інформаційна база «Співвідношення податкового кредиту і податкових зобов'язань по ПДВ в розрізі контрагентів» - виявлення і робота з податковими «розбіжностями» по ПДВ по будь-яких платниках податків України.
-Автоматизована інформаційна база по зареєстрованим ВМД.

Володіння мовами:
Українська, російська — вільно
Англійська — базовий

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: