Олена
Начальник департаменту контролю та аудиту, 70 000 UAH
- Employment:
- Full-time.
- Age:
- 58 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/5465917
Work experience
Начальник відділу аудиту
from 01.2020 to now
(4 years 5 months)
ПІІ Амік Україна, Київ (Роздрібна торгівля)
Начальник відділу аудиту у роздрібній мережі АЗК
1. Організація роботи відділу.
2. Складання посадових інструкцій
3. Складання планів роботи відділу, постановка завдань та контроль за виконання поставлених завдань підлеглими.
4. Розробка методів проведення інвентаризацій відповідно до Українського законодавства у сфері роздрібної торгівлі нафтопродуктами, товарами магазину та громадського харчування, активів підприємства.
5. Розробка ТЗ для ПЗ
6. Розробка форм звітності за підсумками роботи відділу.
7. Проведення інвентаризацій нафтопродуктів, активів та товарів у мережі АЗС.
8. Аналіз підсумків інвентаризацій.
9. Аналіз причин виникнення невідповідності в обліку ТМЦ.
10. Складання звітів по підсумкам проведених інвентаризацій.
11. Складання підсумкових звітів по роботи відділу аудиту.
Начальник контрольно-ревізійного відділу
from 02.2012 to 11.2018
(6 years 9 months)
ТОВ“СОКАР ПЕТРОЛЕУМ”, Київ (Нафта і газ ПММ, паливо (роздрібна торгівля))
1. Організація роботи відділу.
2. Складання планів роботи відділу, постановка завдань та контроль за виконання поставлених завдань підлеглими.
3. Розробка методів проведення інвентаризацій та перевірок дотримання правил торгівлі відповідно до Українського законодавства у сфері роздрібної торгівлі та громадського харчування.
4. Розробка ТЗ для ПЗ
5. Розробка форм звітності за підсумками роботи відділу.
6. Проведення перевірок дотримання правил торгівлі на АЗС. Проведення перевірок з обліку та контролю наявності ТМЦ у мережі магазинів та складу РЦ.
8. Проведення ревізій (планових, позапланових) у роздрібній мережі.
9. Аналіз підсумків інвентаризацій, перевірок правил торгівлі.
10. Аналіз причин виникнення невідповідності в обліку ТМЦ та порушень правил торгівлі.
11. Складання звітів.
Заступник генерального директора з розвитку
from 12.2010 to 09.2011
(9 months)
ТОВ “ІНСТИТУТ ГІАЛУАЛЬ”, Київ (Естетична медицина)
Організація роботи медичного центру. Оперативний контроль роботи медичного центру. Відбір адміністративного персоналу.
1. Пошук приміщень для відкриття медичних клінік.
2. Отримання дозвільної документації для здійснення медичної практики.
3. Підготовка технічного завдань для розробки програмного забезпечення(ПЗ) адміністративного та управлінського обліку.
4. Супровід роботи персоналу в ПЗ.
5. Розробка та впровадження корпоративних стандартів.
6. Взаємодія з керуючими та контролюючими органами.
ЕКОНОМИСТ
from 08.2004 to 11.2010
(6 years 3 months)
ЗАО «КАЛИНА-ЛТД», Київ (Роздрібна мережа АЗК, торгівля нафтопродуктами та супутніми товарами.)
Омережа АЗС у 6 регіонах України – 70 АЗК)
1. Організація та контроль роботи в роздрібній мережі магазинів супутніх товарів при автозаправних комплексах (АЗК).
2. Навчання персоналу.
3. Контроль за дотриманням корпоративних стандартів.
4. Облік та контроль наявності ТМЦ у мережі магазинів. Проведення ревізій (планових, позапланових) у роздрібній мережі.
5. Складання звітів про: результати ревізій, реалізацію та залишки ТМЦ у мережі магазинів. Складання звітів про роздрібні ціни, реалізацію нафтопродуктів у мережі АЗК щодня. Аналіз залишків ТМЦ, реалізації ТМЦ за групами ТМЦ. Відрядження Україною (80% робочого часу). ;
6. Участь у відкриття нових АЗК. Планування та зонування торгового залу. Складання планограм товарів. Робота з проектантом - планування приміщень під магазини та кафе. Робота з дизайнером - планування та розміщення торговельного та технологічного обладнання. Робота із постачальниками обладнання. Пошук та замовлення торговельного та технологічного обладнання.
ДИРЕКТОР
from 05.2004 to 08.2004
(3 months)
ЧП «ЛИДЕР», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Основные обязанности:
•Организація работи кафе;
КОММЕРЧЕСКИЙ ДИРЕКТОР
from 03.2000 to 05.2004
(4 years 2 months)
ООО «АЛВИКС», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
БУХГАЛТЕР
from 06.1999 to 03.2000
(9 months)
ЧП «СВЕТОДИЗАЙН», Київ (Зовнішня світлова реклама.)
Education
Тернопільська Академія Народного Господарства
Облік і аудит, Тернопіль
Higher, from 1998 to 2002 (4 years)
Факультет: облік та аудит у промисловості, економіст
Additional education and certificates
Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ Курси підвищення кваліфікації Організація обліку, аналізу та аудиту на підпр
2019, 2,5 місяців
Knowledge and skills
Additional information
•Користувач ПК: McExcel, McWord, Internet, McPowerPoint, 1С8;
•маю закордонний паспорт ;
•готова до не тривалих відряджень;
• взаємодія з програмістами під час написання програм діяльності мед. клініки та у торгівлі;
• створення форм звітів за підсумками діяльності у сфері торгівлі та мед. клініки;
• створення документів дії співробітників у разі перевірок держ. органів;
Similar candidates
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Kyiv, Lviv, Remote
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Kyiv
Начальник департаменту, радник, керівник, фінансовий директор (служба аудиту)
Kyiv
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 UAH, Kyiv
Керівник відділу продажів, РОП, проєкт-менеджер, керуючий, комерційний директор
Kyiv
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Kyiv, Vinnytsia
,
more 8 cities