Resume from April 29, 2024 PRO

Ирина

Директор магазина, администратор, менеджер в области ЖКХ, 20 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
56 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Менеджер з розвитку

from 04.2018 to now (6 years 1 month)
ОСББ "Трудові резерви", Миколаїв (Послуги для населення та бізнесу)

Голова правління у багатоквартирному будинку. ведення документації вдома. проведення зборів із жителями та правлінням будинку. робота з підрядниками для ремонту та обслуговування будинку. контроль роботи підлеглих.

Education

Миколаївський кораблебудівний інститут

Машинобудівний, інженер механік, Миколаїв
Higher, from 1985 to 1991 (6 years)

Additional education and certificates

"Менеджмент середнього чека". GT Gennadiy tkachenko"Retail Studio", м. Дніпропетровськ

2дня

Knowledge and skills

MS Excel MS Word MS Office MS Outlook

Language proficiencies

  • Russian — fluent
  • Ukrainian — average

Additional information

Загальна інформація•Понад 15 років у сфері торгівлі
•Досвід адміністративного управління
•Управління персоналом
•Знання економіки, бухгалтерського обліку, управління торговою точкою
• Відмінні аналітичні здібності, вміння організувати роботу свою та інших співробітників, здатність передбачати складності та проблеми, а також вирішувати до моменту їх виникнення, прагнення та мотивація до високої якості роботи, увага до деталей, розвиток підлеглих, творчий та оптимістичний підхід до роботи.

Останні п'ять років і до сьогодні робота у сфері житлово-комунального господарства. глава правління Осмд.

квітень 2018 року і по теперішній час.

Голова правління у багатоквартирному будинку. ведення документації вдома. проведення зборів із жителями та правлінням будинку. робота з підрядниками для ремонту та обслуговування будинку. контроль роботи підлеглих.

вересень 2009 — січень 2014
4 роки та 5 місяців
Керуючий магазином
(Повна зайнятість)


ТОВ Стиль Д мережа маг "Простір", м. Миколаїв. Продаж кінцевого споживача товарів побутової хімії, декор косметики та парфумерії еліт клас, крему. засоби особистої гігієни посуд та ін.

Посадові обов'язки та досягнення:
Організація трудового процесу магазину
досягнення магазину планових показників
підбір, управління та навчання торгового персоналу
Облік ТМЦ
Підготовка аналітичних записок та звітів
Складання графіків обліку робочого часу торгового персоналу
наставництво (навчання новонабраних співробітників на управлінські посади)
Аналітика виробничих процесів магазину



Експертиза • Управління торговою точкою
• Підбір персоналу
• Розробка політик та процедур
• Проведення інвентаризацій
Освіта • 1986 – 1991, Національний кораблебудівний університет, спеціальність: інженер-механік.
• 1993, Курси «Бухгалтерський облік», надано кваліфікацію Бухгалтер економіст комерційних підприємств.
• Внутрішні тренінги
Досвід роботи • 1997 – 1999 ПП ВКФ «Півострів» продавець-касир, непродовольча група товарів
• 2002 – 2006 ПП Стоянова С.В.- старший продавець, побутова техніка (не за трудовою книгою)
• 2006 – 2009 мережа магазинів «Біла Ворона» (СПД Сливка А.І., ТОВ
"Гарт-С")
- 2006 – Оператор ПК
- 2007-2009 – Керуючий магазином


Основні обов'язки:

• Організація торгового процесу магазину, оперативне та стратегічне управління роботою відповідно до корпоративних політик та процедур
• Підбір, навчання та управління персоналом
• Облік ТМЦ
• Допомога у підготовці та проведенні рекламних акцій
• Моніторинг цінових політик конкурентів
• Підготовка аналітичних звітів та записок
• Ведення обліку робочого часу торгового персоналу
додаткова інформація
Володіння комп'ютером:
MS Office (Word, Excel), MS Outlook, 1С – бухгалтерія.
Володіння офісною технікою – сканер, факс.


Персональна інформація-громадянський шлюб,
Син, 29 років



моб. [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: