Resume from May 23, 2023 PRO

Наталія

Специалист права, 10 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Головний спеціаліст

from 12.2014 to 07.2022 (7 years 7 months)
Управління соціального захисту населення Вишгородської РДА, Вышгород (Соціальний захист населення)

Секретар

from 04.2013 to 12.2014 (1 year 8 months)
Вишгородський районний суд, Вишгород (Судова)

Секретар

from 01.2010 to 01.2011 (1 year)
ПП Юридична фірма «Імператив», Вишгород (Юриспруденція)

Лаборант-хіманаліза, майстер-хімік, інженер з охорони праці та техніки безпеки підприємства, провідний інженер служби охорони праці.

from 03.1992 to 12.2009 (17 years 9 months)
ВРКП «Вишгородтепломережа», Вышгород (Послуги для населення та бізнесу)

Education

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації. Спеціаліст права, викладач правознавства, Киев
Higher, from 2010 to 2012 (1 year 9 months)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

ТЕФ, Інженер-теплоенергетик, Киев
Higher, from 1993 to 1999 (5 years 9 months)

Additional education and certificates

«Школа ринкової економіки МП «ЛІТ». Бухгалтерські курси. Отримала диплом бухгалтера,1С – бухгалтерія 7.7

2004, 3 мес.

Свідоцтво про підвищення кваліфікації з курсу «Кадровий менеджмент», 1С – кадри

2010, 3 мес.

Knowledge and skills

Відповідальність ЛІГА:ЗАКОН Законодавство України Впевненість Цивільне право Договірна робота Претензійно-позовна робота Правові бази даних

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — beginner
  • French — average

Additional information

Наявність посвідчення водія кат. В

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: