Resume from September 8, 2023 PRO

Ганна

Адміністратор, менеджер, оператор, спеціаліст з тендерів, 18 000 UAH

Employment:
Full-time.
Age:
30 years
City of residence:
Makariv
Ready to work:
Kyiv, Makariv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Продавець продовольчих товарів

from 09.2022 to 11.2022 (2 months)
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Коростень (Роздрібна торгівля)

Адміністратор

from 04.2022 to 06.2022 (2 months)
Компанія СТІММА, Ивано-Франковск (Роздрібна торгівля)

Менеджер зі збуту

from 01.2022 to now (2 years 4 months)
ПрАТ Янтар, Коростень (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Адміністратор АТЗ

from 11.2020 to 06.2021 (7 months)
ТОВ РУШ магазин Єва, Коростень (Роздрібна торгівля)

Організація роботи та управління персоналом:
4.1.Планування та організація своєї роботи.
4.1.2. Планування, організація, контроль роботи персоналу торгового залу з виконання поставлених завдань.
4.1.3. Ведення книги передачі зміни.
4.1.4. Проведення п'ятихвилинок, настрій персоналу на плідну роботу протягом робочого дня.
4.1.5. Контроль за дотриманням персоналом магазину правил поведінки в торговому залі, стандартів обслуговування покупців, прийнятих в компанії.
4.1.6. Контроль за дотриманням внутрішнього розпорядку дня персоналом торгового залу.
4.1.7. Аналіз якості роботи всіх працівників торгового залу з метою поліпшення результатів їх роботи.
4.1.8. Проведення співбесід з кандидатами під час відсутності керуючого магазином.
4.1.9. Організація процесу наставництва і контроль за його ефективністю.
4.1.10. Проведення заходів з адаптації нових співробітників у магазині.
4.1.11. Проведення зрізу знань після початкового навчання працівників, після проходження випробувального терміну новими працівниками.
4.1.12. Контроль виконання плану внутрішнього навчання в магазині.
4.1.13 Контроль знань персоналу перед диференційованим заліком і атестації-цією.
4.1.14. Аналіз результатів атестації персоналу з метою коригування програм-ми внутрішнього навчання в магазині.
4.1.15. Впровадження мотиваційних програм, розроблених департаментом управління персоналом з метою залучення й утримання персоналу магазина. Контроль за обізнаністю персоналу про цих програмах.
4.1.16. Донесення до персоналу інформації про переваги роботи в компанії, про розвиток компанії.
4.1.17. Контроль за дотриманням персоналом магазину правил поведінки в торговому залі, принципів і методик обслуговування покупців, прийнятих в компанії.
4.1.18. Стимулювання працівників торгового залу на досягнення результатів.
4.1.19. Систематичне отримання зворотного зв'язку від працівників торгового залу, з метою оптимізації їх діяльності для досягнення поставлених цілей.
4.1.20. Своєчасне доведення до всіх працівників торгового залу змін в організації роботи торгового залу.
2. Управління бізнес-процесами:
4.2.3. Щоденне заповнення книги обліку розрахункових операцій.
4.2.4. Щоденне формування касових звітів.
4.2.5. Формування щомісячного касового звіту.
4.2.6. Контроль за відсутністю перевищення ліміту по касі.
4.2.7. Проведення інкасації.
4.2.8. Організація та контроль отримання та проведення переоцінки в магазині.
4.2.9. Перевірка наявності та термінів дії сертифікатів відповідності, якісних них посвідчень та інших документів, що засвідчують якість товарів.
4.2.10. Організація перевірки кінцевих термінів реалізації по всіх товарах, які мають терміни придатності.
4.2.11. Проведення інвентаризації.
4.2.12. Організація виконання персоналом торгового залу вимог контролюючих органів.
4.2.13. Організація своєчасної подачі і перевірка правильності заповнення щоденних заявок на підсортування товару.

Інженер 1 категорії відділу організації тендерних процедур

from 07.2017 to 06.2019 (1 year 11 months)
Філія "Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд" АТ "Укрзалізниця", Киев (Метою діяльності філії є задоволення потреб Товариства та інших суб’єктів господарювання усіх форм власності у будівництві, експлуатації будівель і споруд, виробництві будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, у наданні інших послуг та робіт)

(витяг із посадової "інженера 1-ї категорії відділу організації тендерних процедур" та "секретаря тендерного комітету філії")
ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ:
-Призначається секретарем тендерного комітету філії. (обов'язки як секретаря нижче)

-Здійснює методичну координацію діяльності територіальних управлінь щодо закупівель по напрямках фінансування «капітальні ремонти», «інвестиції» та «мтр», відповідно до плану закупівель.

-Планує роботу тендерного комітету філії.

-Організовує приймання, зберігання конкурсних, кваліфікаційних та цінових пропозицій тендерного комітету філії.

-Забезпечує підготовку проектів річних планів закупівель комітетів з конкурсних торгів філії по напрямках фінансування «капітальні ремонти», «інвестиції» та «мтр».

-Здійснює контроль за відповідністю конкурсної документації вимогам чинного законодавства.

-Проводить, спільно з територіальними управліннями, попередню оцінку конкурсних, кваліфікаційних, цінових пропозицій та готує проекти рішень тендерного комітету філії.

-Готує звітності по закупівлям (по напрямках фінансування «капітальні ремонти», «інвестиції» та «мтр») здійснених тендерних комітетом з філії, передбаченої чинним законодавством та вказівками ПАТ «Укрзалізниця».

-Надає роз’яснення щодо розміщення тендерної документації на майданчику.
Надає консультаційну та практичну допомогу територіальним управлінням у підготовці конкурсної, кваліфікаційної документації, запитів цінових пропозицій, документів для погодження переговорної процедури закупівлі.

-За дорученнями голови тендерного комітету , керівництва філії, начальника відділу виконує іншу організаційну роботу.


Обов'язки секретаря тендерного комітету:

-забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань тендерного комітету;
-забезпечує оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
-забезпечує відповідно до вимог законодавства складання, затвердження, зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами;
-забезпечує оприлюднення інформації та звіту про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики ( майданчик SmartTender.biz);
-здійснює планування проведення процедур закупівель;
-здійснює контроль за проведенням процедур закупівель відповідно до річного плану закупівель;
-виконує іншу організаційну роботу за дорученням голови комітету;
-здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

Education

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Інститут енергозбереження та енергоменеджменту; Електроенергетика, електротехніка та електромеханічний (автоматизація електромехатронних систем), Киев
Higher, from 2016 to 2018 (1 year 5 months)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Теплоенергетичний факультет; Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології, Киев
Unfinished higher, from 2012 to 2016 (3 years 6 months)

Knowledge and skills

MS Excel MS Word Email Бітрікс24 Ведення документації

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — average
  • German — beginner

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: