Resume from May 12, 2023

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5478908

Менеджер по административной деятельности, 18 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Kyiv, Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Луганський інститут внутрішніх справ

Правознавство, Луганск
Higher, from 1996 to 2001 (4 years 9 months)

Knowledge and skills

ведение внутреннего документооборота предприятия; - контроль за

Language proficiencies

English — beginner

Additional information

ШЕВЧЕНКО Оксана Миколаївна
Дата народження: 03 жовтня 1972 р.
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Мета:
знайти постійне місце роботи в компанії, в якій я зможу реалізувати свій потенціал та застосувати свій досвід на благо компанії.
Досвід роботи:
Начальник відділу по роботі з правоохоронними органами
За сумісництвом – начальник юридичного відділу, начальник відділу по роботі з персоналом.
01.02.2017- 02.07.2018 (Банк “Демарк”, м. Чернігів)
Обов'язки:
- представництво інтересів банку в усіх правоохоронних органах, листування з правоохоронними органами, ведення переговорів, представництво в кримінальних провадженнях;
-юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, заяв про вчинення кримінальних правопорушень, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб; робота з базами даних;

- ведення особових справ працівників;

- оформлення прийому, переведення, звільнення працівників;

- ведення табелю обліку робочого часу, передання до бухгалтерії;

- облік надання відпусток;

- підготовка проектів наказів про призначення, переведення, звільнення, відпустки, відрядження, надання днів відпочинку;

- заповнення та ведення трудових книжок, а також книги обліку і руху трудових книжок;

- оформлення та облік листків непрацездатності працівників банку;

- розробка штатного розпису банку, структури, оформлення відповідних кадрових змін;

- прийняття участі у розробці проектів нормативних документів банку з питань управління персоналом;

- складання встановленої звітності про роботу з кадрами

Заступник начальника юридичного управління
10.2014 – 01.02.2017 р. (Банк «Демарк», м. Чернігів)
Обов’язки:

- юридичне супроводження діяльності банку;

- складання позовів, скарг, інших юридичних документів;

- ведення справ в судах всіх інстанцій;

- складання звітів та інформаційних довідок для Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

ЮРИСКОНСУЛЬТ

12.2012 – 09.2014 р. ТОВ «Бізнес – практика», (м. Київ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг, та ін. юридичних документів;
- представлення інтересів підприємства в податкових та правоохоронних органах;
- підготовка аналітичних,іинформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
03.2011 – 11.2012 р. ТОВ «Енергоресурс» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- складання господарських договорів;
- складання позовів, скарг та ін. юридичних документів;
- ведення ділового листування з партнерами підприємства.

ЮРИСКОНСУЛЬТ
08.2009 – 12.2009 р. ТОВ «Луганськінформ» (м. Луганськ)
Обов’язки:
- Юридичне супроводження діяльності підприємствая;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- складання господарських договорів;

ЮРИСКОНСУЛЬТ
2.2009– 04.2009 р. ТОВ Юридична компанія «Амстердам» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
-Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- підготовка аналітичних, інформаційних та довідкових материалів, необхідних в діяльності підприємства


ЮРИСКОНСУЛЬТ
06.2008 – 01.2009 р. ТОВ «ДП «Укрінвестгруп» (м. Київ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Ведення справ в господарських судах та судах загальної юрисдикції;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів;
-Складання позовів, скарг, інших юридичних документів.

ЮРИСТ
02.2003 – 05.2008 р. ТОВ «НВП «ЄСЛО» (м. Луганськ)
Обов’язки:
-Юридичне супроводження діяльності підприємства;
- Аналіз діючого законодавства;
- Складання господарських договорів

СЛІДЧИЙ
10.1999 – 02.2003 р. Слідчий слідчого відділу Стахановського МВ УМВС України в Луганській області
Обов’язки:
- розслідування кримінальних справ.

СЕКРЕТАР СУДОВИХ ЗАСІДАНЬ
03.1997 – 10.1999 р. Стахановський міський суд Луганської області
Обов’язки:
- фіксація судового процесу;


ІНСПЕКТОР ВІДДІЛУ КАДРІВ
09.1993 – 02.1997 р. Шахта ім. Чеснокова (м. Стаханов Луганської області)
Обов’язки:
- ведення кадрової документації;
- прийом та звільнення співробітників;
- підбір кадрів, проведення співбесід.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: