Resume from September 3, 2023 PRO

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/5494413

Customer/Technical Support, Junior QA Engineer, 15 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
City of residence:
Cherkasy
Ready to work:
Remote

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Старший оператор контакт центра (Supervisor)

from 12.2019 to 02.2022 (2 years 2 months)
Х100, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Я менеджерка з чотирирічним досвідом у сфері обслуговування клієнтів та управління персоналом.
Вдосконалювала робочі процеси та підвищувала якість сервісу для наших клієнтів 🧡.
На позиції супервайзера ми з командою з нуля запустили два успішних контакт центри для нових брендів компанії.
Я успішно протестувала CRM платформу, мобільний додаток та сайт компанії, використовуючи знання, які отримала під час навчання на QA-інженера.

Черговий по залізничній станції

from 06.2014 to 06.2019 (5 years)
Укрзалізниця, АТ, Городище (Транспорт, логістика)

Змінний замісник начальника станції, відповідальний за впорядкування та забезпечення ефективності руху поїздів. Здійснення координації навантажувальних процесів на станції, організація роботи персоналу для забезпечення виконання робочих процесів у відповідності до встановлених нормативів.

Спеціаліст технічної підтримки

from 06.2007 to 03.2009 (1 year 9 months)
Датагруп & Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Надання технічної підтримки клієнтам, виявлення та вирішення несправностей, аналіз технічних проблем. Проведення інструктажів та навчання клієнтів щодо використання продуктів та послуг компанії. Документування взаємодії з клієнтами, реєстрація відомостей про вирішення технічних питань у системі.

Education

ДІІТ

Телекомунікаційні технології та автоматика на залізничному транспорті, Дніпро
Higher, from 2009 to 2012 (3 years)

КЕМК

Киев
Specialized secondary, from 2004 to 2008 (3 years 9 months)

Additional education and certificates

QA.Start Up (онлайн курсы) QA Base (Software Testing, SQL, HTML/CSS, UNIX, Web Services Testing

Апрель 2021, 4 месяца

Coursera, Професійний сертифікат IT-підтримка від Google

2023, 4 місяці

Knowledge and skills

Ініціативність SQL Jira Уміння працювати в режимі багатозадачності Ручне тестування Прийом вхідних дзвінків Ведення CRM Написання bug reports Написання тест-кейсів Технічна підтримка користувачів Відповідальність Саморозвиток Уважність

Language proficiencies

  • English — beginner
  • Polish — beginner
  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Опыт работы с программой Service Desk.
Окончила курсы по SQL,
Основы тестирования программного обеспечения.

Ответственна, исполнительна, коммуникабельна, готова принимать оперативные решения, стрессоустойчива,внимательна к деталям.
Имею большое желание учиться и развиваться.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: