• PRO

Алексій

Керівник відділу проєкту, регіональний менеджер, директор, 40 000 UAH

Employment:
Full-time, part-time.
Age:
41 years
City of residence:
Dnipro
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Lviv, Odesa, Remote, Vinnytsia

Contact information

The job seeker has entered a email and Facebook.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Засновник

from 04.2020 to now (4 years 5 months)
Евроинтелект, ФОП, Краматорск (Комплексні консалтингові послуги,будівництво)

Комплексні консалтингові послуги:
•підготовка тендерів, створення тендерної документації
•аналіз тендерної документації
•супровід від подання заявки до підписання договору (отримання замовлення)
•прорахунок рентабельності
•аналіз помилок
•аналіз конкурентів
•бугалтерські послуги
•охорона праці
•підбір персоналу
•виведення підприємства на вищий рівень
•побудова бізнес-процесів
•оптимізація податків згідно із законами оподаткування України


Написання грантів


Будівельні послуги:
•послуги з ремонту будівель та споруд (комплекс)
•будівництво будівель та споруд (комплекс)


Comprehensive consulting services of Eurointellect LLC:
- preparation of tenders, opening of tender documentation
- analysis of tender documentation
- support from the submission of the application to the signing of the contract (receipt of the order)
- calculation of profitability
- error analysis
- analysis of competitors
- accounting services
- labor protection
- personnel selection
- bringing the company to a higher level
- building business processes
-optimization of taxes according to the laws of taxation of Ukraine
- writing grants
Constraction company:
- selection, adaptation and training of staff; - planning the work of the company (goals, objectives, motivation);
- ensuring profitable, break-even operation of the company.
- building a sales system and maintaining the company's trade policy;
- distribution of responsibilities among the company's employees, control over the implementation of job descriptions.
- reorganization of departments;
- management of company departments;
- building and maintaining communications between the company's departments;
- maintaining, maintaining and developing the customer base; - planning and analysis of sales, purchases, income of the company;
- control over the implementation of the branch sales plan and individual tasks of managers;
- control and analysis of receivables of the branch;
- control of fulfillment of contractual obligations by key clients;
- negotiating with key customers;
- control over the correct and systematic work of branch departments;
- monitoring and analysis of the market, monitoring the pricing and trade policies of direct competitors,

Директор

from 03.2015 to 06.2020 (5 years 3 months)
Строительные Крепёжные Системы /СКС-СТРОЙ, Краматорск (будівельні товари/покрівля (В2В)/(FMCG)/будівництво)

Керівництво персоналом від 50 до 100 осіб.
Посадові обов'язки у торговій компанії:
•підбір, адаптація та навчання персоналу;
•планування роботи підприємства (цілі, завдання, мотивація);
•забезпечення рентабельної, беззбиткової діяльності підприємства.
•побудова системи продажів та підтримання торгової політики підприємства;
•розподіл обов'язків між працівниками компанії, контроль за виконанням посадових інструкцій.
•реорганізація відділів;
•управління відділами підприємства;
•побудова та підтримка комунікацій між відділами компанії;
•ведення, підтримання та розвиток клієнтської бази.
•планування та аналіз продажів, закупівель, приходу коштів підприємства;
•здійснення контролю за виконанням плану продажів філії та індивідуальних завдань менеджерів;
•контроль та аналіз дебіторської заборгованості філії;
•контроль виконання ключовими клієнтами договірних зобов'язань;
•ведення переговорів із ключовими клієнтами;
•контроль за правильною та системною роботою відділів філії;
•моніторинг та аналіз ринку, відстеження цінової та торгової політик прямих конкурентів, своєчасне прийняття контрзаходів стосовно конкурентів.
•участь у проведенні інвентаризацій товарно-матеріальних цінностей підприємства;
•контроль за веденням встановленої звітності відділів філії;
•підтримка та розвиток інтересів та іміджу компанії;
•створення мотиваційних програм;
•планування роботи підприємства (цілі, завдання);
•забезпечення рентабельної, беззбиткової діяльності підприємства;
•побудова довгострокових відносин із клієнтами компанії;
•ведення переговорів із ключовими особами підприємств партнерів;
•комунікація з гос.органами/контролирующими;
•розподіл обов'язків, між працівниками компанії, контроль за виконанням
•робота з тендерною системою/системою закупівель;
•ведення договірної документації;
•аналіз закупівель матеріалів необхідних

- selection, adaptation and training of staff; - planning the work of the company (goals, objectives, motivation);
- ensuring profitable, break-even operation of the company.
- building a sales system and maintaining the company's trade policy;
- distribution of responsibilities among the company's employees, control over the implementation of job descriptions.
- reorganization of departments;
- management of company departments;
- building and maintaining communications between the company's departments;
- maintaining, maintaining and developing the customer base; - planning and analysis of sales, purchases, income of the company;
- control over the implementation of the branch sales plan and individual tasks of managers;
- control and analysis of receivables of the branch;
- control of fulfillment of contractual obligations by key clients;
- negotiating with key customers;
- control over the correct and systematic work of branch departments

Начальник бюро прямих продажів

from 06.2008 to 12.2014 (6 years 6 months)
PepsiCo OOO «Сандора», Донецк (Харчова промисловість)

Посадові обов'язки:
•підбір та навчання команди;
•розробка програм мотивації;
•контроль роботи команди;
•контроль дебіторської заборгованості;
•забезпечення високої ефективності продажів у регіоні;
•забезпечення виконання плану продажу;
•забезпечення зростання дистриб'юції брендів компанії;
•аналіз стан продажів у регіоні;
•ведення переговорів із відповідальними особами торгових організацій;
•вирішення проблем, що виникають у ключових клієнтів у процесі продажу;
•забезпечення трейд-маркетингової активності, формування іміджу компанії;
•моніторинг ринку, аналітика, звітність.

- Selection and training of the team;
- Development of motivation programs;
- Monitoring the work of the team;
- Control of receivables;
- Ensuring high sales efficiency in the region;
- Ensuring the implementation of the sales plan;
- Ensuring the growth of distribution of the company's brands;
- Analysis of the state of sales in the region;
- Negotiating with responsible persons of trade organizations;
- Solving problems that arise for key customers in the sales process; - Ensuring trade-marketing activity‚ formation of the company's image;
- Market monitoring‚ analytics‚ reporting.

Education

Макеевский экономико-гуманитарный институт

Учет и аудит, экономист, Макеевка
Higher, from 2005 to 2009 (4 years)

Тренинги:
09.2013г.
08.2012г. Донецк
04.2012г. Киев
09.2011г. Донецк
05.2010г. Киев
09.2009г. Киев
11.2008г. Харьков
10.2007г. Донецк
04.2020г. L-A-B-A (https://my.l-a-b-a.com/ru/certificate/5ed65246ed1e0)
05.2020г компания ИНТАЛЕВ
08.2020г Программа ПРООН(г.Славянск)



«Курс работы коучера»
«Математика продаж»
«Эффективное управление персоналом»
«Рабочие процессы менеджера»
«Эффективные переговоры»
«Навыки оперативного управления»
«Умение владения деловой презентации»
«Искусство продавать»
«Построение бизнес процессов» (https://my.l-a-b-a.com/ru/certificate/5ed65246ed1e0)
«Система управления финансами для бизнеса
«Организация процессов бизнеса»

Горловский машиностроительный колледж

Экономика предприятия,экономист, Горловка
Specialized secondary, from 2002 to 2005 (2 years 9 months)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: